Pagina 14 van 250 EersteEerste ... 41011121314151617182464114 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 261 t/m 280 van 4998
    Member Général Zantas's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sdc Bekijk bericht
    meh, nu heb je waarschijnlijk even geen last meer van je bleinen.
    Ik heb van die pleisters gekocht gisterenavond, ik voel er niets meer van. Het ene moment ben ik aan het manken, ik doe de pleisters op en *taddam* walking like a normal fella!

Member pinoken's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mensen die werkelijk geloven dat een Iphone elke euro waard is die je ervoor betaald hebt.

Dajum, doe met uw geld wat je wil maar geef het dan ook gewoon toe als je iets koopt omdat het populair is en niet omdat het zijn geld waard is tot op de laatste cent terwijl er apparaten zijn die zeker zo goed zijn voor bijna de helft van de prijs.

Redacteur JohnnyricoMC's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pinoken Bekijk bericht
    Mensen die werkelijk geloven dat een Iphone elke euro waard is die je ervoor betaald hebt.

Dajum, doe met uw geld wat je wil maar geef het dan ook gewoon toe als je iets koopt omdat het populair is en niet omdat het zijn geld waard is tot op de laatste cent terwijl er apparaten zijn die zeker zo goed zijn voor bijna de helft van de prijs.
    What about de mensen die het ding effectief voor bepaalde eigenschappen kopen ipv gewoon de naam?

Approved 9-lifer Dawg (oi22)'s schermafbeelding
    iTrader
    80 (94%)
    Iphone
    nee, iPhone

Approved 9-lifer Alteration's schermafbeelding
    iTrader
    329 (100%)

Waarom iets toegeven wat klaarblijkelijk niet zijn motivatie is?

Member Rizla+'s schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Dat ik mij al heel de dag zo slap voel... En moet subiet nog naar festival, en dat gaat fameus moeilijk worden om lang wakker te blijven.

Member cram's schermafbeelding
    iTrader
    0
    De site van de redactie.be is precies een prentenboek geworden met al die kleurtjes.

Member Cephalus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Durex, wat voor een brolmerk is me dat .

Ik weet niet op basis van welke stof zij hun "lubricant" maken op die condooms maar 't is gewoon voos als ge dat er allemaal mocht afwassen. Is gewoon waterlubricant te veel gevraagd?

Rest van het pakske weggesmeten en 'k zal me wel sebiet wel weer een duurder merk gaan aanschaffen.

Member cram's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rizla+ Bekijk bericht
    Dat ik mij al heel de dag zo slap voel... En moet subiet nog naar festival, en dat gaat fameus moeilijk worden om lang wakker te blijven.
    Er bestaan zo van die blauw pilletjes.Een stuk of 5 innemen.

Member Sick`'s schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)

Mensen dat denken dat iedereen stiekem dezelfde mening als zichzelf heeft

Approved 9-lifer Dastardly's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cephalus Bekijk bericht
    Durex, wat voor een brolmerk is me dat .

Ik weet niet op basis van welke stof zij hun "lubricant" maken op die condooms maar 't is gewoon voos als ge dat er allemaal mocht afwassen. Is gewoon waterlubricant te veel gevraagd?

Rest van het pakske weggesmeten en 'k zal me wel sebiet wel weer een duurder merk gaan aanschaffen.
    die pakken met glijmiddel op water- ipv silicone basis?

Approved 9-lifer Karre's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Weblogs
    5

Voor mij is dat nochtans wel elke euro waard om de volgende redenen:

-werkt optimaal met mijn laptop dankzij iCloud, alles wordt mooi gesynchroniseerd met slechts maar één vinkje, namelijk de dienst aanzetten;
    -batterij die over het algemeen toch wel beter is dan de concurrentie;
    -al mijn apps die ik al had van mijn iPod Touch;
    -iOS waar ik toch wel ietsje liever mee werk dan met Android.

Er zijn inderdaad mensen die het gewoon kopen omdat het zo hip en populair is maar de haters mogen ook eens hun zwart wit bril afzetten.

Approved 9-lifer playforfun91's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)

Bwaja tis één van de weinige echte high-end toestellen met 3,5" met een vrij goed OS (zeker met een jailbreak) dusja ik snap een deel van het publiek wel. Maar je hebt inderdaad een groot deel dat het koopt voor de naam ja. En dan nemen ze een pay&Go voor 10€/maand om te sms'n. Jaag u daar niet in op, lach ze gewoon uit. Het toestel is vaak nog op afbetaling ook.

Member Utred's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dennoman Bekijk bericht
    Blijkt dat we afgesloten zijn bij Telenet wegens wanbetaling, facturen zijn 2 maanden lang niet betaald. Mijn kop eraf als het weer niks te maken heeft met die smerige huisnummerwijziging van een halfjaar geleden, heb al enorme spijt dat we het gedaan hebben. Die paar mensen die de voorbije 25 jaar aan onze deur en die van de buren hebben gestaan, maar eigenlijk op zoek waren naar een ander huis, zijn plotseling helemaal niet zo erg meer in vergelijking met de enorme clusterfuck die de postbedeling in onze straat nu geworden is door mensen die hun huisnummer niet correct laten wijzigen. Wij staan dan wel juist in de administratie bij Telenet nu (even gecheckt aan de telefoon zonder zelf mijn huisnr. te zeggen), maar je kunt er donder op zeggen dat ze naar het verkeerde adres worden opgestuurd.

Ge gaat op "bankdag", terwijl ge u door uw stapel rekeningen aan het werken zijt, toch niet afvragen: "gho, het is lang geleden dat ik nog eens een factuur van Telenet heb gehad"? Tuurlijk niet, ge betaalt gewoon datgene wat ge binnen hebt gekregen.

Soit, de madam aan de telefoon was een schat van een mens, heeft ons inmiddels terug aangesloten. Hopelijk krijgen we in de 100000000 telefoontjes die ongetwijfeld nog volgen omdat onze kopies van facturatie ook niet aankomen, even begripvolle mensen aan de lijn.
    Telenet mag dan een maffiabedrijf zijn, van hun support-mensen ben ik bijna altijd zeer tevreden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rhandd Bekijk bericht
    Tequila you're the devil.

Bij deze een belofte aan mijzelf, nooit nog sterke drank op personeelsfeestjes. Ik durf niet meer te gaan werken...
    Do elaborate!

Member biotek's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rhandd Bekijk bericht
    Tequila you're the devil.

Bij deze een belofte aan mijzelf, nooit nog sterke drank op personeelsfeestjes. Ik durf niet meer te gaan werken...
    nen joske geysen gedaan ?

Approved 9-lifer rscaboy's schermafbeelding
    iTrader
    84 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dennoman Bekijk bericht
    rant

Je kan je rekeningen ook raadplegen via Mijn Telenet. ik gebruik het hier ook omdat ik mijn papieren facturen al eens kwijtspeel.

Member Sheldon Cooper's schermafbeelding
    iTrader
    131 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Karre Bekijk bericht
    Voor mij is dat nochtans wel elke euro waard om de volgende redenen:

-werkt optimaal met mijn laptop dankzij iCloud, alles wordt mooi gesynchroniseerd met slechts maar één vinkje, namelijk de dienst aanzetten;
    -batterij die over het algemeen toch wel beter is dan de concurrentie;
    -al mijn apps die ik al had van mijn iPod Touch;
    -iOS waar ik toch wel ietsje liever mee werk dan met Android.

Er zijn inderdaad mensen die het gewoon kopen omdat het zo hip en populair is maar de haters mogen ook eens hun zwart wit bril afzetten.
    Kga akkoord met de andere puntjes maar de batterij is toch wel een dik minpunt. Alhoewel de Galaxy S2 nog 10 keer erger is

Member Furon's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sheldon Cooper Bekijk bericht
    Alhoewel de Galaxy S2 nog 10 keer erger is
    Raar, ik doe er altijd minstens 48 uur mee.

Member Tonerider's schermafbeelding
    iTrader
    37 (100%)

Member
    iTrader
    7 (100%)
    Ik vind dat terecht. Als Nutella reclame maakt met gezondheidsaspecten dan is het toch niet meer dan normaal dat die aanwezig moeten zijn?

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten