Idd, dat is daglawaai, dat bestaat ook. Binnen de bebouwde kom mag er maar een bepaalde hoeveelheid geluid geproduceerd worden zonder vergunning/goedkeuring ofzo. Dat die boeren gaan protesteren, da's hun probleem en moeten ze niet andermans probleem van maken, een boer is toch nooit content.
Die boeren hebben het dan al zo moeilijk gaan ze nog eens goe wat diesel verstoken om te betogen tegen de dalende prijs van hun producten, oh the irony![]()
Om een onverklaarbare reden al de hele dag hoofdpijn![]()
Net te horen gekregen dat ik niet aangenomen ben voor een job die ik heel graag zou doen.
FML
Internationale overschrijvingen die 3 werkdagen duren, en vandaag is het vrijdag en dinsdag een feestdag. En maandag zullen ze ook wel een brugdag pakken. Nog een week voor ik mijn geld zie waarschijnlijk
2de ergernis is dat ik op 8 mei een weer dag naar londen moet voor een opleiding die eigelijk vorige maand was maar toen opt laatste moment niet door ging. (Terwijl ik er al was natuurlijk)
SSD van m'n notebook moeten opsturen voor herstelling of vervanging.Dat wordt een weekje de laptop van de stageplek gebruiken. Nog 'n sjans dat ik de schijf via de stageplaats met DHL heb kunnen opsturen...
Die klote banner van 9lives dat voor elke tab of refresh beging af te spelen met geluid en al; stop toch eens met zulke rommel...
heb alles gevonden om me netwerkkaart te installeren lukt er iets niet
ga hem morgen bij compustar binnengooien
Laatst gewijzigd door MmoRpgGuy; 27 april 2012 om 20:05
45min vertraging met de trein omdat er een zot eens in de tussel tussen Bxl-N & centraal wou wandelen.
Godverdomme... Bestel ik vorig weekend online men Guild Wars 2 prepurchase, krijg een mailtje dat het verzonden is en dat ik het eergisteren of gisteren zou moeten gekregen hebben. Net op tijd voor het eerste bèta weekend nu, waar ik al lang naar uit kijk... Natuurlijk niets in de brievenbus.
Fuck off zeg, ze moeten da maandag nie meer in de brievenbus steken. Wtf ben ik daar nu mee? Fucking pissed. Volgend bèta event is volgende maand ofzo...
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)