Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Waardebon Keymusic

Member
    iTrader
    0

Waardebon Keymusic

Hallo beste 9 livers !

Graag had ik hier jullie advies over de volgende situatie:

Ik ben in het bezit van een waardebon van 1000 euro van de muziekwinkel Keymusic. Zelf heb ik geen interesse om daar iets te kopen. Mijn bedoeling is om deze bon om te zetten naar cash (a rato van minimaal 80%).
    Uit ervaring weet ik dat de kans zeer klein is dat ik voor een dergelijke bon minstens 80% van de nominale waarde kan krijgen als ik deze verkoop op bijvoorbeeld eBay.

Mijn idee is om met deze bon voor ongeveer 1000 euro 1 of meerdere producten te kopen bij Keymusic en deze dan (in orginele ongeopende verpakking en met garantie/factuur) te verkopen via eBay of een ander dergelijk kanaal.
    Ik ben echter niet zo thuis in de producten die verkocht worden bij Keymusic.
    Zijn er hier "kenners" die mij kunnen helpen om een product uit te kiezen waarin er in eBay ea veel handel is en waarvoor gemiddeld minstens 80% van de aankoopprijs betaald wordt.

Alvast nen dikke merci voor de hulp !

P.S. Ik ben nieuw op dit forum. Indien dit bericht niet juist staat mag een mod dit gerust verplaatsen.

Member Th1x4nG's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Waarom zou het onmogelijk zijn om 80% te vangen van de waarde als ge de bon hier te koop zet? Er is vast wel iemand van plan bij Keymusic te kopen (of ergens anders, maar dat Keymusic nu ook interessant wordt) die daarmee een duit uitspaart.
    Spullen kopen vernauwt volgens mij alleen maar uw publiek. Ge gaat natuurlijk wel wijder met eBay... maar probeer gewoon enkele muzikantenfora, dj-fora en hier voor de bon. Ben bijna zeker dat 800 EUR vangen perfect haalbaar is.
    Care to share hoe ge aan een bon van zo'n aanzienlijk bedrag komt als ge zelf geen interesse hebt om daar te kopen?

Member
    iTrader
    0
    Op volstrekt eerlijke wijze ! De bon is gewonnen bij een wedstrijd.

Ik zal hem hier inderdaad te koop aanbieden vanaf 800 euro.
    De tip van de DJ fora is ook interessant.

Thx

Member MAXXUR's schermafbeelding
    iTrader
    27 (100%)
    Ik wil u anders wel iets laten kopen daar en u dan 80% van de prijs betalen If interested, PM!

Member
    iTrader
    0
    MAXXUR,
    Voor 85% ga ik kopen wat u wenst en kom ik het bij u aan huis brengen.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten