Lol, gij zijt echt een karikatuur van uzelf.
Ik wil den eerste nog wel tegenkomen die ruwweg 400.000 kilometer heeft gereden zonder geflitst te worden. En ik zie dagelijks flitscontroles op de snelweg, maar weet je hoeveel keer ik heb moeten blazen? 2 (!) keer, kost natuurlijk veel meer hé zulke controles en ze brengen minder op.
Overigens hebben er al een 6-tal tegen mij gereden, waarvan maar één op de snelweg. En niet omdat ze te snel reden maar niet aan het opletten waren, te weinig afstand hielden,...
Overigens, ga je verder nog inhoudelijk reageren en proberen met argumenten af te komen of ga je wat aan de zijlijn staan roepen en op de man spelen?![]()
Te koop hoop PS3 games. --> clickable
gisteren zalige avond/nacht gehad bij een vriend, hij trakteerde voor zijn verjaardag.
Gratis alcohol komt nooit goedik en nog een andere vriend kunnen goed tegen alcohol maar de rest lag plat, echt grappig als je nog redelijk nuchter zijt ^^
how much is 8 + 6 -15 * 0 ? - Omegle chat log zalig gewoon xD
coachella - YouTube
Ik ging studeren vandaag
Wetende dat er nu WU LYF speelt, later nog Black Keys, Pulp, Explosions In The Sky, M83,... Hoe kan ik mij nu concentreren..
2 van de deze besteld
http://www.pixmania.be/be/nl/1185248...hijf-wdbw.html
6 TB, kom ik nog wel effe toe.
Volgens mij wel.
Meestal betaal je voor 3TB's met USB3 toch een stuk boven de 200 euro.
50 euro per TB is niet slecht.
De mods waren wel vrij snel ditmaal precies.
Haha, ik zie die reactie, denk van wtf hou oud is die..? Refresh -> banned
En ik met de 320 GB van mijn laptop. Daar staat bij mij misschien een GB of 50 aan muziek op, 150 aan series en films (als het al zo veel is), en wat GB aan documenten.
Voor de gamers kan dat misschien handig zijn, maar 3 TB krijg ik van m'n leven niet vol.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)