Jarige medewerker die 'n grote kom speculaasjes aan de coffeecorner gezet heeft![]()
Jarige medewerker die 'n grote kom speculaasjes aan de coffeecorner gezet heeft![]()
Dat doen veel van die metallicaheads ze, die gitaren zijn als Lyrics voor hun
Swat, ik ben naar pinkpop geweest. Verveelde me, was pas om half 4 daar om dat te zien dat er eigenlijk nog maar 3 bands speelden en het hele spel om half 11 gedaan was. 90€ dus betaald voor Mumford & Sons ( Wat een depri gedoe man, dat volk ging echt niet mee), Paul Kalkbrenner (wel goed maar ik begin me meer en meer te ergeren aan ne dj met zijn macbookse, wtf dud wees een origineel en steek een showke in mekaar voor het geld dat ge krijgt) en The Boss himself aka Bruce Springsteen (waar ik eigenlijk helemaal geen fan van ben).
Tijdens Bruce dan maar door gegaan, in de auto stubru (Metallica) op, en terwijl ik helemaal gene Metal fan ben, holy canoly wat voor een VETTE performance zaten die daar te spelen zeg. je hoorde zo in de auto dat het gewoon niet normaal goed was. zelfs beter dan op de cd. uiteindelijk heel de rit volume op maximum door schoon natuurgebied en ondergaande zon erbij. 90€ well spent !!)
Hoe kan je nu geen fan zijn van The Boss.
Dus je gaat naar een festival omdat je eigenlijk geen fan bent van de bands die spelen en ze niet wil zien![]()
normaal niet maar ik zat thuis, het was zo ne schone dag en ik wou iets gaan doen ma was niks leuks in de buurt. Dus efkes naar een festival was de leukste optie ( Mumford & Sons vind ik niet slecht, maar hun songs trekken nogal veel op mekaar en het volk bleef echt maar tam ).
Wij dachten dat er wel ne hele hoop schoon hollandse miekes zouden rondlopen, maar daar hebben we ons in vergist. Pinkpop is ook vooral een gezinsfestival, echt veel gezinnen met kinderen die daar rondlopen das abnormaal![]()
geen glimlach, en ook niet van vandaag...
maar zondag gewonnen against all odds...
in onze laatste reguliere wedstrijd waren we al gewonnen van die ploeg, maar bij vele was het excuus dat die ons hadden laten winnen omdat er anders een sterker team in de playoffs zat waar ze in alle waarschijnlijkheid tegen moesten spelen. Hun keuze om te verliezen en ons te verslaan in de halve finale was dus een lichtelijk verkeerde gok, gezien we absoluut wilden bewijzen dat wij hen echt konden verslaan wanneer het echt telde.
Nu de nationale finale ...![]()
'k Moet maar 1 nachtje doen deze week.![]()
Net mijn bonus-score gekregen, je moet 75% halen om recht te hebben op de bonus. Scoor ik 75.68%.
Who da man?
http://i45.tinypic.com/j0d101.jpg
http://i45.tinypic.com/mn191f.jpg
Behalve dan die ene kerel die zijn gram wil halen.
Een gitaar is een gitaar. Maar met een (semi-)accoustische is het grote probleem bij distortion dat die klankkast als snel gaat galmen.
Lindsey Buckingham (Fleetwood Mac) speelt bijna de hele tijd op een semi-accoustische.
En net als je denkt dat je een beetje kan spelen:
https://www.youtube.com/watch?v=naAW...ure=plpp_video
![]()
en gij zijt er 53?
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)