SHM
Tussen de marginalen misschien. Mijn beste vrienden zijn stuk voor stuk supporters van andere ploegen. Rivaliteit is er, maar nu gaan beweren dat de vijandigheid 'bloedlustig' is, is gewoon zever.
Waar ik trouwens altijd voetbal ga kijken zitten ook altijd supporters van andere ploegen. Bij Anderlecht-Brugge is dat schoon in 2 helften verdeeld, maar iedereen gaat daar op een normale manier met elkaar om. Pintjes drinken samen, plezier maken,... Voetbal is een feest, geen vechtpartij (in de meeste gevallen).
Jammer dat die vorte voetbalhooligans de sport kapot maken.
Héérlijk optreden van De Mens in Herent![]()
Rancid heeft een nummer over Wolverine
Side Kick - Rancid (animated) - YouTube
cool ^^
Enkele jaren terug stond ik als Rsca-supporter tijdens Lokeren-Rsca midden in de spionkop van Lokeren, en velen daar wisten da ik voor rsca was.. Geen enkel probleem gehad..
Veel van mijn kameraden zijn voor Brugge. Verder dan elkaar eens uitlachen, of zeveren komt het nooit..
Edit: mijn goed moment (eigenlijk van gisteren), Eindelijk mn nieuwe gsm. Samsung Galaxy S+. Mn eerste smartphone, en damn wa da allemaal kan...
zo maar eens naar Brugge vertrekken, opendeurdag @ Howest.
Glimlach omdat ik al een aantal maanden uitkijk naar vandaag. Na vandaag zal het mijn beslissing makkelijker maken of ik terug de schoolbanken zal opgaan of niet
Enigste ergernis is dat ik maar liefst 4-5 uur alleen in de trein zal zitten vandaag...
En dat is dus net mijn punt. Door al die beelden op TV (cfr. rellen in Anderlecht 4(?) jaar geleden) lijkt het of elke supporter gewoon een zware hooligan is. Ik heb 3 jaar een abonnement gehad op Anderlecht, niet 1 keer een probleem gehad.
Velen verschieten daar van, maar het grootste deel van de supporters zijn gewoon vaders met kinderen die samen naar de voetbal komen kijken...
Wat? Studeren in Brugge?Waarom ga je niet naar Gent of Antwerpen of Leuven?
Ik zou van mijn leven niet in Brugge willen studeren, het is geen studentenstad en er is gewoon niets te doen. En ik ben het beugezien
Wat wil je gaan studeren?
glimlach van de dag: http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net...77274_700b.jpg
Eerste infractie gehad.
Mijlpaaltje
![]()
mijn intresse gaat vooral uit naar Toegepaste architectuur. Een Unieke richting in Brugge. Andere scholen zijn vaak gericht naar master terwijl deze gericht is tot bachelor. Ik word dit jaar 23, dus ik heb weinig zin om tot mn 28ste op schoolbanken te blijven zitten. Ook heb ik totaal geen voorkennis en dat is (volgens hun website) ook niet nodig. vandaar dat ik eens langs ga, zien wat ze daar zelf te vertellen hebben.
Het feit dat er niets te doen valt is mss ook een voordeel voor mij, want dan ben ik minder geneigd om mijn taken voor school te laten vallen voor weg te gaan bijvoorbeeld.
O o O
Ik heb 1,5 jaar in 't centrum gewoond en ik vond dat nog tof, eigenlijk. Gewoon te voet 2 straten verder en je zat in de winkelstraat (allez, niet dat het hier het epicentrum van de hipheid is, maar gemakkelijk als je iets nodig had). Nu ik hier in 't uiterste puntje van St-Andries woon je ben je sowieso gemakkelijk 15 minuten onderweg naar het centrum, en ook de gewone winkels (bakker, slager, krantenwinkeltje, banken) zijn een stukje verder. Ik had ook helemaal geen last van toeristen in het centrum, ik woonde in een vrije rustige straat ('t einde van de Westmeers, achter de hoek bij de Stoepa). Mijn oma woont in de Oostmeers en bij haar passeren er wel hele dagen kuddes japanners en zo![]()
"A confident people is not exclusive. A great religion affirms other religions. A great culture affirms other cultures. A great nation affirms other nations. A great individual affirms other individuals, validates the being-ness of others and the vitality." ~ Leonard Cohen
Gisteren toevallig Brütal Legend tweedehands zien liggen. Niet geaarzeld en maar direct gekocht!
Deze game bevat voor het grootste deel elementen die me helemaal liggen, waardoor het dus echt "spelen met een glimlach" is.
De effectieve gameplay doet me trouwens enorm terugdenken aan Giants: Citizen Kabuto, wat op zich geen slechte zaak is. Ik dacht eerst dat het meer adventure-gericht ging zijn, maar dergelijke basebuilding zie ik zeker zitten en is dan ook netjes uitgewerkt.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)