Bekijk resultaten enqute: Wat is correct?

Aantal stemmers
108. Je mag niet stemmen in deze enqute
  • Dramatisering

100 92,59%
  • Dramatizering

8 7,41%
Pagina 71 van 251 EersteEerste ... 216167686970717273747581121171 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.401 t/m 1.420 van 5011
    Member tommie314's schermafbeelding
    iTrader
    53 (98%)
    idd

Member
    iTrader
    7 (100%)
    thx

dan moet ik gwn aan mn self print tickets denken + mn identiteitskaart

Ik zit momenteel via thetering op het internet van mijne gsm (verbinding met internet thuis suckt atm - Mobile Vikings). Ik heb nog 900MB - hoe snel gaat da op als 'k YouTube video's stream? In aantal?
    Wa Wa Wee Wa!

Member Oct's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Weet iemand wat de naam is van deze planten?

http://i957.photobucket.com/albums/a...517_144038.jpg
    Laatst gewijzigd door Oct; 17 mei 2012 om 15:02

Approved 9-lifer
    iTrader
    221 (99%)
    Ze zeggen dat je op een echt zwitsers zakmes levenslange garantie hebt, weet iemand hoe ik hier gebruik kan van maken?

Volgens de docu dat ik eens op NatGeo heb gezien moet je het gewoon naar de fabriek in zwitserland sturen maar ik vind daar geen info over.

Member
    iTrader
    37 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Selderijstok Bekijk bericht
    Ze zeggen dat je op een echt zwitsers zakmes levenslange garantie hebt, weet iemand hoe ik hier gebruik kan van maken?

Volgens de docu dat ik eens op NatGeo heb gezien moet je het gewoon naar de fabriek in zwitserland sturen maar ik vind daar geen info over.
    Customer Service Swiss Army Knives - Victorinox Swiss Army
    of via as adventure in kortrijk. Ze gaan u waarschijnlijk wel enkel helpen als je het daar gekocht hebt. Let wel: Victorinox garandeert dat alle messen en tools van eersteklas roestvrij staal gemaakt zijn. Op mechanische onderdelen is een levenslange garantie van toepassing op materiaal defecten en produktie fouten (2 jaar voor elektronische componenten). Verbruik en slijtage delen, zoals tandenstokers, handvatten, vallen dus buiten de garantie. Schade veroorzaakt door verkeerd gebruik of misbruik vallen niet onder garantie.
    Laatst gewijzigd door Tonerider; 17 mei 2012 om 18:36

Member
    iTrader
    4 (100%)

Dichtsbijzijnde verkoopplaats zoeken?

EK voetbal kenner $uB^'s schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mijn vriendin heeft sinds kort een iPhone en heeft haar abonnement aangepast naar eentje met mobiel internet van Mobistar. Kdenk 500MB per maand en de eerste maanden gratis 500 MB extra. Sinds gisteren krijgt ze berichten van Budget Check da za al aan 80% van haar volume zit ... En ze heeft dat bericht vandaag zelfs zo'n 5 keer in enkele uren gekregen ...

Anyway, ze heeft nog maar 40 MB verbruikt dus waarom
    1. krijgt ze die berichten?
    2. Krijgt ze zoveel berichten? Ik krijg van Proximus ook zo'n bericht als ik over mijn volume ga, and thats it, geen 5 keer diezelfde melding ...
    Ťħē ŦăĜēĐŷ ǒ łįFə ı ŵĦŦ ď ņĩďĒ măŊ ŴħıŁē ĥĖ łvəŞ

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door $uB^ Bekijk bericht
    Mijn vriendin heeft sinds kort een iPhone en heeft haar abonnement aangepast naar eentje met mobiel internet van Mobistar. Kdenk 500MB per maand en de eerste maanden gratis 500 MB extra. Sinds gisteren krijgt ze berichten van Budget Check da za al aan 80% van haar volume zit ... En ze heeft dat bericht vandaag zelfs zo'n 5 keer in enkele uren gekregen ...

2. Krijgt ze zoveel berichten? Ik krijg van Proximus ook zo'n bericht als ik over mijn volume ga, and thats it, geen 5 keer diezelfde melding ...
    Zeker dat ze nog maar zo weinig verbruikt heeft? 't zou niet den eerste zijn die zijn roaming vergeet af te zetten en in de miserie zit.
    I won.

Heisenberg

Member
    iTrader
    15 (100%)
    Hoe moet je deftig in een slaapzak slapen op de grond?
    Ik kan niet op mijn buik in slaap vallen (nek doet na 10 seconden zeer) en op mijn rug lukt het enorm moeilijk. Best is op de zij, maar dat lukt zo moeilijk op de grond.

Banned
    iTrader
    1 (100%)
    Matje onder leggen... Er zijn matjes die automatisch opblazen, kosten wel wat geld natuurlijk.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Burrid Bekijk bericht
    Hoe moet je deftig in een slaapzak slapen op de grond?
    Ik kan niet op mijn buik in slaap vallen (nek doet na 10 seconden zeer) en op mijn rug lukt het enorm moeilijk. Best is op de zij, maar dat lukt zo moeilijk op de grond.
    Genoeg drinken dan kunt ge overal slapen. En anders inderdaad een matje onderleggen. Of een kussen gebruiken als ge dat nog niet doet.

Platinum Member
    iTrader
    20 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door $uB^ Bekijk bericht

500 Mb, verwar je dat niet met 50 mb ?
    Ik zelf heb de 15 euro per maand ( 50mb per maand dus )
    En ik krijg rond de 40 mb gebruikte data een berichtje van dat 80%
    Psn id: Vandalize_
    Platinum trophies: 27
    Next platinum: /
    Latest platinum: Dishonored

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Weet er iemand waar ik in (de buurt van) Leuven goede sport/loopschoenen vind voor een redelijke prijs? Running center aan het sint Jacobsplein?

Banned
    iTrader
    0
    Daar gaan passen en dan online gaan bestellen, is het goedkoopste.

EK voetbal kenner $uB^'s schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vandalize_ Bekijk bericht
    500 Mb, verwar je dat niet met 50 mb ?
    Ik zelf heb de 15 euro per maand ( 50mb per maand dus )
    En ik krijg rond de 40 mb gebruikte data een berichtje van dat 80%
    Kleine correctir, ze heeft 750MB per maand met de eerste 6 maanden 250MB per maand extra.

Maar los daarvan is het toch niet normaal dat ze op een paar uur tijd 5 keer da bericht krijgt (vandaag over de hele dag 7 keer).

En roaming etc ligt niet aan, ik heb al langer een iPhone met mobiel internet en heb de hare ook zoals de mijne ingesteld, met al die zaken uitgeschakeld.

Enigste dat ik nog aan denk: ze heeft een abonnement (Dolfijn 10, dat is met 25MB) en ze heeft daarbij nog eens een mobiel internetabonnement van 750MB en dat hun 'systeem' daarom die smsjes stuurt, omdat die 40MB meer is dan de 25MB in haar abonnement, ook al heeft ze een extra internetabonnement ..

Ohja, we zullen de 1ste factuur afwachten zeker, we hebben de contracten hier liggen waarop zwart op wit staat wat het abonnement is (en mss wordt da gewoon maar bij het afsluiten verrekend), dus daar maak ik mij niet teveel zorgen in .. Tis gewoon wa dom da ze al die smsjes krijgt, zopas weer eentje ..
    Ťħē ŦăĜēĐŷ ǒ łįFə ı ŵĦŦ ď ņĩďĒ măŊ ŴħıŁē ĥĖ łvəŞ

Banned
    iTrader
    1 (100%)
    Zijn kapperszaken morgen open? Niet de kleine kapper, maar een grotere keten als Olivier Dachkin?

Approved 9-lifer
    iTrader
    221 (99%)
    Waarom wil bijna iedere jonge gast een bmw? Ik begrijp het echt niet.
    Daar moet toch een reden achter zitten... .

Member Oct's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Omdat het bijzonder mooie wagens zijn?

Member
    iTrader
    57 (100%)
    Waarom wil bijna iedere jonge gast een bmw? Ik begrijp het echt niet.
    Daar moet toch een reden achter zitten... .
    Om stoer te kunnen doen. 't valt mij vooral op dat hoe "hoger" de studies in 't middelbaar, hoe crappier de auto. Al die mannen die hetzelfde jaar zijn afgestudeerd als mij maar dan BSO reden na 2 maand allemaal mee ne bmw rond. Maja, denk dat ge nie op 2 handen kunt tellen hoeveel zonder verzekering of met gigantische leningen.
    What you call faith, I call a sorry excuse,
    cloak and daggers murder the truth.
    The bitter taste, there's nothing else,
    I'll bow for your king when he shows himself.

Pagina 71 van 251 EersteEerste ... 216167686970717273747581121171 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten