Dramatisering
Dramatizering
waarom mag je een thread maar 3 keer bumpen in buy and sell? Heeft dit enig nut aangezien men gewoon een copy paste doet van zijn oude thread en een nieuwe start?
dat van die 3 dagen wist ik niet. Bedankt.
Je betaald niets dus je trekt ook niet terug nee.
Heb het ook nooit aangegeven buiten vorig jaar. Toen vroegen ze er expliciet om om het toch binnen te brengen. Andere jaren smeet ik het gewoon in de vuilbak. :')
nutteloos dan dat ze dit nog meegeven en steeds vragen voor het in te vullen (ik ben ook eentje die het nooit deed). is het juist dat de interims er al voor zorgen dat uw 2,5% belasting al op voorhand betaald is?
zou je trouwens al een studentenjob kunnen aangaan na een schooluitschrijving of controleren ze hier voldoende naar?
Iemand die STRAKS (22u15) The Cabin in the Woods wilt gaan zien in Kinepolis Antwerpen?
2 vrijkaarten gewonnen hier op 9lives, maar de mensen die ik ken die hem willen zien, zitten in Leuven, en daar spelen ze hem deze week niet
Da's geen belasting, maar een solidariteitsbijdrage. Die betaal je net omdat je in principe geen rsz of belasting betaalt als jobstudent en is idd al door uw werkgever afgehouden van uw loon.
Je zal zonder andere inkomens en mits je enkel als jobstudent werkte geen belastingen terugkrijgen of bijbetalen.
Je inkomen als jobstudent moet al een pak boven de 7000 euro uitkomen om belasting te moeten betalen.
Waar kan ik een Belgische vlag kopen in Gent? Liefst centrum Gent.
- 0,90 m x 1,50 m
Prijs: € 5 + € 2,20 verzendkosten
Belgische vlag - België - Infoshop
Doe ik iets verkeerd? Er is al één keer een pakket in de post van me verloren geraakt, en ik vrees voor een tweede keer.
Gewoon volledig adres op de voorzijde, afzendadres op de achterzijde (met To: en from: respectievelijk, was naar GB maar stond mss beter in Nederlands?) en met dat pakketje naar de post gaan waar zij het frankeren toch?
'k zou niet weten wat anders, maar 'k maak mij toch een beetje zorgen.
Denk niet dat je iets verkeerd doet, maar er wordt wel meermaals iets gestolen bij de post helaas. O.a. al 2x voorgehad met prijzen hier gewonnen in 9lives, sinds dan weigerde ik nog postpakketjes te doen via Mechelen en komen ze allemaal aan
![]()
Hebben ze in Holland donderdag & vrijdag een feestdag?
Komt de uitdrukking "shitting bricks" eigenlijk uit futurama?
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)