Bekijk resultaten enquête: Wat is correct?

Aantal stemmers
108. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Dramatisering

100 92,59%
  • Dramatizering

8 7,41%
Pagina 65 van 251 EersteEerste ... 155561626364656667686975115165 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.281 t/m 1.300 van 5011
    Member Sick`'s schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eXtreme Bekijk bericht
    €6000 zijn inderdaad geen bedragen die ge moet gaan lenen.. Da's zowa hetzelfde als nen TV op afbetaling kopen. Zoekt u geld bijeen via familie mss? Of zoekt u iets goedkoper.
    Hangt er vanaf. Maar als dat een kosteloze lening is zou ik dat wel doen. Voor de TV is het verschil al iets marginaler, maar pak nu voor de 6000 euro: indien je het geld van je spaarrekening moet halen mis je de rente en de getrouwheidspremie. Het is niet veel geld (60 a 150 euro), maar zonde om de kans niet te grijpen.

Approved 9-lifer Elosopardo's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Kent iemand goede oordopjes om mee te slapen ?

Member Lilspanyol's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Waar haal ik een verloopstekker (tussenstuk Engels stopcontact) en wat kost dat ongeveer?

Member
    iTrader
    4 (100%)
    Als mijn pakske vandaag "gesorteerd" werd, is er dan nog kans da ik het maandag heb?

Member eXtreme's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Elosopardo Bekijk bericht

blox - paars schuim met een fluogeel stokje in (dat er ook in blijft als het in uw oren blijft zitten..)

Redacteur JohnnyricoMC's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door n9ne Bekijk bericht
    Als mijn pakske vandaag "gesorteerd" werd, is er dan nog kans da ik het maandag heb?
    Die kans is wel reëel. Is bij mij toch altijd het geval geweest dat als hij in Antwerpen of Charleroi gesorteerd is, het maandagochtend naar "out for delivery" verandert.

Member Tonerider's schermafbeelding
    iTrader
    37 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lilspanyol Bekijk bericht
    Waar haal ik een verloopstekker (tussenstuk Engels stopcontact) en wat kost dat ongeveer?
    Soms in blokker, mediamarkt. Online vind je er ook veel. Amazon ebay ...

Member
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyricoMC Bekijk bericht
    Die kans is wel reëel. Is bij mij toch altijd het geval geweest dat als hij in Antwerpen of Charleroi gesorteerd is, het maandagochtend naar "out for delivery" verandert.
    Aight let's hope so. Da ding heeft langer bij de douane gelegen dan da het onderweg is geweest. Triestig, eigenlijk.

Member pinoken's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Net in een bladje van de Carrefour gezien dat Diablo III daar vanaf 16 mei voor net geen €40 verkrijgbaar is. Wat zou (afgezien van de latere release datum) hier een addertje onder het gras kunnen zijn? In de free record shop is het €55, en €15 voor 1 dag te wachten lijkt mij nu net wel aanlokkelijk genoeg.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Elosopardo Bekijk bericht
    Ik gebruik al jaren de gele gemaakt door EAR. Ik koop ze nu in de versie van blox. Haal ze bij de apotheek. Ik heb ook al ervaring met andere oordoppen maar die zijn vaak veel te zacht , deze gele zijn "vrij harde" maar ze houden het geluid dan ook wel supergoed tegen vind ik.

Member Kiiilerke's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Ik heb een nieuw e mail adres en heb dat via itunes dus veranderd,maar als ik dan wil inloggen op mijn iphone staat er nog altijd die oude email erop waar kan ik dat veranderen ? want op itunes is het al veranderd

Approved 9-lifer /\quila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Axe heeft reclame gehad waarin dat een gast opstond, zijn ontbijt/ochtend-ritueel deed en dan vertrok naar zijn werk. Ondertussen stonden in heel dat decor vrouwen gecamoufleerd opgesteld. Heeft iemand hier een link naar?

Member Tyki's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pinoken Bekijk bericht
    Net in een bladje van de Carrefour gezien dat Diablo III daar vanaf 16 mei voor net geen €40 verkrijgbaar is. Wat zou (afgezien van de latere release datum) hier een addertje onder het gras kunnen zijn? In de free record shop is het €55, en €15 voor 1 dag te wachten lijkt mij nu net wel aanlokkelijk genoeg.
    Ik heb Starcraft 2 ook goedkoop in de Carrefour gekocht. Is gewoon een promo actie om te concurreren met de online verkoop denk ik. Dat het pas op 16 mei uit zou komen vind ik wel vreemd.

iTrader
    1 (100%)
    Op het boekje (vooraan) dat het het boekje van woensdag 16 tot XXX is. Zou het toch op 15 mei kunnen zijn?

Ben ermee naar de free record gelopen en 'k werd daar echt wel onvriendelijk behandelt. Ik vroeg of er een reden was voor het verschil in prijs en of ik het in ook niet goedkoper zou kunnen krijgen en ze zeiden daar vlakaf op zo'n heel pissige/nijdige toon: "Ja we verplichten u niet om het hier te kopen, ook al hebt ge een pre-order.", ben wel te weten gekomen dat de prijs daar nog iets kan zakken.
    Ben daar gewoon buiten gegaan, djeezes ik stel toch maar gewoon een vraag? Dat is een prijsverschil van bijna 30%, logisch toch dat ik mij daar vragen bij stel.
    Laatst gewijzigd door pinoken; 12 mei 2012 om 16:06
    There is no I in team, but there are 5 in individual brilliance.

Approved 9-lifer Muscleduck's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    40 euro? Nie mis. Zou daar dan ook franse zever op de cover staan? Ik vind dat altijd zo lelijk.

Member Tyki's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pinoken Bekijk bericht
    Op het boekje (vooraan) dat het het boekje van woensdag 16 tot XXX is. Zou het toch op 15 mei kunnen zijn?

Ben ermee naar de free record gelopen en 'k werd daar echt wel onvriendelijk behandelt. Ik vroeg of er een reden was voor het verschil in prijs en of ik het in ook niet goedkoper zou kunnen krijgen en ze zeiden daar vlakaf op zo'n heel pissige/nijdige toon: "Ja we verplichten u niet om het hier te kopen, ook al hebt ge een pre-order.", ben wel te weten gekomen dat de prijs daar nog iets kan zakken.
    Ben daar gewoon buiten gegaan, djeezes ik stel toch maar gewoon een vraag? Dat is een prijsverschil van bijna 30%, logisch toch dat ik mij daar vragen bij stel.
    Dat zal dan wel 15 mei zijn, en gewoon de folder voor de aanbiedingen tussen 16 mei en xxx.

Zelf koop ik meestal online, de meeste handelaars rekenen veel te hoge marges op hun games. Diablo III op Amazon UK is bvb 35 euro met gratis verzending. (Momenteel zijn hun pre-orders blijkbaar wel uitverkocht)

Nadeel is wel dat ge het dan meestal nog niet op release dag hebt.

Member
    iTrader
    3 (100%)
    Ben aan het overwegen om een GoPro HD Naked aan te schaffen (of vragen voor m'n verjaardag), aangezien die met ongeveer 200 EUR de goedkoopste GoPro's zijn . Nu is wel een vereiste van die camera's dat ze op het plafond aan de binnenkant van de auto vastgemaakt kunnen worden, zodat niet alleen de weg buiten filmt, maar ook het schakelen/etc opneemt. Is het nodige materiaal hiervoor meegeleverd met de GoPro HD Naked, of zal ik die enkel op m'n dashboard kunnen kleven?

iTrader
    1 (100%)
    Ik weet niet of iemand bekend is met scripts in google docs (dat is in javascript) maar ik ben dus een script aan het schrijven en nu wil ik weten hoe ik een waarde opvraag uit een spreadsheet. Veel is er niet over te vinden op google.

Redacteur JohnnyricoMC's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lilspanyol Bekijk bericht
    Dat kost twee keer niks. Zelfs de duurste kosten minder dan €10. Kunt ge in winkels met reisartikelen vinden, doorgaans ook in elektrozaken, in de winkel van een ferry of gewoon op de luchthaven.

Approved 9-lifer Katoom's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RiskGhost Bekijk bericht
    Ben aan het overwegen om een GoPro HD Naked aan te schaffen (of vragen voor m'n verjaardag), aangezien die met ongeveer 200 EUR de goedkoopste GoPro's zijn . Nu is wel een vereiste van die camera's dat ze op het plafond aan de binnenkant van de auto vastgemaakt kunnen worden, zodat niet alleen de weg buiten filmt, maar ook het schakelen/etc opneemt. Is het nodige materiaal hiervoor meegeleverd met de GoPro HD Naked, of zal ik die enkel op m'n dashboard kunnen kleven?
    Denk niet dat die '3M Adhasive' goed aan uw binnenbekleding gaat pakken.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten