Bekijk resultaten enquête: Wat is correct?

Aantal stemmers
108. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Dramatisering

100 92,59%
  • Dramatizering

8 7,41%
Pagina 63 van 335 EersteEerste ... 135359606162636465666773113163 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 931 t/m 945 van 5011
    Member Cephalus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Staat het standaard Oral-B elektrisch tandenborsteltje ergens in afslag voor het moment?

Amazon.de biedt hem aan 18,41 EUR, zelfs te laag voor gratis verzending. Ik vermoed dat ik hem in Belgie nergens goedkoper zal vinden?

Tandenborstelstore/Coolblue fail, 49 EUR lol

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Th1x4nG Bekijk bericht
    Weet er iemand waar ge goedkoper borstels (brush heads) kunt kopen voor nen elektrische tandenborstel? Ik weet dat dat in de supermarkt een fortuin kost, waar doen ze online beter? Amazon biedt ook geen soelaas, of ik zoek op het verkeerde
    Da mag ineens per 20 of zo zijn, dan kan ik weer een paar jaar voort
    Amazon.DE gecheckt? Staat daar allemaal heel goedkoop precies. Ge krijgt er 8 voor 23 EUR met gratis verzending, spaart u heel veel uit tov de supermarkten hier (hier krijgt ge er 2 ofzo voor 23 EUR).

Nu ik dat zie ga ik dat ook nooit niet meer kopen in de supermarkt, onnozelaar die ik ben geweest.

Approved 9-lifer Dastardly's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sdc Bekijk bericht
    Maakt het iets uit hoe groot een harde schijf is of zijn er moederborden die bijv enkel een harde schijf kunnen aansturen tot 500gb?
    er zijn er die max. 172GB ondersteunen, maar da kans dat ge een levende mammoet gaat tegen komen is even groot (komt ook ruw geschat uit dezelfde periode)

zolang ge een sata interface hebt gaat het om petabytes meestal is het OS beperkend en niet uw moederbord.

(moest ge nog xp gebruiken kan het zijn dat die max. 2TB ondersteund als ge die schijf als bootschijf neemt en formatteert met 502b sectoren. maar dat valt op te lossen door 4k sectoren te kiezen. vista/7 hebben dat probleem niet).
    Gory, gory, what a hell of way to die.

Member ShadesOfJae's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blanco Bekijk bericht
    In het voetbal is er een trukje die ze in de volkmond "een bruggetje maken" noemen. Ik ga het niet uitleggen want ik vermoed dat voetbalkenners die term wel kennen.
    Nu wil ik op een Engels forum deze voetbalterm gebruiken maar ik weet niet hoe ik dat vertaal.
    Dus mijn onnozele vraag luidt:

Hoe vertaal je de voetbalterm "een bruggetje maken" naar het Engels?
    http://en.wikipedia.org/wiki/Nutmeg_(football)

Member Bosvos's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Bestaat er online een overzichtje van bossen in Vlaanderen (en eventueel meer info over de fauna en flora van desbetreffende bossen)?

Liefst in liefhebberstaal en dus geen verzameling oninteressante feiten voor onderwijsdoeleinden
    | Last.fm |

Member blub's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Vraagje over het halen van een rijbewijs..
    Mijn vriendin is er mee bezig momenteel.
    Op de site van de vdab vind ik het volgende:
    Indien je bij de rijschool 20 uur les hebt gevolgd, dan krijg je een voorlopig rijbewijs zonder begeleider. Ook hier geldt dat je minstens 3 maanden moet oefenen. De formule zonder begeleider kan je pas volgen wanneer je 18 jaar bent.
    Nu hebben ze bij haar gezegd dat ze dit niet mocht. Kunnen ze dat dan? Ik dacht dat je na het volgen van die 20u, sowieso mocht zoals hier staat bij de vdab.
    Ze heeft wel nog maar 18u opgenomen, nog 2u over om te oefenen voor haar examen.
    Of kan ze effectief die laatste 2u opnemen en haar voorlopig rijbewijs krijgen?
    Hoist Your Colours High!

Member tommie314's schermafbeelding
    iTrader
    54 (98%)
    Je moet er effectief tWintig doen, zoals er staat

Member Tonerider's schermafbeelding
    iTrader
    37 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dastardly Bekijk bericht
    er zijn er die max. 172GB ondersteunen, maar da kans dat ge een levende mammoet gaat tegen komen is even groot (komt ook ruw geschat uit dezelfde periode)

zolang ge een sata interface hebt gaat het om petabytes meestal is het OS beperkend en niet uw moederbord.

(moest ge nog xp gebruiken kan het zijn dat die max. 2TB ondersteund als ge die schijf als bootschijf neemt en formatteert met 502b sectoren. maar dat valt op te lossen door 4k sectoren te kiezen. vista/7 hebben dat probleem niet).
    hartelijk bedankt!

Member blub's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tommie314 Bekijk bericht
    Je moet er effectief tWintig doen, zoals er staat
    Jaja, zover was ik al..
    Maar ze hebben destijds tegen haar gezegd dat ze het niet zou krijgen, dat ze beter die 2u later gebruikt.. Daarom dat ik het niet snapte, kunnen ze dat zomaar?
    Dus als ze die 2u nu zou opnemen, zou ze wel haar voorlopig krijgen?
    Hoist Your Colours High!

Approved 9-lifer Alteration's schermafbeelding
    iTrader
    341 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blub Bekijk bericht
    Jaja, zover was ik al..
    Maar ze hebben destijds tegen haar gezegd dat ze het niet zou krijgen, dat ze beter die 2u later gebruikt.. Daarom dat ik het niet snapte, kunnen ze dat zomaar?
    Dus als ze die 2u nu zou opnemen, zou ze wel haar voorlopig krijgen?
    Als ze die 2 uur rijles nog uitdoet EN niet te gevaarlijk wordt bevonden om alleen rond te rijden, dan krijgt ze dat voorlopig rijbewijs zonder begeleider.
    Daarmee kan ze nog anderhalf jaar oefenen vooraleer haar praktijkexamen te doen of ten snelste na 3 maanden het te bezitten.
    -
    Because something is common does not make it normal
    -

iTrader
    54 (98%)
    Na die twintig uur mag ze enkel alleen rijden als ze haar voldoende goed achten. Dus het betekent dat ze zelfs na 18 uur nog altijd slecht rijdt en een gevaar op de weg zou zijn

Approved 9-lifer a143290's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Concrete situatie:

Een groep vrienden en kenissen van een man of 60 houdt geregeld bijeenkomsten (eens per 3-4 maanden). Voor onze bijeenkomst huren wij een zaal af. Om die zaal te betalen vragen wij om een vrijblijvende bijdrage van de aanwezigen. 1 iemand beheert al het geld, betaalt de zalen,... Soms worden er op die bijeenkomsten ook (zelfgemaakte) dingen verkocht waarvan de winst naar onze "kas" gaat (dus naar de persoon die het geld beheert).

Is er hier, wettelijk gezien, een probleem? Moeten wij een officieel erkende vzw of zo zijn voor dit soort activiteiten of kan dit perfect als privé-initiatief?
    ~

iTrader
    54 (98%)
    Een vzw lijkt inderdaad geschitter.

Approved 9-lifer wouter_dc's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Weet iemand wat er ongeveer (gemiddeld genomen) bijkomt van kosten (elektriciteit, water, aardgas) bij het huren van een "beginners"-appartement (ah la 50-80m^2) en een degelijke EPC (in de richting van de 200)

per maand/per jaar?

Member Sick`'s schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Als dat geen openbare vereniging is lijkt een vzw mij nogal overkill.
    -- Ibanez RGA121H CDO (SD Distortion) // -- Fender American Stratocaster
    -- Fender Classic Player ‘60s Stratocaster // -- Fender American Telecaster

Member Sick`'s schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wouter_dc Bekijk bericht
    Weet iemand wat er ongeveer (gemiddeld genomen) bijkomt van kosten (elektriciteit, water, aardgas) bij het huren van een "beginners"-appartement (ah la 50-80m^2) en een degelijke EPC (in de richting van de 200)

per maand/per jaar?
    Ik geloof niet echt in dat EPC gedoe. Maar pak 100 voor gas/elec per maand, en 50 voor water per kwartaal.
    -- Ibanez RGA121H CDO (SD Distortion) // -- Fender American Stratocaster
    -- Fender Classic Player ‘60s Stratocaster // -- Fender American Telecaster

Pagina 63 van 335 EersteEerste ... 135359606162636465666773113163 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten