Dramatisering
Dramatizering
Voor dergelijk bedrag wel ja
Weet iemand waar je zo van die alcohol testjes kunt vinden voor in Frankrijk?
Iets da ik áltij vergeet te vragen in apotheek (kom juist van ene..): als ge van die dingen tegen keelpijn pakt zoals Orofar, of nog beter een spray tegen keelpijn, moogde daar dan eigenlijk "direct" achter drinken? Of moete een kwartier ofzo wachten?
Iemand die da toevallig s gevraagd heeft..?![]()
Maakt nie veel uit volgens mij. Ik drink daar altijd warme melk met honing achter![]()
Waarom worden koffiekoeken onder die verzamelnaam genoemd? Ge kunt ze toch perfect bij andere dranken nuttigen?![]()
net zoals je tafelbieren in de zetel kan drinken en badhandoeken ook gebruikt kunnen worden als je uit de douche komt. https://encrypted-tbn2.google.com/im...ipZDhGvo-fBbZ7
Ieman die weet waar ik Krubnic (honing wodka/liquer) kan vinden in Gent of Brussel?
Waarom hebben astronauten altijd zo'n spiegelhelm op?![]()
Simpel doch fatsoenlijk receptje voor peperroomsaus?
Houdt o.a. schadelijke zonnestralen tegen (infrarood bvb). Astronauten zijn tijdens een EVA-missie niet beschermd door de dampkring en flesjes met factor 50 naar boven brengen is nogal duur
Da's een flinterdun laagje 24-karaatsgoud op het vizier, slechts 0.1 gram in totaal. Ze gebruiken een coating van goud ipv zilver omdat goud de waargenomen kleuren niet verandert, wat zilver wel doet.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)