Dramatisering
Dramatizering
Waar zou ik nog muziekcasettes kunnen kopen? (deze dus: Muziekcassette - Wikipedia)
Misschien verkopen ze er dan ook nog wel in de Saturn in Kortrijk, is toch bijna hetzelfde.. Zal eens gaan kijken of ze goedkoper zijn dan die link van Sdc (want ik had het wel goedkoper verwacht) Toch bedankt!
Edit: ah, een tweede link van in Vandenborre: valt wel goed mee qua prijs!
Als ik mij inschrijf in een hogeschool, geven zij dan deze inschrijving door aan een andere instelling of houden ze dit strikt privé?
Want het is de bedoeling dat de mannen van de vdab dit niet weten.
'k Dacht 4.99 voor 5 ofzo, 't kan ook 5.99 geweest zijn. Al een tijdje geleden, laatste keer voor de zekerheid een voorraadje gekocht. Vroeger hadden ze ook nog in Dreamland, maar daar zijn gestopt. Wordt steeds moeilijker te vinden.
Op Amazon zijn er altijd te vinden![]()
ik wil draadloos internet aanvragen voor mijn Iphone 3gs ( mobistar) kan ik dat via internet doen of in een mobistar winkel ?
want op die pipos hun sites staat er
Surfen op laptop: simkaart. Abonnement van 12 maanden
Surfen op iPad: microsimkaart + 1 jaar De Standaard of Het Nieuwsblad. Abonnement van 12 maanden
Als je op een iPad surft, heb je een microsimkaart nodig. Abonnement inbegrepen bij elk abonnement van 12 maanden.
Surfen op tablet: simkaart. Abonnement van 12 maanden
Als je een andere tablet dan een iPad hebt, dan heb je een normale simkaart nodig. Abonnement inbegrepen bij elk abonnement van 12 maande
moeten lenzen altijd -0,5 sterker zijn dan een bril?
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)