Nee.
Dramatisering
Dramatizering
Ik zou mijn desktop wat willen aanpassen. Heeft iemand ervaring met mods zoals 40 Remarkable Computer Desktop Mods ? Het moet er dus gene van deze site zijn, maar gwn ene die hetzelfde effect heeft.
Ik gebruik Rainmeter ook. Rainmeter, desktop customization tool Op Devianart vind je een aantal mooie screens: vb: Newspaper Desktop by ~Tatenokai on deviantART
Ik heb deze: Browsing Skins & Themes on deviantART
Op zich is het even zoeken, maar als je er even mee bezig bent, snap je al snel hoe het werkt en kan je veel naar je hand zetten.
Even een vraag voor een collega. Hij is zijn rijbewijs kwijtgespeeld en moest zijn theorie en praktijk opnieuw afleggen. Nu heeft hij zijn theoretisch behaald, en nu was zijn vraag of hij nog even mag oefenene vooraleer hij weer zijn praktisch gaat afleggen. Voor alle duidelijkheid had hij een vast rijbewijs maar werd ingetrokken door onnozeliteiten.
Waarom is dat coke topic ineens gesloten?
nog iemand met digitale TV van telenet waarbij 2be en VT4 plots in 4:3 staat ipv 16:9?
Alle andere zenders zijn normaal![]()
Als je een iPad voor het eerst gebruikt, moet je hem dan eerst volledig laten leeglopen, of meteen in het stopcontact steken en laten laden?
Welk is eigenlijk de etiquette bij het als voetganger KRUISEN van een andere voetganger op een smal voetpad? I.e. wel nog net voldoende plaats om elkaar te kruisen maar ge moet elkaar wat ruimte geven.
Ik heb de gewoonte om altijd rechts van de tegenligger te kruisen (gelijk de wegcode voor voertuigen). Nu kom ik soms die awkward situatie tegen waarbij ik naar rechts ga, tegenligger net dan naar links gaat, ik dan maar naar links ga, tegenligger net op dat moment naar rechts gaat... *g*
Als ik weet dat rechts kruisen goed is ga ik dan gewoon blijven rechts aanhouden en moet de ander maar aanpassen. Als het links is doe ik het al jaren fout en dan weet ik het ook.
rechts houden imo
rechts houden
alst een lekker wijf is zou ik voor die akward situatie gaan
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)