Is er een manier om te weten wanneer het afschrift van de visabetalingen gedaan wordt?
Al meer dan anderhalve maand geleden een betaling gedaan, maar het is er nog steeds niet af.
Dramatisering
Dramatizering
Is er een manier om te weten wanneer het afschrift van de visabetalingen gedaan wordt?
Al meer dan anderhalve maand geleden een betaling gedaan, maar het is er nog steeds niet af.
normaal gebeurt da in dezelfde maand...
Vreemd, want ik heb al verschillende betalingen gedaan over een periode van bijna 2 maand, maar nog steeds staat al het geld er op.
Wanneer krijgt iedereen "verplicht" timeline?
Is Kinepolis nu weer duurder geworden? Normaal tarief is 9,50 euro nu![]()
Hoe zit da nu met de rente op spaarrekeningen? Tot hiertoe lijken enkel de grootbanken het te doen (alsof ze ons al niet genoeg int zak zetten). Zouden de kleine spelers zoals NIBC Direct ook gaan volgen?
En dan voor 200bef snoep![]()
Ik heb nog een cinematicketje liggen (half vergaan ondertussen) van 80 bef!
Ik heb ne pizza gekocht van dr oetker, ma nu zie ik da mijne oven kapot is. Het is ene uit den diepvries, en ik heb hem van zen eigen al laten ontdooien...mag ik die nu gewoon in de microgolf opwarmen en opeten, of mag da ni??
Ik zie niet in waarom niet.
Hoeft ni perse een heteluchtoven te zijn. Kan ook met de gewone microwavefunctie. Al heb je dan wel geen krokant korstje.
Heb dat ook al een paar keer gedaan op kot, de pizza is dan gwn een wak en... niet zo smakelijk. Maar het gaat wel.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)