Dramatisering
Dramatizering
Iemand die weet hoe groot de stuwkracht is bij de lancering van een ruimtetuig (gemiddeld) ?
waarom heb je om je scherm goed te kalibreren hardware nodig? Kan je niet gewoon een foto af printen, dit voor je scherm zetten en de kleuren doen overeenkomen?
Iets dat ik me al héél lang afvraag: de knoopsgaten van een hemd staan allemaal vertikaal, maar wie oh wie kan mij zeggen waarom het onderste knoopsgat altijd horizontaal staat?
Als ik mij 's morgens aan het aankleden ben en in alle rapte mijn hemd dichtknoop ervaar ik dat altijd als een enorme combo-breaker.
Voor de Space Shuttle was het blijkbaar 12 GW, ca. 16 miljoen pk
Power of a Space Shuttle
Warning, here be science:
Spoiler:
Zag net reclame voor scandisk memory vault om foto's op te bewaren, maar dit bestaat enkel in 8 of 16gig blijkbaar (en is overdreven duur). En aangezien ik 50gig aan foto's heb, is dit niet afdoende.
Wat zijn de alternatieven?
- usb sticks?
- gewone externe schijf?
- of cd/dvd's?
Men zegt dat zelfgeschreven data-cd's na een tijd minder goed leesbaar worden en je data kan kwijt spelen. Hoe zit het met usb sticks en harde schijven? In dit geval dus een aparte gegevensdrager voor de foto's waar enkel van gelezen zal worden en bijgevoegd. Dus sectoren zullen niet herbeschreven worden.
Er zijn er wel. Ik weet bijvoorbeeld dat je op Campus Irena in de IJzerenmolenstraat studio's voor een €300 kunt huren iirc, een paar jaar geleden toch.
edit: @kaygell dus
tja, ze staan al op 2 harde schijven en op dvd's/cd's, maar ik zou 1 harde schijf willen vrijmaken. Ik ben mijn cd's aan het wegschrijven in flac formaat en dat pakt toch wat meer plaats in dan mp3 (logisch). Misschien moet ik gewoon nog een extra harde schijf kopen. Heb toch nog plek
En misschien uit veiligheid de beste foto's toch eens van software naar hardware doen transformeren door er een papieren album van te laten maken.
Werkt virtualbox een beeke deftig onder OSX?
Kzie der tegenop om met die extra kext's te zitten.
Een cd die op itunes gekocht is, kan waarschijnlijk niet op een gewone (niet apple) MP3 speler gezet worden?
Cd is namelijk (nog) nooit fysiek verschenen (Dubbele witten van preuteleute)
waar vind ik de naam van me moederbord/netwerkkaart? (heb al eens rondgekeken maar ik heb daar geen verstand van die dingen)
Daar is software voor, Everest bv is een goeie vind ik
HWiNFO, HWiNFO32 & HWiNFO64 - Hardware Information and Analysis Tools
of even zoeken in control panel (configscherm) => device manager (apparaatbeheer): daar zie je de netwerkkaart ergens staan.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)