Bekijk resultaten enquête: Wat is correct?

Aantal stemmers
108. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Dramatisering

100 92,59%
  • Dramatizering

8 7,41%
Pagina 104 van 251 EersteEerste ... 45494100101102103104105106107108114154204 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.061 t/m 2.080 van 5011
    Redacteur JohnnyricoMC's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ShadesOfJae Bekijk bericht
    Als ik in Kroatië geld afhaal uit een bankautomaat, rekenen ze dan iets van kosten aan?
    Hangt af van uw bankier of ze extra aanrekenen voor afhalingen mbv Maestro/Eufiserv/... of via kredietkaart.

Approved 9-lifer belgianreaver's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Ik heb een abonnement bij Mobistar, maar ik zou een 2e simkaart kunnen gebruiken in een andere gsm tijdens de festivals. Als ik hier mijn simkaart aanvraag, ben ik dan verplicht om mijn nummer te behouden of kan ik het als volledig nieuwe simkaart gebruiken net alsof ik geen tweede simkaart/abonnement zou hebben?
    Promo Tempo herlaadkaart | Mobistar

Member tommie314's schermafbeelding
    iTrader
    54 (100%)
    Smallband van Telenet, hoe traag is dat? Is vlot surfen dan nog mogelijk? Maar youtube niet meer?

iTrader
    54 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door belgianreaver Bekijk bericht
    Ik heb een abonnement bij Mobistar, maar ik zou een 2e simkaart kunnen gebruiken in een andere gsm tijdens de festivals. Als ik hier mijn simkaart aanvraag, ben ik dan verplicht om mijn nummer te behouden of kan ik het als volledig nieuwe simkaart gebruiken net alsof ik geen tweede simkaart/abonnement zou hebben?
    Promo Tempo herlaadkaart | Mobistar
    Je vraagt gewoon een compleet nieuwe aan. Alleen snap ik je bedoeling niet, op een festival kan je toch gewoon je sim uit je mooie gsm halen en in een oude gsm steken?

Member EternalSilence's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tommie314 Bekijk bericht
    Smallband van Telenet, hoe traag is dat? Is vlot surfen dan nog mogelijk? Maar youtube niet meer?
    Het is al weer een tijdje dat ik smallband heb gehad.
    Maar ik dacht dat je nog kon surfen aan een 'degelijke' snelheid.

Youtube, facebook, ... alles gaat nog.
    Alleen duurt het laden van een clipje lang, heel lang.
    Vroeger kon je wel nog perfect online gamen via steam, net alsof je breedband had. Blijkbaar omzeilde steam die smallband van telenet.
    Weet nu wel niet of dit nog kan.

iTrader
    13 (100%)
    Je vraagt gewoon een compleet nieuwe aan. Alleen snap ik je bedoeling niet, op een festival kan je toch gewoon je sim uit je mooie gsm halen en in een oude gsm steken?
    Aan de ene kant is het omdat het dan niet uitmaakt moest ik de gsm met die simkaart verliezen, terwijl dat wel redelijk irritant is als ik mijn gewone simkaart gebruik en aan de andere kant is het omdat er dan maar enkele mensen dat tweede nummer hebben en ik minder lastig gevallen word voor onbenulligheden en me wat kan afzonderen van alles wat zich buiten het festival afspeelt

iTrader
    13 (100%)
    bij mij is smallband zo'n 2 tot 4 mbps download en misschien 0.4mbps upload. Je kan zo goed als alles (buiten vlot online gamen) nog doen, maar wel met soms erg lange laadtijden.

Member Goldensky's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door belgianreaver Bekijk bericht
    Aan de ene kant is het omdat het dan niet uitmaakt moest ik de gsm met die simkaart verliezen, terwijl dat wel redelijk irritant is als ik mijn gewone simkaart gebruik en aan de andere kant is het omdat er dan maar enkele mensen dat tweede nummer hebben en ik minder lastig gevallen word voor onbenulligheden en me wat kan afzonderen van alles wat zich buiten het festival afspeelt
    Voor het eerste maakt het niet uit eh, want dan gaat ge gewoon naar ne gsm winkel en ge vraagt een nieuwe sim kaart met dezelfde nummer en probleem opgelost. Als ge toch schrik hebt om diene kwijt te spelen en de nummers ook zette eerst al u nummers van sim naar de gsm die ge ni meepakt.

En anders koopte toch gewoon een pay & go kaartje van 5/10/15 euro (of voor hoeveel belwaarde kunde zoiets allemaal kopen) ofzo als ge ni gestoord wilt worden door andere mensen. Ge geeft dan natuurlijk wel u nieuw nummer aan de mensen die u wel mogen bereiken eh

iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goldensky Bekijk bericht
    Voor het eerste maakt het niet uit eh, want dan gaat ge gewoon naar ne gsm winkel en ge vraagt een nieuwe sim kaart met dezelfde nummer en probleem opgelost. Als ge toch schrik hebt om diene kwijt te spelen en de nummers ook zette eerst al u nummers van sim naar de gsm die ge ni meepakt.

En anders koopte toch gewoon een pay & go kaartje van 5/10/15 euro (of voor hoeveel belwaarde kunde zoiets allemaal kopen) ofzo als ge ni gestoord wilt worden door andere mensen. Ge geeft dan natuurlijk wel u nieuw nummer aan de mensen die u wel mogen bereiken eh
    Ja, het is zo'n kaartje, maar dan alleen online besteld en met een promo actie dat je de eerste 6 laadbeurten 20 euro belwaarde krijgt als je er 10 euro op zet. Het zal een wonder zijn als ik zelfs al 1x extra moet herladen dus die actie is wel handig. Die simkaart krijg je toch gratis in de post dus dat leek me wel een goede oplossing.

Member glashelder's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door glashelder Bekijk bericht
    Waarom krijg ik om de zoveel dagen een popup van Compucare (Chrome edition) dat ik blahblah moet installeren om secure te blijven? Heb al paar keer Malware Bytes laten draaien maar die vindt niks. Op google vind ik precies ook niks van "omg virus, doe dit om het te verwijderen"?

Ik vind onder andere dit (naast een heleboel downloadlinks):
    Should I install CompuCARE - chrome Edition - Important Update Availab - Ask Community

Ik wil die domme popup gewoon niet hele tijd, 't is precies of ik met een virus zit of zo. Ga gewoon weg
    't Is weer van dat. Vorige keer was dus donderdagnacht. Nu net weer. Ik klikte hier maar 'k weet niet of dat er mee te maken heeft (want als ik er nu op klik, krijg ik de popup niet meer). Ik heb de indruk dat het ook telkens is als ik even weg ben van m'n laptop en dan terug kom, 't eerste wat ik dan doe krijg ik die popup.

Screenshotje: http://i46.tinypic.com/xkyy52.jpg

Het ziet er echt supersupershady uit hé, maar ik vind dus niks over a) wát het dan precies is en b) hoe ik het zou moeten verwijderen. Alleen dus sites die zeggen dat het juist niet erg is... En m'n virusscanner zegt ook niks en Malware Bytes kan het blijkbaar ook niet schelen.
    "A confident people is not exclusive. A great religion affirms other religions. A great culture affirms other cultures. A great nation affirms other nations. A great individual affirms other individuals, validates the being-ness of others and the vitality." ~ Leonard Cohen

Member
    iTrader
    7 (100%)
    http://www.9lives.be/forum/hijackthi...oe-en-wat.html Volg de stappen en maak een onderwerp aan.

Member glashelder's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Ow, zal daar vanavond eens naar kijken want over 15 minuutjes moet ik vertrekken voor mijn bus. Thanks.

Approved 9-lifer ryoudragon's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ik zou graag een simpel armbandje maken voor mijn maat met een leuk tekstje op. Het moet echt niet High Quality zijn. Waar kan ik dit vinden?

Papier rond zijn arm binden en erop schrijven is geen optie, tmoet wel een beetje een douche enzo kunnen overleven

Member eXtreme's schermafbeelding
    iTrader
    0
    "Ook dit is volgens Pauwels van uitermate belang als je de buitenwereld, meer specifiek de meer commerciële organisaties, benadert."

Da's toch geen dt-fout hé??!???
    Laatst gewijzigd door eXtreme; 11 juni 2012 om 13:22

iTrader
    54 (100%)
    het is juist

Member
    iTrader
    7 (100%)
    Waarom schrijf je niet gewoon "als je de commerciële organisaties benadert"?

Member eXtreme's schermafbeelding
    iTrader
    0
    nevermind den opbouw.. 'k Ben al blij dat 't juist was - hoe erg da op zich al is.

Approved 9-lifer Lorim's schermafbeelding
    iTrader
    73 (100%)
    Je benadert de buitenwereld, dus idd -t.

Member thecoon's schermafbeelding
    iTrader
    0
    bestaat er een site voor bijles te zoeken voor tijdens de vakantie

iTrader
    54 (100%)
    welk vak?

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten