Ik was ook op zoek naar Youtube commentatoren aangezien ik zelf ook een redelijk populair kanaal heb op PowerPlay TV - Next Week ZombiU! - YouTube en op zoek ben naar gelijkaardige projecten.
Ik zie het meer als reclame, en dan nog in een oude thread van maart.. (zoals duidelijk de bedoeling was van de TS)
Mijn zoekopdracht op dit forum bracht me in ieder geval niet veel meer resultaten dan dit topic. Beter een ouder topic dan een nieuw starten zeker?
Het is uiteraard toegelaten om een oude thread naar boven te halen, anders zouden oude threads toch wel automatisch gesloten worden?
Er is maar weinig verschil tussen de reclame in het eerste bericht en het bericht van Davyke hoor. Als het ene blijft staan, dan is het een beetje hypocriet om het andere wel te verwijderen vind ik.
Het is erg grappig om mensen te zien die zo'n berichten maken met de pretentie om een discussie op te starten over een bepaald onderwerp, terwijl het er enorm dik op ligt dat ze het enkel doen om reclame voor zichzelf te maken. Niet dat zo'n praktijken moeten verboden worden, natuurlijk.
Als het interessant is en iets bijdraagt aan de community (in dit geval denk ik van wel aangezien het over games gaat) zie ik niet in waarom zoiets niet zou mogen?
Volgens mij begrijp ik niet goed wat je bedoelt? Ik tel een reclameaccount, een referral en een reclameaccount als mijn laatste berispingen. Geen enkel van die gevallen vormt een probleem bij mijn bewering dat het toegelaten is om oude threads naar boven te halen. Het is wel niet toegelaten om de regels te overtreden.
Misschien moeten de crewmembers hun offtopic gehcat maar via pm doen?
Ik ben eerlijk op zoek naar mensen die ongeveer hetzelfde doen als ik op Youtube en waarbij we van elkaar kunnen leren. Eventueel zelfs reclame kunnen maken voor elkaars kanaal natuurlijk.
Infractions list in de FAQ
http://prntscr.com/l2kej
Ik kom feitelijk nooit in dit gedeelte van het forum, maar nu toevallig door de zoekfunctie dus wel. Had geen idee van deze extra punten.
Geven jullie jezelf nu ook 2 punten voor offtopic trouwens? Haha![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)