Pagina 24 van 44 EersteEerste ... 1420212223242526272834 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 461 t/m 480 van 867

Discussie: Effecten wiet

Member schuppekens's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bontus Bekijk bericht
    Voor mij zouden alle drugs legaal mogen zijn.
    En dan een maatschappij hebben vol met psychotische mensen, goe plan.

Member IriedailyX's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Wat doen de meeste hier nu eigelijk, nu dat 1 mei voorbij en de wietpas van gang is ?

Member
    iTrader
    76 (98%)
    De laatste keer dat ik wiet rookte werd ik enorm paranoïde. Ik had maar 2 trekken genomen, maar het was wel erg straf spul.

Member
    iTrader
    0
    lees net in 'de standaard' dat de easy going de wietpas aan zijn laars lapt en buitenlanders toelaat... denk da wel meer shops dit doen

Member Adrei's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door -Freddy- Bekijk bericht
    lees net in 'de standaard' dat de easy going de wietpas aan zijn laars lapt en buitenlanders toelaat... denk da wel meer shops dit doen
    Duh, heb het ook aan sommige shops gevraagd of ze nog aan mij zouden willen verkopen als ik geen wietpas heb, en het antwoord bij sommige was gewoon heel nonchalant "ja"
    Wietpas = gewoon zelfmoord voor die shops, ze gaan echt geen 2000 leden die elke dag laten afkomen he .. Meeste mensen kopen 1x per maand is of gaan elke week hun voorraadje halen. 2000 leden per shop, natuurlijk dat ze dat aan hun laars gaan lappen. Als ze hun allemaal echt aan de regels willen houden kunnen ze beter gaan sluiten nu als ze daar nog iets aan willen overhouden.

Er zijn ook shops die het niet meer doen dacht ik, Fantasia ging z'n mensen op 1 mei op straat zetten, dnno wat daar nu van is maar ik neem aan dat ze gesloten zijn.

Trouwens, ge kunt dan denk ik een klacht laten indienen voor discriminatie en kunnen de mannen in beroep ofzoiets, heb daar iets over gelezen dat coffeeshops niet in beroep konden gaan, dus moesten ze eerst de regels laten overtreden of blablabla ..

We zien wel wat er allemaal gaat gebeuren deze maand, hopelijk terug zoals vroeger ofwel gaat niemand meer wiet kunnen kopen in Nederland, die wietpas gaat echt niet lang standhouden .. ale, de pas dan misschien wel, de shops gaan waarschijnlijk het niet langer dan een jaar volhouden. Vooral de shops aan de grenssteden.

(eig wel grappig dat er vrij veel nederlanders zijn die ons buitenlanders met dat uitlachen .. binnenkort gaan ze ook niet meer paffen!)

Member Anopheles's schermafbeelding
    iTrader
    0
    fucking wietpas, ik vrees dat ik een tijdje ga stoppen

Approved 9-lifer Bart Religion's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Weblogs
    3
    Goede zaak voor de mafia en andere criminelen. Die wrijven zich in de handen met wietpassen en andere achterlijke regels.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Adrei Bekijk bericht
    Er zijn ook shops die het niet meer doen dacht ik, Fantasia ging z'n mensen op 1 mei op straat zetten, dnno wat daar nu van is maar ik neem aan dat ze gesloten zijn.
    Alle shops in Maastricht zijn vandaag gesloten, ben net wat ramptoerisme gaan placeren.

Op de Wilhelminakade stonden +-20 dienstverleners met donkere huidskleur en donkerdere afkomst. De shops zijn toe, weed-rokers zijn niet de sterksten als het op actua volgen aankomt, het zag er lief uit

Dan op weg naar huis nog een 45 minunuten "file" gehad omdat de politie flyerkes aan het uitdelen was. Al goed dat ik niet van mijn werk kwam, ik zou mij opjagen.

Grappige taferelen, ik kan mij inbeelden dat de drooglegging erger was maar dit kan al tellen

Member profound's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Toont wel aan hoeveel mensen er afhankelijk zijn geworden van hun geliefde drug cannabis.
    De maatregel is er 1 dag en het is al chaos.

Member Suphafly's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door profound Bekijk bericht
    Toont wel aan hoeveel mensen er afhankelijk zijn geworden van hun geliefde drug cannabis.
    amai snel chaos!
    maar verklaar u aub nader!

Toont wel aan hoeveel mensen er afhankelijk zijn geworden van hun geliefde drug Alcohol.
    oouw yeah voelt goed steeds naar hetzelfde argument te kunnen teruggrijpen

iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Suphafly Bekijk bericht
    amai snel chaos!
    maar verklaar u aub nader!
    Check het nieuws.

Member Suphafly's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Check het nieuws.
    toch gene chaos gezien, maarja ik kijk wel gene vtm...

http://www.youtube.com/watch?feature...&v=ovCRp21_SlQ
    Laatst gewijzigd door Suphafly; 2 mei 2012 om 19:23

iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Suphafly Bekijk bericht
    maarja ik kijk wel gene vtm...
    Houden zo.

Massaal protest na invoering 'wietpas' - Gva.be
    Wietpas: Versterkte politiemacht aan grens - Gva.be

Uw link da ge gepost hebt illustreert trouwens perfect wat ik bedoel.

Member SysRq's schermafbeelding
    iTrader
    0
    En ondertussen gebruikt een Amsterdamse VVD'er de volgende argumenten om de invoering van de wietpas aldaar in 2013 af te stoppen:

"Het redelijk goed functionerende gedoogbeleid zal naar mijn mening door de invoering van de wietpas in negatieve zin veranderen. Vele Nederlanders zullen zich niet willen laten registreren. Illegale straathandel zal toenemen en cafés zullen cannabis gaan verkopen onder de toonbank. Er liggen gouden tijden in het verschiet voor scooterkoeriers. Toeristen zullen sowieso aangewezen zijn op de illegale straathandel, of zullen Amsterdam mijden. Door de verschuiving van de verkoop van cannabis van gedoogde coffeeshops naar de straat zal de grens tussen soft- en hard drugs vervagen en zullen ook minderjarigen gemakkelijker aan cannabis kunnen komen."

Laatst gewijzigd door SysRq; 2 mei 2012 om 21:18 Reden: link hersteld

Member Bontus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Deze jongeman legt het goed uit:
    Pssst! Wiet kopen? « Nieuws/Media « WietForum

13 euro/gram voor Haze ? Nu 6 euro!

Member UnFinished's schermafbeelding
    iTrader
    0

Approved 9-lifer amdr's schermafbeelding
    iTrader
    17 (95%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SysRq Bekijk bericht
    En ondertussen gebruikt een Amsterdamse VVD'er de volgende argumenten om de invoering van de wietpas aldaar in 2013 af te stoppen:

"Het redelijk goed functionerende gedoogbeleid zal naar mijn mening door de invoering van de wietpas in negatieve zin veranderen. Vele Nederlanders zullen zich niet willen laten registreren. Illegale straathandel zal toenemen en cafés zullen cannabis gaan verkopen onder de toonbank. Er liggen gouden tijden in het verschiet voor scooterkoeriers. Toeristen zullen sowieso aangewezen zijn op de illegale straathandel, of zullen Amsterdam mijden. Door de verschuiving van de verkoop van cannabis van gedoogde coffeeshops naar de straat zal de grens tussen soft- en hard drugs vervagen en zullen ook minderjarigen gemakkelijker aan cannabis kunnen komen."

Da wist toch iedereen op voorhand. Dat is daar jaar & dag doodnormaal geweest.

Sinds het toch zo vaak wordt samen gepakt, stel voor dat ge u plots moest registeren voor ge op café sterke drank krijgt... Er zal hier ook wel iets op straat verschijnen ze
    Betwijfel dat alcohol ineens uit het beeld verdwijnt, da konde ze zelfs in de '20-30s in de US niet

iTrader
    15 (100%)
    Weblogs
    3
    Goed artikeltje waarom verbieden erg dwaas is. De ene reden al beter dan de andere uiteraard.

12 Bad Effects of Prohibition You Should Know

Approved 9-lifer xDama's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bart Religion Bekijk bericht
    Goed artikeltje waarom verbieden erg dwaas is. De ene reden al beter dan de andere uiteraard.

12 Bad Effects of Prohibition You Should Know
    Dat vat het imo heel goed samen waarom een dergelijk verbod/wietpas om problemen vragen is.

Om eerlijk te zijn snap ik gewoonweg hun doel niet. Wie willen ze raken, de georganiseerde bendes, of de occasionele coffeshopper? Ze willen duidelijk iets tegen de georganiseerde bendes doen, maar uiteindelijk geven ze die met de wietpas een extra duw in de rug om nog meer cliënteel te vergaren.

Ze willen de 'overlast' door het drugstoerisme tegenwerken, maar ze hebben precies nog geen seconde nagedacht over de gevolgen. Het is al in het nieuws gekomen, maar logischerwijze gaan er nu heel wat mensen gewoon zelf beginnen kweken, in- en outdoor. Tegelijkertijd kunnen de gewone mensen die regelmatig eens coffeeshoppen om kwaliteit/zekerheid/veiligheid te hebben, nu op straat of viavia gaan zoeken om iets te bemachtigen.

Hoe ze het ook draaien of keren, iedereen die eraan wil geraken, zal eraan geraken. Het is alleen bijzonder jammer en DOM dat ze de enige veilige en kwalitatieve manier afsluiten i.p.v. een doordachte en relatief sociale oplossing te zoeken.

.LAST.FM
    .F1 manager: xDama GP-xDama RT.

iTrader
    15 (100%)
    Weblogs
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xDama Bekijk bericht
    Dat vat het imo heel goed samen waarom een dergelijk verbod/wietpas om problemen vragen is.

Om eerlijk te zijn snap ik gewoonweg hun doel niet. Wie willen ze raken, de georganiseerde bendes, of de occasionele coffeshopper? Ze willen duidelijk iets tegen de georganiseerde bendes doen, maar uiteindelijk geven ze die met de wietpas een extra duw in de rug om nog meer cliënteel te vergaren.

Ze willen de 'overlast' door het drugstoerisme tegenwerken, maar ze hebben precies nog geen seconde nagedacht over de gevolgen. Het is al in het nieuws gekomen, maar logischerwijze gaan er nu heel wat mensen gewoon zelf beginnen kweken, in- en outdoor. Tegelijkertijd kunnen de gewone mensen die regelmatig eens coffeeshoppen om kwaliteit/zekerheid/veiligheid te hebben, nu op straat of viavia gaan zoeken om iets te bemachtigen.

Hoe ze het ook draaien of keren, iedereen die eraan wil geraken, zal eraan geraken. Het is alleen bijzonder jammer en DOM dat ze de enige veilige en kwalitatieve manier afsluiten i.p.v. een doordachte en relatief sociale oplossing te zoeken.
    Ze willen overlast juist uitlokken, om uiteindelijk een volledig verbod te kunnen doordrukken.
    Dat zal voor meer misdaad zorgen, maar voor bepaalde politici is dat omwille van verschillende redenen een goede zaak.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten