Reporten.
Toch benieuwd wa het gaat zijn vanaf mei.
Ik smoor maar een paar keer per jaar, maar 't is leuk om te weten dat je ergens deftig naartoe kunt als ge eens goesting hebt.
Laatst gewijzigd door Tuninboy; 20 april 2012 om 19:28
Done. Ongelooflijk. Ge post een bericht waar je niet eens intentie doet om iets te verkopen en ge krijgt 2 (!) pippo's die je PMe om te vragen naar paf.
Ik dacht eerst dat 2de aant grappen was, maar toen em niet eens de sarcasme snapte van ga aant station zien (en verduidelijking vroeg!), schoot er wel bij mij iets in et verkeerd keelgat.
Ne scheve 4.20 gewenst!
Leesvoer over de effecten van cannabis, niet al te technisch maar wel interessant: What cannabis actually does to your brain
Laat het even duidelijk zijn dat het niet de bedoeling is dat hier gepraat wordt over het kweken van drugs of gelinkt wordt naar sites waar je drugs kan kopen (en andere illegale zaken).
Praat liever op een algemene manier over drugs (het onderwerp is de wetenschappelijke kant van de effecten van wiet) en niet zozeer uit eigen ervaringen, anders zou deze thread wel eens op slot kunnen gaan.
Ik ga/ging vaak naar Maastricht met de bus, 1 keer gepakt met zon 2 gram, gewoon moete afgeven, papier moeten ondertekenen waar ik het gekocht had en dat het voor eigen gebruik was e.d., nu zal ik wss wel int systeem zitten ma who gives a shit. ma met de wietpas die dichter komt is er vaker controle aan de brug in Lanaken, ik raad aan van met de auto te gaan en via autostrade grens over te gaan, daar zullen ze geen controle doen
Idd, stop met over het kweken te praten voor deze topic open te laten. Ben zelf ook voorstander van kweken, maar om hierover te discussiëren zijn er gepastere forums/sites.
jep jep.
alhoewel deze hele thread gedoogd moet worden imo.
ma kvrees dat Mr. Mod hier wel ergens een streep gaat moeten trekken
t'is gewoon niet gezond om te beginnen vertellen hoeveel en wat je groeit. is zelfs vrij to zeer achterlijk.
als ge daarover wilt klappen kun je best bij maten, collegas of professionele chillaars int stadspark zijn. deze info geven over internet is gewoon... jah![]()
Ondertussen is er wat aan het bewegen in Latijns-Amerika. WHAT COMES AFTER THE WAR ON DRUGS? - Encod.org
Komt erop neer dat Latijns-Amerika de war on drugs wil stoppen maar de USA en Canada dwars liggen. Nu exporteert de USA eigenlijk zijn drugsprobleem naar andere landen.
Laatst gewijzigd door spray-bunny; 21 april 2012 om 19:47
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)