Pagina 21 van 46 EersteEerste ... 1117181920212223242531 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 401 t/m 420 van 919

Discussie: Effecten wiet

Member
    iTrader
    7 (100%)
    Laat het even duidelijk zijn dat het niet de bedoeling is dat hier gepraat wordt over het kweken van drugs of gelinkt wordt naar sites waar je drugs kan kopen (en andere illegale zaken).
    Praat liever op een algemene manier over drugs (het onderwerp is de wetenschappelijke kant van de effecten van wiet) en niet zozeer uit eigen ervaringen, anders zou deze thread wel eens op slot kunnen gaan.

Member Mortuus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Crosserke Bekijk bericht
    hoe zit dat eigenlijk met <5 gram en openbaar vervoer ?

ale hoe is de kans op een controle op een lijn bus van en naar maastricht ? lees aan de ene kant dat het geen kwaad kan en aan de andere kant dat er geregeld controles zijn + hoge boetes op bezit zelfs onder de 5 gram.
    Ik ga/ging vaak naar Maastricht met de bus, 1 keer gepakt met zon 2 gram, gewoon moete afgeven, papier moeten ondertekenen waar ik het gekocht had en dat het voor eigen gebruik was e.d., nu zal ik wss wel int systeem zitten ma who gives a shit. ma met de wietpas die dichter komt is er vaker controle aan de brug in Lanaken, ik raad aan van met de auto te gaan en via autostrade grens over te gaan, daar zullen ze geen controle doen

Member Bontus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door profound Bekijk bericht
    Ge spreekt uit eigen ervaring neem ek aan? Over welke hoeveelheid hebben we het hier dan? Aangezien ik echt heel veel moeite heb dit te gelove. De realiteit heeft mij al meer dan genoeg het tegendeel bewezen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spray-bunny Bekijk bericht
    frobanken?
    Ik kan me niet voorstellen dat ge de laatste twee zomers een goede oogst had. Veel te nat en koud in augustus-september.
    edit
    Laatst gewijzigd door Bontus; 22 april 2012 om 22:32

Approved 9-lifer Katoom's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    In before lock?

Member Rizla+'s schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Idd, stop met over het kweken te praten voor deze topic open te laten. Ben zelf ook voorstander van kweken, maar om hierover te discussiëren zijn er gepastere forums/sites .

Banned
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Katoom Bekijk bericht
    In before lock?
    jep jep.

alhoewel deze hele thread gedoogd moet worden imo.

ma kvrees dat Mr. Mod hier wel ergens een streep gaat moeten trekken
    t'is gewoon niet gezond om te beginnen vertellen hoeveel en wat je groeit. is zelfs vrij to zeer achterlijk.

als ge daarover wilt klappen kun je best bij maten, collegas of professionele chillaars int stadspark zijn. deze info geven over internet is gewoon... jah

Member spray-bunny's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Ondertussen is er wat aan het bewegen in Latijns-Amerika. WHAT COMES AFTER THE WAR ON DRUGS? - Encod.org

Komt erop neer dat Latijns-Amerika de war on drugs wil stoppen maar de USA en Canada dwars liggen. Nu exporteert de USA eigenlijk zijn drugsprobleem naar andere landen.
    Laatst gewijzigd door spray-bunny; 21 april 2012 om 19:47

Approved 9-lifer Katoom's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mortuus Bekijk bericht
    Ik ga/ging vaak naar Maastricht met de bus, 1 keer gepakt met zon 2 gram, gewoon moete afgeven, papier moeten ondertekenen waar ik het gekocht had en dat het voor eigen gebruik was e.d., nu zal ik wss wel int systeem zitten ma who gives a shit. ma met de wietpas die dichter komt is er vaker controle aan de brug in Lanaken, ik raad aan van met de auto te gaan en via autostrade grens over te gaan, daar zullen ze geen controle doen
    Idd, heb het ook ne keer voorgehad. Gewoon afgeven en papierke ondertekenen. Ge moogt het ook bijhouden hoor, je bent wel niet verplicht van het af te geven. Maar dat was in Nederland zelf en die controle was gericht op harddrugs. (die agenten waren vrij gefrustreerd dat we enkel cannabis bijhadden )

En op de grens aan autostrades doen ze evengoed controles hoor. Hier toch in ieder geval.
    Binnendoor nooit gecontroleerd geweest, en dat terwijl wij vroeger toch dagelijks reden.

Banned
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spray-bunny Bekijk bericht
    Ondertussen is er wat aan het bewegen in Latijns-Amerika. WHAT COMES AFTER THE WAR ON DRUGS? - Encod.org

Komt erop neer dat Latijns-Amerika de war on drugs wil stoppen maar de USA en Canada dwars liggen. Nu exporteert de USA eigenlijk zijn drugsprobleem naar andere landen.
    imo moet latijns amerika doen wat het wilt en wat het als beste inschat. wa is hun excuus "we zijn allies van de US dus we moeten alles met hun overleggen!" ?

Dude USA heeft in geen jaar of dag omgekeken naar de armoede in latijns amerika. Tijd om een grote fuck you te sturen naar washington. Wat gaan ze doen? Bomb Brazil?

Platinum Member lantaarnpaal's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Laten we het hier maar meer over de effecten van wiet hebben..

Is er een groot verschil tussen effecten met bong/jointje/spacecake?

Banned
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lantaarnpaal Bekijk bericht

willen we wel, maar tis aangegeven van niet over persoonlijke ervaringen te praten.

you go figure

Member profound's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Praten over kweken was idd misschien een stapje te ver. Excuses.

Member no_way2go's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lantaarnpaal Bekijk bericht

Spacecake duurt langer voor ge het voelt, maar blijft ook veel langer werken & ge hebt minder nodig (0.5g pp is al méér dan voldoende), over het algemeen ook meer high dan stoned.

Een Vaporizer, waarbij ge de actieve bestanddelen van uw wiet verdampt (en niet verbrandt), heeft voor mij een gelijkaardig effect: veel minder paf nodig, meer high dan stoned en duurt iets langer voor het opkomt dan een joint (maar niet zo lang als spacecake) maar vooral een veel lekkere SMAAK! Echt beste cadeau dat ik mijzelf afgelopen jaar heb gedaan

Approved 9-lifer Mexter's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)

Member UnFinished's schermafbeelding
    iTrader
    0

Member SysRq's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Maastricht: 26.000 wietpassen beschikbaar, maar nog geen 100 aanvragen

"...
    Vrijdag doet de rechter uitspraak in een kort geding dat een aantal partijen dat met de wietpas te maken krijgt heeft aangespannen bij de rechtbank in Den Haag.

Mocht de rechter van mening zijn dat de pas toch 'gepast' is, dan zullen 13 van de 14 coffeeshophouders in Maastricht burgerlijke ongehoorzaamheid tonen en is er dus een dikke kans dat volgende week woensdag alle coffeeshops voor de periode van een maand gesloten zijn."

Groen licht voor wietpas

"...
    Verder zijn er volgens de rechter zoveel grotere belangen gemoeid met het coffeeshopbeleid dat de bezwaren van coffeeshophouders en anderen ''niet relevant zijn'' bij de vraag of het beleid rechtmatig is.
    ..."

Verwacht maar dat de coffeeshops dicht zullen gaan, toch voor een tijdje alleszins. En ondertussen komt er aan beide zijden van de grens hier meer politie, want, ze verwachten meer overlast van criminele dealers...

Member FurtiveDuck's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Hahahaha. 't Gaat proper worden op straat in zowel Nederland als België. The criminal playground opens once again.

Member Bontus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Zo'n domme maatregel (ogen dicht en het probleem is weg lol?) en dat met zo'n begrotingstekort. Onbegrijpelijk.

Lijkt me ook wel uitgesloten dat België nu de omgekeerde beweging zou maken voor meer inkomsten.

Member profound's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bontus Bekijk bericht
    Zo'n domme maatregel (ogen dicht en het probleem is weg lol?)
    Wat zou uw oplossing dan zijn?

Member Adrei's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door profound Bekijk bericht
    Wat zou uw oplossing dan zijn?
    Het gewoon laten gedogen? Legaliseren? Of enkel de mensen die bv inwoner zijn van dat land zou het dan mogen kopen, maar dat zou enkel werken als er meerdere landen dat ook zouden doen .. Nu zou dat niet werken imo als er maar 1 land dat doet, dan komt er teveel toerisme & overlast.

Nu als ze dat doen via deze manier, gaan er heel veel andere mensen waarschijnlijk andere manieren zoeken om daar toch aan te geraken en een van de manieren is via de straat.

Nu die wietpas is blijkbaar ook heel dom .. wie wilt zich laten regristeren eigenlijk? Misschien willen die politici gewoon dat alle coffeeshops failliet gaan om ervanaf te geraken, hopelijk gebeurd dat toch niet. En moesten die coffeeshops vrijwillig een maand sluiten, hopelijk komt er dan terug verandering .. ik zou niet weten wat er allemaal gaat gebeuren.

Het worden zeer spannende maanden eigenlijk in Nederland, een van deze keren ga ik eens voor de waarschijnlijk allerlaatste keer naar de shops en is wat info vragen. Kwil daar het fijne wel is van weten .. wat de mannen daar van plan zijn.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten