Pagina 97 van 250 EersteEerste ... 478793949596979899100101107147197 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.921 t/m 1.940 van 4982
    Member Utred's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Machtig drugsprogramma.

Member =CID=Drone's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rscaboy Bekijk bericht
    Ocharme Helmuth. Waarom naar de rechter?
    een bepaalde "kruisvereniging" ( lokale afdeling ) heeft mij nu iets meer als 2 jaar geleden beschuldigd van bepaalde feiten, die laten we eerlijk zijn, erger zouden zijn als moord moesten ze waar zijn.

doch als de beschuldigingen waar zouden zijn, dan zou ik dit bericht nu moeten typen van uit de gevangenis en niet van bij mij thuis.

die "kruisvereniging" heeft op lokaal en nationaal niveau zowat meer als 1 punt mijn rechten geschonden, zoals daar bv is;

- het niet naleven ( meerdere keren en op meerdere punten ) van de interne regels qua "geschillen"
    - het niet naleven van de wettelijke bepalingen qua 'rechten van de mens
    - het niet kunnen voorleggen van enige bewijs

( kan nog effe doorgaan )

uiteindelijk heeft de hele zaak en de zware beschuldigingen mijn job gekost, mijn gezondheid ( zowel mentaal als fysiek ) en mogelijks mijn kans op enige toekomstige tewerkstelling op het gebied van "zorg".

positieve is dan weer, dat die "kruisvereniging" al "veroordeeld" is in een soort van tussenvonnis waarin ALLE punten aangehaald door mijn advocaat als gegrond werden beschouwd.

vandaag is er een "getuigenverhoor", zoals ook bepaald in dat tussenvonnis, maar de tegenpartij kan zelfs op die manier amper tot niks aantonen.

de tegenpartij zou 4 punten moeten 'bewijzen' via 6 getuigen van dezelfde afdeling als waarin ik zat, dus qua partijdigheid kunt ge u vragen stellen.

van die 4 punten is er 1 waar alleen mijn moeder iets over zou kunnen zeggen, maar zij is niet opgeroepen als getuige ( moeder is tevens en nog steeds lid van die "kruisvereniging" )

blijven er nog 3 punten over, van 1 van die punten is er nooit enige discussie geweest, maar van dat punt maken ze er ineens meer van dan dat er aan de hand zou zijn geweest, doch al de aanwezige leden toen hebben zelfs nooit enige verklaring afgelegd, tenzij op een vergadering waar ik niet bij was, maar van die vergadering is er na 2 jaar nog steeds geen 'verslag'.

van die andere 2 punten zouden de feiten dateren van een goede 3 jaar geleden, doch zij kwamen er pas mee af 2 jaar geleden ( een jaar later ) en dan nog nadat ik uit het ziekenhuis kwam en nadat ze mij al hadden "buitengegooid"

1 van die punten zou zijn dat ik op een "evenement" dat 10 dagen duurt, constant jonge meisjes op mijn schoot zou hebben getrokken.

ze vergeten er dan wel bij te zeggen, dat dit dan in het openbaar zou zijn gebeurd, waar constant een mensen stroom is ( toegangsweg naar festival terrein ) en dit zou dan nog eens gebeurd zijn vlak tegenover het politiebureau waarvan mijn "post" vlak aan de ingang ervan lag.

ze kunnen zelfs tot op heden niet zeggen wie er geklaagd heeft, wanneer deze klacht(en) zouden zijn ingediend, laat staan dat ze enige PV van de politie kunnen voorleggen van een klacht over mij.

ale ja, heel de verdediging van die "kruisvereniging" is gebaseerd op "van horen zeggen", maar dat zal uiteindelijk niet pakken voor de rechtbank.

we zijn voor sommige "feiten" nu al bijna 4 jaar verder en men kan niets van bewijs inbrengen tegen mij, maar ze willen koppig doen en die "kruisvereniging" heeft blijkbaar liever een veroordeling aan hun been die hun tevens VEEL geld zal kosten in plaats van hun verantwoordelijkheid te nemen.

voor de rest is alles goed

Member Crashtestdummy's schermafbeelding
    iTrader
    0
    proces nr 4 is toegekomen waarbij dak 2.5 geblazen had en ne spiegel had afgereden

ik gok op een vrijspraak

Banned
    iTrader
    0
    Alles ge nog ne laptop nodig hebt om de zaak voor te bereiden, ge moogt hem lenen van mij.
    Overigens wat zijn exact de beschuldigingen? als ze ge wilt vertellen..

Member Utred's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Jawadde, precies de moeite.

Approved 9-lifer Therapy's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)

Approved 9-lifer Michster's schermafbeelding
    iTrader
    212 (100%)
    Weblogs
    18
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dude87 Bekijk bericht
    proces nr 4 is toegekomen waarbij dak 2.5 geblazen had en ne spiegel had afgereden

ik gok op een vrijspraak
    Ik gok dat gij een dezer dagen voor een strengere rechter staat en uw verdiende loon misschien eens krijgt.

Approved 9-lifer Therapy's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michster Bekijk bericht
    Ik gok dat gij een dezer dagen voor een strengere rechter staat en uw verdiende loon misschien eens krijgt.
    Laat ons hopen.

Member tragezot's schermafbeelding
    iTrader
    2 (75%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Therapy Bekijk bericht
    Laat ons hopen.
    Ik hoop dat hij eens verhuist naar Gent. Rechter D'Hondt heeft ervaring met zulke individuen.

Approved 9-lifer sevencrowns's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Ik ben mijn werk op deze moment echt zo kotsbeu. Fml.

iTrader
    0
    kga der ne goeien advocaat opzetten, de verzekering betaalt toch

Member eXtreme's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tragezot Bekijk bericht
    Ik hoop dat hij eens verhuist naar Gent. Rechter D'Hondt heeft ervaring met zulke individuen.
    Bij ons in de buurt is de politierechter zo ook ene. Heeft een kind verloren aan ne zatlap => daar wilde ni voor alcoholmisbruik bij terechtkomen. En der is nog ne rechter da zoiets heeft voorgehad heb 'k is gehoord..

Approved 9-lifer rscaboy's schermafbeelding
    iTrader
    84 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door =CID=Drone Bekijk bericht
    Spoiler:
    Euh, succes! Bekijk langs de positieve kant, je kan er waarschijnlijk nog een leuke schadevergoeding uitslepen(als ze je niet opsluiten).

iTrader
    0
    eigenlijk onnozel dat ze straffen mogen geven gebaseerd op persoonlijke redenen.

als ge gewoon tegengehouden zijt in gent en ge blaast 2 promille dan moogde nie voor een jaar u rijbewijs kwijt zijn als ge in kortrijk daar ma een maand vo gestraft zijt imo.

heel da rechtsysteem trekt hier op geen kloten, ge zijt ier als autobestuurder zwaarder gestraft als ge es een pintje drinkt dan dat ge ne kleinen wurgt

Member glashelder's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Levicious Bekijk bericht
    Ze vragen hem ook : Wat kost zoon cavia?
    - 12 , en een ratje 3 maar ik wou even iets anders uitproberen.
    Een konijntje of een cavia ofzo
    Da's niet zo slim. Straks krijgt die slang de voorkeur voor cavia's en wil hij geen ratten meer eten. Zit hij daar met z'n duur voer

Approved 9-lifer Karre's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Weblogs
    5
    eigenlijk onnozel dat ze straffen mogen geven gebaseerd op persoonlijke redenen.

als ge gewoon tegengehouden zijt in gent en ge blaast 2 promille dan moogde nie voor een jaar u rijbewijs kwijt zijn als ge in kortrijk daar ma een maand vo gestraft zijt imo.

heel da rechtsysteem trekt hier op geen kloten, ge zijt ier als autobestuurder zwaarder gestraft als ge es een pintje drinkt dan dat ge ne kleinen wurgt
    Je hebt gelijk dat het op niets trekt. Ze zouden het in Kortrijk inderdaad beter ook voor een jaar mogen intrekken

Member Dragonix's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Weer 40 minute in de file gestaan op weg naar Amsterdam...

Member Dragonix's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)

ik gok op een vrijspraak
    Kan je trots op zijn

Member Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    57 (100%)

ik gok op een vrijspraak
    Mongool.

Member dunno's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Weblogs
    2
    Carnaval Halle is gedaan.
    Weer een jaar wachten.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten