Adblock he jongens.
Meh, ik heb de laatste jaren in een soort van illusie geleefd dat ik onsterfelijk was. Ik bedoel daarmee dat ik mij nergens iets van aantrok. Roken, zuipen, junkfood, nachtjes doordoen. Jarenlang is mijn ontbijt redbull en sigaretten geweest.
Nu ben ik naar de dokter geweest om mijn bloed te laten checken.
...
Fuck, ff reality check.
Ben nu wel 5 maanden gestopt met roken, maar ik moet nog aan al de rest werken.
Bah redbull als ontbijt.![]()
schaafwondjes op mijn tenen die etteren gelijk zot en plakkers blijven in de wonde plakken
Lach er maar mee
Ja, zal wel een gevolg zijn van zaterdag. Op zich vind ik de spierpijn nog meevallen (in benen, armen, nek), maar dit weekend totaal geen last gehad van mijn rug. Vandaag ook geen last, maar afgelopen nacht was gewoon een martelingIedere keer ik mij draaide, werd ik wakker door pijn in de rug
![]()
Gast op Facebook nadat hij zijn honderdduizendste lief op een week opgeschaard heeft:
Dus in principe hebt ge enkel lieven nodig voor de streling van uw ego en constante zelfbevestiging?“That's what real love amounts to- letting a person be what he really is."
De post die blijkbaar nog eens €0.50 is opgeslagen voor een pakketje te versturen?
Een vriendin op facebook:
Ni alleen onnodig een # plaatsen op FB, ze nog verkeerd gebruiken ook.watching FRIENDZONE.#![]()
Die popup da ik ier plots op 9lives krijg, van irritante reclame gesproken!!
1 zin lezen op de Nissan GT-R site en 2 fouten tegenkomen. 't Is dan nog een zin van 3 woorden. "Ga u gang !"![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)