Pagina 51 van 250 EersteEerste ... 4147484950515253545561101151 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.001 t/m 1.020 van 4982
    Member Kowlier's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rhandd Bekijk bericht
    Pff, gisteren namiddag telefoon gekregen van iemand met een probleem in Outlook waar ik in de verste verte niet van weet hoe het op te lossen. Dat wordt dus mijn dag verdoen aan het googlen achter een oplossing...
    altijd zalig als dat gebeurt. zeker als je alle versies van outlook van pre-2000 tot 2010 hebt draaien
    F1 en hopen dat er nuttige info zit, anders, google is your friend

Member Pudmeister's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rhandd Bekijk bericht
    Pff, gisteren namiddag telefoon gekregen van iemand met een probleem in Outlook waar ik in de verste verte niet van weet hoe het op te lossen. Dat wordt dus mijn dag verdoen aan het googlen achter een oplossing...
    Mja Outlook... 'k heb dat zelf maar heel even gebruikt, ben direct overgestapt op Thunderbird. Ik controleer 4 E-mailadressen waar vollebak mails op binnenkomen en moeten verstuurd worden, dan is het wel belangrijk dat de zaak goed boelt. Post de vraag anders in het Tech Center?

Member Kowlier's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    mja, in grote bedrijven gaan ze bijna altijd voor windows producten kiezen. thuis gebruik ik ook thunderbird, gewoon omdat outlook betalend is

Member Kenzani's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ergernis van vorige week:

Een dik, arrogant wijf in een peugeot die begon te claxoneren omdat ik een gat liet in een file naar een rond punt toe. Ik bleef nog steeds staan en dan bleef ze op haar toeter duwen. Ik bleef nog steeds staan en dan wou ze mij via de pechstrook inhalen! Bij dit manoeuvre duw ik op mijn gas zodat ze mij niet voorbijgeraakt waarbij ze begint te flippen en dingen door haar raam te roepen.

Ik stap uit en vraag wat haar probleem is. De 'koe' zei dat ze wel naar huis wou want dat ze al had moeten overwerken ook. Ik duidde haar op het feit dat ze niet sneller ging thuiszijn daardoor en dat het zelfs beter was voor haar koppeling en brandstofverbruik van geleidelijk aan mee te schuiven met de file. Mevrouw verweet me dan maar dat ik veel te jong ben om haar de les te spellen en dat ik maar eens moest leren rijden.

"Ma gij lelijk wijf! Gij zijt hier degene me het verstand van ne vis zé!"

Ben dan maar doorgereden waarna ze duidelijk nog neiger op haar gat getrapt was Er rijdt toch wat rond op de baan zé....

Member GMotha's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    WTF is dat met mensen die altijd per sé tijdens m'n werkuren moeten bellen...

Member Bruno001's schermafbeelding
    iTrader
    125 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door -KDS- Bekijk bericht
    Ergernis van vorige week:

Een dik, arrogant wijf in een peugeot die begon te claxoneren omdat ik een gat liet in een file naar een rond punt toe. Ik bleef nog steeds staan en dan bleef ze op haar toeter duwen. Ik bleef nog steeds staan en dan wou ze mij via de pechstrook inhalen! Bij dit manoeuvre duw ik op mijn gas zodat ze mij niet voorbijgeraakt waarbij ze begint te flippen en dingen door haar raam te roepen.

Ik stap uit en vraag wat haar probleem is. De 'koe' zei dat ze wel naar huis wou want dat ze al had moeten overwerken ook. Ik duidde haar op het feit dat ze niet sneller ging thuiszijn daardoor en dat het zelfs beter was voor haar koppeling en brandstofverbruik van geleidelijk aan mee te schuiven met de file. Mevrouw verweet me dan maar dat ik veel te jong ben om haar de les te spellen en dat ik maar eens moest leren rijden.

"Ma gij lelijk wijf! Gij zijt hier degene me het verstand van ne vis zé!"

Ben dan maar doorgereden waarna ze duidelijk nog neiger op haar gat getrapt was Er rijdt toch wat rond op de baan zé....
    krijg ik het van hé

Member Général Zantas's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Haha, geweldig

Member glashelder's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)

Member Rivfader's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Lectoren die het zo leuk vinden om plots alle taken op dezelfde datum te moeten laten afgeven.

Member Pariah's schermafbeelding
    iTrader
    34 (97%)
    ik wist al voor ik op de link klikte dat het weer allochtoons gespuis ging zijn.

Vijf jongeren overvallen 13-jarig meisje in Me... (Mechelen) - Het Nieuwsblad

Approved 9-lifer Michster's schermafbeelding
    iTrader
    217 (100%)
    Weblogs
    18
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pariah Bekijk bericht
    ik wist al voor ik op de link klikte dat het weer allochtoons gespuis ging zijn.

allochtone afkomst
    Is dat eigenlijk wel correct AN?

Banned
    iTrader
    0
    Wat moet het anders zijn, primus?

Member Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    57 (100%)
    Bruin volk?

Member Gonzo's schermafbeelding
    iTrader
    17 (95%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door e.House Bekijk bericht
    Wat moet het anders zijn, primus?
    "Allochtonen", of "van vreemde afkomst"?

Code:
    al·loch·toon bn van elders afkomstig
    al·loch·toon de; m,v -tonen iem die van elders afkomstig is
    Kan beide dus

Platinum Member Belgianbonzai's schermafbeelding
    iTrader
    41 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gonzo Bekijk bericht
    "Allochtonen", of "van vreemde afkomst"?
    Wss zijn het al "nieuwe belgen" maar aangezien de ouders allochtonen zijn zijn het jongeren van "allochtone afkomst"...?

Member
    iTrader
    0
    Mijn zus van 21 die dringend eens moet gaan beseffen dat ze volwassen is en zich ook zo moet gedragen

Spoiler for Long text:

Damn dit moest eens echt van mijne lever en dat is dan nog maar van de laatste paar weken/maanden dat ik dat merk omdat ik zelf thuis zit

Member xDama's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pariah Bekijk bericht

Zo'n vooroordelen, het zou niet mogen hé...

Serious though, alle 5 één voor één 5 ferme vuisten in hun gezicht. Marginale kutmongolen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silence Bekijk bericht
    Mijn zus van 21 die dringend eens moet gaan beseffen dat ze volwassen is en zich ook zo moet gedragen

Spoiler for Long text:

Damn dit moest eens echt van mijne lever en dat is dan nog maar van de laatste paar weken/maanden dat ik dat merk omdat ik zelf thuis zit
    Sweet baby fuckin' jezus, wat een gortig kankerwijf is jouw zuster.

Approved 9-lifer Katoom's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Uw zus is gewoon een bedorven scheet.

Member glashelder's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Pokemon aan 't spelen. Gym leader, laatste Pokemon van ons allebei, die heeft zo'n beetje 4 van de mijne compleet afgemaakt. Haar Pokemon heeft echt nog superweinig HP, dus ik denk van "jaaaa" en gebruik een super potion op de mijne... doet ze wel niet net hetzelfde zeker Mijn Lillipup compleet dood. Allez, fainted Ook stom gevecht, iedere keer pech (flinchen, andere Pokemon die ontwijkt, missen, etc).

Ga nu uit armoe maar wat demografie samenvatten

Member Drien's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Zondag met mijn knie ergens tegengelopen waardoor ik precies alles voelde verschuiven. Vanmorgen naar de dokter gegaan omdat de pijn niet meer te doen was. Knie zit blijkbaar vol bloed waardoor ik nu minstens 10 dagen moet rusten, pillen nemen, zalf smeren en ijs leggen. En dat is zo frustrerend vermits ik sinds 2 maanden eindelijk terug kon sporten na 2 jaar met diezelfde knie te sukkelen.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten