Mja Outlook... 'k heb dat zelf maar heel even gebruikt, ben direct overgestapt op Thunderbird. Ik controleer 4 E-mailadressen waar vollebak mails op binnenkomen en moeten verstuurd worden, dan is het wel belangrijk dat de zaak goed boelt. Post de vraag anders in het Tech Center?
mja, in grote bedrijven gaan ze bijna altijd voor windows producten kiezen. thuis gebruik ik ook thunderbird, gewoon omdat outlook betalend is![]()
Ergernis van vorige week:
Een dik, arrogant wijf in een peugeot die begon te claxoneren omdat ik een gat liet in een file naar een rond punt toe. Ik bleef nog steeds staan en dan bleef ze op haar toeter duwen. Ik bleef nog steeds staan en dan wou ze mij via de pechstrook inhalen! Bij dit manoeuvre duw ik op mijn gas zodat ze mij niet voorbijgeraakt waarbij ze begint te flippen en dingen door haar raam te roepen.
Ik stap uit en vraag wat haar probleem is. De 'koe' zei dat ze wel naar huis wou want dat ze al had moeten overwerken ook. Ik duidde haar op het feit dat ze niet sneller ging thuiszijn daardoor en dat het zelfs beter was voor haar koppeling en brandstofverbruik van geleidelijk aan mee te schuiven met de file. Mevrouw verweet me dan maar dat ik veel te jong ben om haar de les te spellen en dat ik maar eens moest leren rijden.
"Ma gij lelijk wijf! Gij zijt hier degene me het verstand van ne vis zé!"
Ben dan maar doorgereden waarna ze duidelijk nog neiger op haar gat getrapt wasEr rijdt toch wat rond op de baan zé....
WTF is dat met mensen die altijd per sé tijdens m'n werkuren moeten bellen...
kleurrijk uitgedosd - VROUW.nl | Horoscopen, Mode, Beauty, Spelletjes, Shoppen, Nieuws, Gezondheid, Prijsvragen [Actueel]
JezusEn dan heb ik het niet over de foto of het onderwerp zelf.
Lectoren die het zo leuk vinden om plots alle taken op dezelfde datum te moeten laten afgeven.
ik wist al voor ik op de link klikte dat het weer allochtoons gespuis ging zijn.
Vijf jongeren overvallen 13-jarig meisje in Me... (Mechelen) - Het Nieuwsblad
Wat moet het anders zijn, primus?
Mijn zus van 21 die dringend eens moet gaan beseffen dat ze volwassen is en zich ook zo moet gedragen
Spoiler for Long text:
Damn dit moest eens echt van mijne leveren dat is dan nog maar van de laatste paar weken/maanden dat ik dat merk omdat ik zelf thuis zit
Uw zus is gewoon een bedorven scheet.
Pokemon aan 't spelen. Gym leader, laatste Pokemon van ons allebei, die heeft zo'n beetje 4 van de mijne compleet afgemaakt. Haar Pokemon heeft echt nog superweinig HP, dus ik denk van "jaaaa" en gebruik een super potion op de mijne... doet ze wel niet net hetzelfde zekerMijn Lillipup compleet dood. Allez, fainted
Ook stom gevecht, iedere keer pech (flinchen, andere Pokemon die ontwijkt, missen, etc).
Ga nu uit armoe maar wat demografie samenvatten![]()
Zondag met mijn knie ergens tegengelopen waardoor ik precies alles voelde verschuiven. Vanmorgen naar de dokter gegaan omdat de pijn niet meer te doen was. Knie zit blijkbaar vol bloed waardoor ik nu minstens 10 dagen moet rusten, pillen nemen, zalf smeren en ijs leggen. En dat is zo frustrerend vermits ik sinds 2 maanden eindelijk terug kon sporten na 2 jaar met diezelfde knie te sukkelen.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)