Drew's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cephalus Bekijk bericht
    Al de andere partijen kan het geen zak schelen, die hebben traditioneel het holebithema overgelaten aan SP.A. De voorbije dagen is duidelijk geworden dat geen enkele van die partijen staat te springen om het op te nemen voor de holebi's en die kiezers aan hen te binden.
    Moest toch eens fronsen. Zonder PVV/VLD mochten holebi's nu eens goed op hun kin kloppen.

Therapy's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)

Cephalus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Therapy Bekijk bericht
    Lol

Sinds het in Leuven voorkwam heeft het me wel geraakt. Vooral omdat ik Leuven niet wil zien veranderen gelijk Brussel. Ik wil nog met mijn iPhone (enfin, Android) 's avonds op straat kunnen lopen zonder dat ik hem moet afgeven.

playforfun91's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Maar je kan niet ontkennen dat er te weinig steun is. Iedereen krijgt is motten, goeie maat van mij ook zonder reden laatst ... maar dat mensen klopt krijgen omdat ze holebi zijn, kvind het echt niet normaal, en waar kan je dan terecht? Bij de politie ... doen er toch niets aan. De maatschappij moet het gewoon aanvaarden en daar staat men nog lang niet. Zeker de "nieuwe belgen" slaan er met plezier op.
    Samsung Galaxy Note 3 - Generations Connect - iMac
    Gelieve te quoten bij Buy&Sell als je wilt dat ik terug keer. Dank u
    Nintendo network ID: MIQ_be || PSN: MRplayforfun91 || http://card.psnprofiles.com/1/MRplayforfun91.png

Sheldon Cooper's schermafbeelding
    iTrader
    133 (98%)
    Meisje uit men klas dat "de poten van de stoel" vertaalde tegenover de Erasmusstudente naar "The poats of the stool"

playforfun91's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sheldon Cooper Bekijk bericht
    Meisje uit men klas dat "de poten van de stoel" vertaalde tegenover de Erasmusstudente naar "The poats of the stool"
    Samsung Galaxy Note 3 - Generations Connect - iMac
    Gelieve te quoten bij Buy&Sell als je wilt dat ik terug keer. Dank u
    Nintendo network ID: MIQ_be || PSN: MRplayforfun91 || http://card.psnprofiles.com/1/MRplayforfun91.png

Muscleduck's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    the poats

Bij mij was er vandaag een collega die 'genuine' probeerde uit te spreken. Moest mij efkes serieus houden
    Raptr | Steam | PSN | Last.FM | Mobile Vikings | Generation Connect | Duty Calculator | Spam
    i5 2500K | 16 GB Kingston HyperX | 590 GTX

Alteration's schermafbeelding
    iTrader
    353 (100%)
    Dat we weer tegen de downloadlimiet zitten
    Geef dan liever toch elk een vast deel, want 't is hier altijd dezelfde die alles erdoor jaagt.

Orchidee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alteration Bekijk bericht
    Dat we weer tegen de downloadlimiet zitten
    Geef dan liever toch elk een vast deel, want 't is hier altijd dezelfde die alles erdoor jaagt.
    Hier ook zo. Al van eergisteren en tis nog tot in de loop van volgende week. Elk apart zou hier ook veel beter zijn ma dat gaat wel nog niet snel veranderen.
    -Feel the fear and do it anyway
    -Everything will be okay in the end. If it's not okay then it's not the end.

Arifiene's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Gisteren iemand teruggezien die'k al een tijdje niemeer gezien had.
    Khad gevraagd hoe het nog met zijn beste maat van vroeger was (vriendelijke jongen, maar ook al lang niet meer gezien), kreeg ik het antwoord dat hij die niet meer ziet 'want die is toch wel van een ander niveau dan hij eigenlijk'.
    De jongen in kwestie heeft geen diploma maar hangt graag de dikke nek uit, de jongen die hij niet meer ziet is afgestudeerd en werkt netjes voor zen geld.
    Tis nu niet dat ik de 2 zo goed ken maar ik weet genoeg van de spreker om te weten dat zen opmerking, alleszins in zijn geval, zeker niet terecht is. Kijkt zo'n beetje op iedereen neer de laatste tijd. Khad het hem graag in zen gezicht gezegd maar gezwegen voor de lieve vrede. Wat een blaaskaak.
    Je suis blonde, et alors?
    http://www.katzoektthuis.be

Tyki's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arifiene Bekijk bericht
    Khad het hem graag in zen gezicht gezegd maar gezwegen voor de lieve vrede.

Zo gaat hij het nooit leren hé

iTrader
    0
    Poetsvrouw troggelt zieke jongeman 20.000 euro af (Tongeren) - Het Nieuwsblad

Mijn sadistische kant komt naar boven als ik zo'n dingen lees.

\m/ >_< \m/

Remi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    de ergernis van deze week en de komende 7 weken.

ff een proloog: Ik werk als ambtenaar bij een openbaar bestuur. Op het bureau waar ik zit werken er normaal gezien 3 mensen, een werkleider, assistent en ploegbaas. De ploegbaas is sinds 10 mei 2011 weg en niet vervangen en sinds 15 mei datzelfde jaar werd mijn baas vervangen door een nieuw exemplaar. Ik heb die nieuwe baas dus op sleeptouw getrokken en gedurende maanden zijn taak helpen verlichten omdat hij niet wist hoe het draaide + mijn eigen taak + de taak van ploegbaas. In augustus is die nieuwe een maand op verlof en doe ik volop 3 jobs tegelijk waardoor mijn eigen taken (voornamelijk het invoeren van de planning) wat achterloopt. Persoonlijk vond ik het vlot lopen van de dienstverlening belangrijker dan de administratie, maar goed... Eind augustus krijg ik mijn jaarlijkse evaluatie van mijn ex-baas waar ik niet goed mee opschoot, sterker, waardoor ik begin 2011 2 maanden met een burnout voor thuis zat. De waardering is onvoldoende, ik word afgerekend op het programma dat ik niet goed had ingevuld, mijn vakkennis en het feit dat ik met het personeel conflicten heb (bij navraag blijkt het over een feit te gaan van januari 2010, niet eens binnen de periode van de waardering). De uitleg van die waardering raakt dus kant noch wal, en ik ga in beroep. Tevergeefs, want op de beroepscommissie zelf zit ik tegenover mijn ex-baas met die zijn baas en krijg ik het éne leugen na het andere te horen. Ik ben blijkbaar de enige die het programma niet voldoende gebruikte (achteraf gezien waren er nog 2 andere die onvoldoende scoorden op het gebruik ervan) en nog andere zaken die totaal niet klopte. Nuja, case closed dus en ik krijg een verbetertraject van 6 maand.

Gezien ik nog enorm veel verlof had, en het traject zelf 15 septembr begon, had ik nog weinig kunnen doen aan de taken die me werden opgelegd. Met het nieuwe jaar begon ik dan ook met een propere lei, maar eind januari krijg ik een sportaccident waardoor ik 6 weken thuis zat. Ik kom maandag jongstleden terug op het werk en...

Sinds dinsdag is er dus iemand aangekomen die mijn plek komt innemen. Ik kreeg dit maandag te horen van de personeelsverantwoordelijke (de man die mijn ex-baas bijstond destijds), zijn uitleg : ik had problemen op deze dienst en ik zou met een propere lei op een andere dienst kunnen beginnen. Te weten dat de problemen het programma zijn en mijn vakkennis, iets wat ik op die andere dienst evenzeer ga hebben, gezien het dezelfde job is. Blijkt ook dat er voor mijn plek helemaal niks was vrijgegeven. Diegene die mijn plek nu inneemt was ploegbaas op een andere dienst en had een examen meegedaan. Zij was geslaagd maar de vacature was voor een andere afdeling. Toen hij daar lucht van kreeg, had hij haar gewoon gevraagd of ze niet naar mijn dienst wou komen. Ik was amper 2 weken in ziekenkas toen dit voorviel. Een nog grotere frustratie is dat mijn huidige baas me niet eens steunt. Toen dinsdag de nieuwe aankwam en ik ff zei dat ze allemaal mijn kl*ten konden kussen, nam hij me apart en kwam met de uitleg dat ik dat wel had moeten zien aankomen. Ik zou blijkbaar niet volledig de puntjes van mijn verbetertraject hebben gevolgd (goed, dat kan ik echt wel doen als ik zoveel afwezig ben ) en vandaag las ik in mijn mailbox dat die andere sinds 6 maart mijn plek innam en alle correspondentie aan haar gericht moest worden. Ik ga nog 7 weken dus hier als ne geest mogen zitten wa k*tjobkes doen.
    Pikant detail: die nieuwe kent amper het programma, heeft geen vakkennis en kent niet eens de buurt waar ze voor werkt. Logica om zo iemand mij te laten vervangen.

Shit wat een veel te lange tekst (magoe, 't is dan ook voor 8 weken)
    Kort samen gevat.. "wat een kutzooi"
    Pain heals... Chicks dig scars... Glory lasts forever

Speel mee met NineFL, de NFL Fantasy League van 9lives

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Gisteren liep er een oudere, ietwat verwarde man op de weg op de grote ring van Hasselt. Iedereen claxonneert maar niemand stopt. Ik mij aan de kant gezet, steekt em over terwijl het rood is.
    Helemaal moeten rondrijden omdat je daar natuurlijk niet zomaar kan draaien en em uiteindelijk teruggevonden.
    Ik vroeg om em misschien verdwaald was? Zeg dat hij het koud heeft en op weg naar huis is, maar voor de rest komt er weinig logisch uit.
    Ik geef hem een lift van 3km tot zijn adres en zet em daar af.
    Rij een blokje rond en zie dat hij weer op dwaal is. Ik vraag bij 1207 het nummer op van het adres waar ik hem heb afgezet en die mensen kennen hem niet.
    Vanop afstand hem verder gevolgd en nummer van de lokale gevraagd bij 1207, maar na 5 minuten belde hij ergens aan en ging em toch binnen.

Wilcao's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Respect Kay-gell! Er zijn er niet veel die dat doen.

Pagina 45 van 333 Eerste ... 354142434445464748495595145 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten