Hier blijft ie normaalgezien staan:
Video: Politietop laat filmpje weghalen…
Weeral een schitterende actie
Zijn die nu echt zo achterlijk...
daarjuist, ik kom na een lange werkdag wat drank inslaan in de delhaize sterre in gent. Net voor ik naar binnen wil lopen hoor ik het typische schrapende keelgeluid van iemand die een rochel naar bovenhaalt. Ik draai instinctief mijn hoofd en zie nog net de enige echte freddy de kerpel een dikke fluim tegen de muur spuwen.
Wat een held toch!!
Kan er zelf ook wel mee lachen. Eindelijk is die politie is geen ergernis maar een glimlach dacht ik dan.
Toevallig op Google maps in West-Iowa beland.
Wie het toppunt van ruimtelijke ordening eens wil zien, zoek naar Denison, Iowa. Zoom in tot je duidelijk de vierkantjes herkent en zoom dan uit tot je ze nog net kunt zien.
Duizenden (ik overdrijf niet) vierkantjes zie je. Een gigantisch raster van lange rechte banen, opgevuld met een gigantische massa aan weiden en boerderijen. In een streek zie je zo mooi per vierkantje 1 boerderij ook.
Gisteren eens ingezoomd in een wijk in Montana, allemaal losstaande kleine houten huisjes, met voor élke oprit een grote pickup trick. :')
Toch een van de meest fascinerende landen wat extremen betreft.
WANN DU DEINE PFERDEKOPF NICHT GESCHLOSSEN HALT GEHEN WIR DU EINEM FACIAL GIEBEN
ma allee... lol
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net...58753293_n.jpg
^
En voor mij mag het het eerste zijn![]()
A Good Old Fashioned Orgy gaan kijken, toch serieus gesmeten bij sommige scenes![]()
Haha bij mij duurde het ook efkes eer ik het door had toen ik dat voor de eerste keer zag :')
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)