Pannenkoekendeeg gemaakt deze middag en daarnet als avondeten pannenkoeken zitten bakken.![]()
Pannenkoekendeeg gemaakt deze middag en daarnet als avondeten pannenkoeken zitten bakken.![]()
Na maanden van niet sporten toch 5km in één ruk doorgelopen en in principe kon ik zonder issue doorgaan. Niet verwacht, wél leuk :-)
Naar carnaval geweest in Borgloon.
Een grote zak vol snoep(en nu er zelf amper iets mee doen, weggeven aan klein mannen maar).
Heb de stoet 2 keren gedaan, de eerste keer amper iets kunnen rapen, een 5-tal stukjes maar. Toen zijn we gaan eten, en blijkbaar kwam die stoet nog eens door de straat waar wij aten, toen een massa kunnen rapen.
De eerste keer naast een bende irritante Walen. Echt op die wagens aflopen met hun handen open en gewoon meelopen met de wagens zodat ze voor de rest kwamen te staan.
Ik had veel goesting om ene onder zo een wagen te stampen.
Ook een ouwe reut die daar plots overal opduikt, pakken wat ze kon pakken, ene keer hadden ze die bijna platgereden -_-.
Maf volk.
Kwamen duidelijk hun voorraad inslaan en de rest moest wijken.
Laatst gewijzigd door Oldskooler; 26 februari 2012 om 20:00
De echte enige echte oldskooler: (kl)ikke (18+)
Mja, ik heb de eerste 2 epi's bekeken en je wtf gevoel was spot on...
Het zou wel niet de eerste keer zijn dat ik een serie niet verder kijk, maar dan later lees ik meestal zeer goeie dingen erover.
Fringe was hier wel een goed voorbeeld van: 7 eps van S1 had ik zo WTF gevoel, maar het niveau steeg exponentieel daarna. Still going strong with this one ^^
Morgenavond Youth Lagoon in de Botanique. Misschien wel de leukste muziekontdekking van 2011.
EDIT: Arrested Development is top. Vorige week beginnen kijken, en ik zit nu halverwege S2. Echt héél goed, héél grappig en heel verslavend.
Eén - Ook getest op mensen - deze week | Eén
Iemand die toevallig de titel kent van het liedje tijdens deze reclamespot?
Mijn favoriete gebannen 9Liver is terug.
Als ik dat zeg is hij terug gebanned.
Dubbelaccount.
thaha heb ik ook nog es gedaan met een bepaald forum (grepolis) khad een perma ban gekrege, totaal onterecht btw, en heb dan uit irritatie 7 accs gemaakt xD (twas vakantie en kverveelde mij dan heb ik echt geen leven)
watch out people, bad boys around!
Tomtesteron.
Chapeau, kzou zelf ook wel eens willen klimmen maar die hoogtevrees...
Nog eens begonnen met 100 push ups, 200 sit ups en 200 squats in 6 weken. Zien of ik het deze keer wel volhoud![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)