Beste 9livers,
Ik heb even jullie originaliteit/creativiteit en expertise nodig! De laatste tijd hebben mijn mede kotgenoten en ik te kampen met een luie serviesdief. Er verdwijnen hier regelmatig bestek/borden/glazen, die we dan een tijdje later terug vinden in de tuin. Dat laatste is normaal, onze kotbaas komt namelijk elk weekend kuisen en gooit dan alle ongewassen afwas in de tuin zodat het niet te smerig wordt.
Nu iedereen heeft hier zijn eigen keukenkastje met servies en ik zou mijn servies op mijn kot bewaren maar daar heb ik er helaas geen plaats voor. Het probleem is dus dat we regelmatig ongewassen dingen terug vinden in de tuin die we de afgelopen week helemaal niet hebben gebruikt. Iemand steelt/leent dus servies en is bijgevolg ook nog te lui om het af te wassen.
Het is niet de meest serieuze vraag maar ik zoek wel een serieus antwoord. Iemand creatieve ideeën om deze dief te vatten? Ik dacht er zelf al aan om mijn glazen of dergelijke te coaten in rattenvergif maar daar kom ik waarschijnlijk zelf mee in de problemen (= grapje voor diegenen die het niet doorhebben).![]()

LinkBack URL
About LinkBacks
Met citaat reageren