|
||||||
| Algemene Discussies - Algemene en serieuze vragen & discussies horen hier thuis. Luchtigere zaken horen thuis in de 9lives Lounge. |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Discussie waarderen |
|
|
#8 (permalink) | ||||
|
Dure pizza's.
De laatste tijd zie je meer en meer pizzaketens de heftige som van 7-9€ vragen voor een margherita. Gewoon om af te halen.. Uitzonderingen zijn schaars. Ze moeten daar toch ook meer dan 500% winst op maken? Hoeveel kost deeg, tomatensaus en kaas nu.. |
||||
|
|
#9 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
|
#11 (permalink) | ||||
|
Wat een k*tdag vandaag.
Wasmachine gaat telkens een wandelingetje maken boven 700 rpm Voedselvergiftiging opgelopen gisteren Verwarming weigert dienst Kokend heet voos water over mijn nek gekregen tijdens het (proberen) fixen van de verwarming Studeren? Niet dus... Al een chance dat Nys weer z'n trui mag aan doen voor de rest van het jaar of ik kreeg het hier zowat! |
||||
|
|
#12 (permalink) | ||||
|
Ouwe mens op de trein die echt enorm luid en veel aan het praten was tegen zichzelf en vroom aan het doen tegen een paar jonge gasten. Ik dacht dat ik nog ging recht mogen springen om te voorkomen dat die een koek op zijn bakkes kreeg.
Ik heb zijn naam maar gevraagd, just in case. Ik weet niet waarom, maar het leek me zo het type dat in de komende dagen nog weleens als vermist opgegeven zou kunnen worden. |
||||
|
|
#13 (permalink) | |||||
|
Citaat:
En nog lekker. |
|||||
|
|
#14 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
|
#16 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Dan nog alle dinsdagen en zaterdagen alle pizza's in alle formaten voor die prijs. |
|||||
|
|
#18 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
|
#19 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
![]() |
| Labels |
| anarchisten, angry people, examengemopper, nutella=serious, tapatalk signature, zwarte wc-madammen |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|