Lol met een sensor ter grootte van een erwt. Het zullen brolfoto's blijven.
Het zal wel iets zijn de stijl van "eigenlijk is het zoveel MP, maar dankzij technologie/techniek X kunnen we dit kunstmatig verhogen tot 41MP!!!!"
Klinkt ook belachelijk als je rekening houdt met hoeveel geheugen zo een foto's in beslag zouden nemen.![]()
volgenst ne maat zou ik dus met ne moto op ne schans moeten rijden, om meneigen door ne brandende windmolen te katapulteren om dan een parachute te ontplooien om op den achterkant van een torenkraan te landen....
das nie mijn ergernis... mijn ergernis is gewoonweg dak nie de middelen heb om da te doen
kben wel al van plan om door de wieken van ne windmolen te vliegen (wanneer dak tenminste 3 sec per 1/3de rotatie heb, anders gaat da nie lukken) ma vo de rest in orde te krijgen, da lijkt mij een onmogelijke vervulling van een droom die zelfs redbull nie zou waar kunnen maken....
wat een prachtideeeheeft er niemand toevallig connecties bij redbull ofzo?
![]()
|^^^^^^^^^^^^^^^^^^\||____
|....The BEER TRUCK.... ||||'""|""°\_,__
|___MIJN VIDEOS__l||__|__|___|) _____|
|(@)(@)""""""""""""**|(@)(@)****|(@)| COPY THE BEER TRUCK INTO YOUR SIG TO HELP THE WORLD HAVE MORE BEER! AYE!
Goe zot, zou ge da ook willen filmen?
HLN.be, Nieuws, sport en showbizz, 24/24, 7/7, meer dan 350 nieuwsupdates per dag
De nieuwe site ziet er op het éérste zicht wat rommelig uit.
2de dag op rij dak amper heb geslapen <.<
k geraak elke ochtend met de grootste moeite uit bed om op tijd in de les te zijn, dan hebben we eens enkel les in de namiddag, ben ik wakker van kwart voor 7....
Volle treinen, meer betalen en toch niet rustig kunnen zitten aka slapen...
Wie kijkt er dan ook op hln...
Maar het is wel enorm smal om al die roddels op te zetten.
Inderdaad. De website van HLN behoorde toch wel bij mijn top 5 van meest gore websites voor een groot publiek.
Idem. Ik neem tegenwoordig elke week 2x expres een uur later de trein (en dus ook een 45min. te laat op het werk) om dat te vermijden. Mijn treinen zitten tussen 7 en 8 echt constant tot de nok vol en dan nog eens met constante vertragingen bij ook.
OT: ik wou gisteren mijn wagen gaan ophalen, maar ik moest nog een deel cash betalen. Weliswaar was ik vergeten dat je aan een bankautomaat maximum 620 EUR cash kon afhalen. Uiteindelijk mijn vriendin ook nog eens 620 afgehaald, maar ik kwam nog een kleine 300 EUR tekort en kreeg mijn wagen nog niet mee![]()
.LAST.FM.F1 manager: xDama GP-xDama RT.
Die square werkt al![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)