Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 29
    Member
    iTrader
    0

Telenet of Belgacom?

Waarschijnlijk nog eens een discussie. Maar goed momenteel zijn wij klant bij Telenet op een zware blunder na zijn we daar redelijk tevreden over. We zijn aan het overwegen om een 'upgrade' te doen naar een Fibrenet Shake inclusief internet, digitale televisie en telefonie maar de concurrentie biedt ook mooie tarieven aan.

Telenet kostprijs: €54,95 per maand (zonder kabelabonnement) dus kabelabo inclusief auteursrechten is 14,08 euro = 69,03 € per maand.

Belgacom
    Pack Belgacom is dus ook internet, digitale tv en telefonie = 62,46 (lagere download snelheid dan telenet, hogere upload wel onbeperkt downloaden)

Ik ben niet echt te spreken over het feit dat Telenet haar prijzen heeft verhoogd (waarschijnlijk door het voetbalcontract binnen te halen). Als consument wil je kwaliteit en het goedkoopste, maar wat zijn de meningen hier over Belgacom?

Member the_fox's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Vergeet niet, als je Belgacom neemt en je meerdere TVs hebt, dat je ook meerdere decoders nodig hebt. Bij telenet kun je ook nog analoog kijken (analoog abo is verplicht bij digitale tv, niet bij enkel internet/telefoon dachtek).

Ik heb thuis zowel Belgacom VDSL als Telenet Fibernet en ik kan het simpel zeggen: hier is het vergelijkbaar qua uptime enzo, ook als je iets nodig hebt is het dezelfde miserie bij de helpdesk.

Member MrZodiac's schermafbeelding
    iTrader
    52 (100%)
    Waarom Telenet of Belgacom? Edpnet all the way hier

VDSL (volledig onbeperkt, 30mpbs) + telefoon + tv via satelliet (400+ gratis zenders, + alle vlaamse + HD kanalen) = 60 euro p/m

Het TV gedeelte is nieuw bij EDPnet. Heb er tot nu toe (meer dan 6 jaar klant) nog niets te klagen meegemaakt.

Member zaffah's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Scarlet zal toch de goedkoopste blijven volgens mij

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zaffah Bekijk bericht
    Scarlet zal toch de goedkoopste blijven volgens mij
    Dat ziet er redelijk goedkoop uit inderdaad.

iTrader
    52 (100%)
    De goedkoopste =/= als kwaliteit tbh. De helpdesk van EDPnet is één van de beste (zie test aankoop bvb), daar kunnen alle isp's in België nog wel iets van leren...

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrZodiac Bekijk bericht
    De goedkoopste =/= als kwaliteit tbh. De helpdesk van EDPnet is één van de beste (zie test aankoop bvb), daar kunnen alle isp's in België nog wel iets van leren...
    Eventjes de site consulteren.

Member
    iTrader
    0
    Ik erger me vooral aan de agressieve verkoopmethoden van Telenet. Ik vroeg enkel eens informatie over een nieuw product. Ze wilden me en gsm aansmeren, Prime Sport en Prime Film mja ..

Member zaffah's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrZodiac Bekijk bericht
    Tsja, de helpdesk mag voor mij nog extreem onvriendelijk zijn. Daar bel ik hooguit 1x om de 3 jaar naar ofzo?

Scarlet is gewoon belgacom, dus kwaliteit van beeld/internet/etc zal wel niet zo slecht zijn.

iTrader
    52 (100%)
    EDPnet vs Scarlet ADSL : tevredenheidsscores, beoordelingen en ervaringen

edit: Belgacom noch Telenet komen hier nog binnen (na mijn ervaringen als helpdesk agent voor beide weet ik dat klanten tevredenheid bij hun niet op 1 staan....)

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Wij hebben Belgacom en de decoder gaat immens traag. Je moet de knopjes bijna uit het kasje drukken vooraleer er schot komt in de menu's.

Verder valt het internet ook geregeld al eens uit, zonder enige rede.

Ik vind telenet gebruiksvriendelijker.

Member brittjan's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door snoeperke008 Bekijk bericht
    Wij hebben Belgacom en de decoder gaat immens traag. Je moet de knopjes bijna uit het kasje drukken vooraleer er schot komt in de menu's.

Deze mening deel ik helemaal, hier juist hetzelfde probleem, je hebt tegenwoordig veel geduld nodig om te zappen. Ouders hebben belgacom tv, ik nog gewone analoge tv op mijn kamer. Beeldkwaliteit is wat lager maar ik heb tenminste die miserie van belgacom tv niet.

Member SHIGSY's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Sinds de eeuwwisseling Belgacom-klant geweest en nu met de verhuis afgelopen oktober een telesletje geworden. Sta er eigenlijk van te kijken hoeveel beter het is... Digitale is zoveel vlotter om over de downloadsnelheid nog maar niets te zeggen. Wel al een paar keer gehad dat we zonder aanleiding connectie verliezen maar dat weegt niet op tegen de voordelen.

Member The Dictator's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Telenet is koning Albert

Belgacom is Hitler

(manier hoe dat ze binnenkort verlopen)

Approved 9-lifer Hawk's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Weblogs
    5
    Pff telenet is BS. Deza week een email "bedankt voor uw aankoop van het plus pakket" (voor digibox) Ik heb dus helemaal niets aangekocht, ook mijn familie niet (je moet daar een speciale code voor hebben, enkel ik heb die). Dit al geweten zeg? direct een mail gezonden, nu proberen ze me dit voor één maand aan te rekenen op mijn factuur. (vanaf volgende maand komt het in orde mijnheer maar deze maand moet ge betalen)

Bende dieven

Member SHIGSY's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Dictator Bekijk bericht
    Telenet is koning Albert

Belgacom is Hitler

(manier hoe dat ze binnenkort verlopen)
    "Op wat slaat dit nu?" is nog wat zacht uitgedrukt.

Approved 9-lifer Corleone's schermafbeelding
    iTrader
    15 (89%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door snoeperke008 Bekijk bericht

Welke decoder heb je? Mijne gaat zeker niet trager dan die van Telenet. Het enige dat je niet mag doen is hem zonder stroom zetten want dan duurt het +20 minuten voor ge terug TV kunt zien.

Mijn internet hebbek nog nooit weten uitvallen

Eindredacteur StanTem's schermafbeelding
    iTrader
    84 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Corleone Bekijk bericht
    Welke decoder heb je? Mijne gaat zeker niet trager dan die van Telenet. Het enige dat je niet mag doen is hem zonder stroom zetten want dan duurt het +20 minuten voor ge terug TV kunt zien.

Tzal toch diene van Telenet ni zijn... Bij Telenet zit ge een minuutje zonder beeld, maar duurt het wat langer voor ge in het menu kunt.

Oude decoder van Telenet ging mij ook veel te traag.
    Heb nu de nieuwe en is een immens verschil.

Member brittjan's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)

Wij hebben het recentste model van Belgacom.

Maarja, internetsnelheid is hier ook niet hoger dan 4Mbps op het moment, ookal zou het maximum 25Mpbs zijn volgens het internet pack dat we hebben.

De uitleg van Belgacom is dat we te ver van de telefoon centrale wonen.
    De telefooncentrale staat verdorie 2 straten verder, maximum 1km straat tussen ons huis en de centrale, we wonen wel in een afgelegen straat maar kom dat zou niet mogen uitmaken vind ik.

Member
    iTrader
    1 (100%)

Kan het niet juist zeggen dewelke.

Nu is het al even geleden dat internet nog is uitgevallen.

Wat ook vervelend is, als je opnames op belgacom hebt staan en je wil verder spoelen, je weet niet waar je uitkomt. Echt irritant

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten