Oe komt dat dienen 'Kleinen' van It Girl(With Me and Jason Derulo) - YouTube
zoveel beroemdheden kent ?
Katy perry, britney spears, 50 cent, LMFAO enal =/?
Mijn youtube filmpjes kleuren groen nadat ik er een paar bekeken heb.
Haha, nee kweet niet. Alle youtube filmpjes zijn gewoon groen, terwijl er wel geluid afgespeeld wordt. Op sommige andere websites doen filmpjes het soms wel, maar ook niet altijd.
Ik zie ook nergens dat ik java moet updaten ofzo.
Ik had een campuskaart maar ben die vorig weekend verloren. Kan ik een nieuwe aanvragen zonder opnieuw documenten van mijn kot voor te leggen ?
Maat van mij die in T&L zit in Leuven zegt dat de proefexamens in zijn richting verplicht zijn. Ge moet dus verplicht meedoen? In mijn richting moogt ge dat zelf kiezen hoor.
Iemand die hier meer van weet?
http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net...22469_700b.jpg
Is dat nu Delhaize?
![]()
Hoe spreek je Desguinlei uit?
Iemand een prog. voor als je een .rar wil openen maar het password niet meer weet?![]()
Wanneer werken de mensen van het secretariaat aan de uGent weer?
Gisteren voor het eerst sinds lang nog eens een betaling met mijn VISA gedaan, maar de geheime code die ik ingaf werd vreemdgenoeg niet geaccepteerd. Waar en hoe kan ik die code bekijken en/of aanpassen ? Ben er nochtans zeker van dat de code die ik ingaf coorrect was.
Ik heb ook een VISA domicilering ergens openstaan waardoor er maandelijks 3 euro van de rekening afgaat, maar ik wil dit stopzetten. Kan dit ergens online zoals met een gewone bankkaart (online banking) ? Ik kan dit nochtans nergens vinden.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)