Pagina 3 van 251 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 60 van 5001
    Member De SkeEvN's schermafbeelding
    iTrader
    100 (100%)
    idd zoals bij ambulances enzo

Member
    iTrader
    0
    Dat het al een hele maand aan de gang is dat het meer dan 5 seconden duurt eer ik "verbonden" ben met de internetpagina die ik opvraag.

Eenmaal verbonden, laadt hij wel snel (normale snelheid t.o.v. andere maanden).
    Verdomde Belgacom-boeren.

Iemand een idee waar het aan zou liggen of hetzelfde voorheeft (Limburg)?!

Redacteur JohnnyricoMC's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stoomboot Bekijk bericht
    Dat het al een hele maand aan de gang is dat het meer dan 5 seconden duurt eer ik "verbonden" ben met de internetpagina die ik opvraag.

Eenmaal verbonden, laadt hij wel snel (normale snelheid t.o.v. andere maanden).
    Verdomde Belgacom-boeren.

Iemand een idee waar het aan zou liggen of hetzelfde voorheeft (Limburg)?!
    Dat klinkt verdacht veel als vertraging door DNS. Probeer eens de Google DNS-servers te gebruiken (8.8.8.8 en 8.8.4.4) en zie of het enig verschil maakt.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyricoMC Bekijk bericht
    Dat klinkt verdacht veel als vertraging door DNS. Probeer eens de Google DNS-servers te gebruiken (8.8.8.8 en 8.8.4.4) en zie of het enig verschil maakt.
    Ja, dat dacht ik ook en heb dus ook Google DNS gebruikt, maar dat is even traag.

Ik heb ook mijn modem al enkele malen gereboot, maar ook dat heeft niets uitgehaald.

MvP
    MvP is offline
    Member MvP's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Tot hoe laat is Noxx open op donderdag, en wat is er nog open laat op de nacht-'s morgens in Antwerpen stad?

Approved 9-lifer Michster's schermafbeelding
    iTrader
    217 (100%)
    Weblogs
    18
    Als ge een persoon voor u hebt: wat zijn de belangrijkste uiterlijke factoren die u kunnen helpen met zijn/haar leeftijd in te schatten?

Member glashelder's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Dat hangt er van af hoe oud die persoon in kwestie is Kinderen kan je schatten op grootte, volwassenen niet meer natuurlijk. Ouderen kan je schatten op grijs haar en rimpels, jongvolwassenen niet natuurlijk. Soms ook aan de kleding, de kans is klein dat een iemand vanaf halfweg de 20 zich nog bezighoudt met zich te kleden volgens een bepaalde subcultuur. Of accessoires, de 'hippere' accessoires vind je bij de jongvolwassenen en jongere volwassenen (subtiel verschil ), dus pakweg 20-30 jaar.

Het hangt er dus een beetje vanaf over welke leeftijdscategorie je het hebt. Wil je het verschil kunnen zien tussen een 22- en een 26-jarige, of een 38- en een 43-jarige?
    "A confident people is not exclusive. A great religion affirms other religions. A great culture affirms other cultures. A great nation affirms other nations. A great individual affirms other individuals, validates the being-ness of others and the vitality." ~ Leonard Cohen

iTrader
    217 (100%)
    Weblogs
    18
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door glashelder Bekijk bericht
    Dat hangt er van af hoe oud die persoon in kwestie is Kinderen kan je schatten op grootte, volwassenen niet meer natuurlijk. Ouderen kan je schatten op grijs haar en rimpels, jongvolwassenen niet natuurlijk. Soms ook aan de kleding, de kans is klein dat een iemand vanaf halfweg de 20 zich nog bezighoudt met zich te kleden volgens een bepaalde subcultuur. Of accessoires, de 'hippere' accessoires vind je bij de jongvolwassenen en jongere volwassenen (subtiel verschil ), dus pakweg 20-30 jaar.

Het hangt er dus een beetje vanaf over welke leeftijdscategorie je het hebt. Wil je het verschil kunnen zien tussen een 22- en een 26-jarige, of een 38- en een 43-jarige?
    Pretty much yes. Iedereen kan het verschil zien tussen een ouwe knar van 80 en een jonge snaak van 20. Kunnen zeggen of een jonge gast of meid nu 25 of 28 is, dat lijkt me een ander paar mouwen. Ik verwees vooral naar de oogkassen/handpalmen/polsen(tenzij dat maar hippie/newage-onzin is, I dunno). Haar is al wat minder betrouwbaar met alle haarververs tegenwoordig.^^

Approved 9-lifer Alteration's schermafbeelding
    iTrader
    329 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michster Bekijk bericht
    Pretty much yes. Iedereen kan het verschil zien tussen een ouwe knar van 80 en een jonge snaak van 20. Kunnen zeggen of een jonge gast of meid nu 25 of 28 is, dat lijkt me een ander paar mouwen. Ik verwees vooral naar de oogkassen/handpalmen/polsen(tenzij dat maar hippie/newage-onzin is, I dunno). Haar is al wat minder betrouwbaar met alle haarververs tegenwoordig.^^
    Als't een griet is, uiteraard voor 25 gaan.

Member
    iTrader
    0
    Iemand da in den bouw werkt, wordt die ook vergoed voor de uren vervoer? Ik bedoel daar dus mee: stel dat je om 7u op het bedrijf met de wagen vertrekt en echt begint te werken om 8u bij de klant. Krijg je dan ook iets voor die eerste 2uur of is da gwn part of the job en krijgt ge daar geen vergoeding voor?

Approved 9-lifer Lorim's schermafbeelding
    iTrader
    73 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door J.Daniels Bekijk bericht
    desgwinlei. Je moet naar de rijschool zeker?
    haha nee die tijd ligt al lang achter mij . ik vroeg het me gwn af, thnx

Member glashelder's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michster Bekijk bericht
    Ja, ik had het ook over zo'n leeftijdsverschillen, niet over of je het verschil kan zien tussen iemand van 20 en iemand van 80 Maar binnenin die categorieŽn kan je dus, onder andere, die dingen gebruiken. Voor kinderen: grootte. Voor ouderen: rimpels en grijs haar. Voor volwassenen: kledij, accessoires, eventueel rimpels en grijs haar.

Ik ben 26, en ik merk dat dat toch wel in mijn gezicht. Ik heb geen rimpels maar... het hangt allemaal precies wat meer? Het is niet meer zo strak, er zit wat rek in Aan mijn handpalmen en polsen merk ik niks hoor. Soms zie ik er wat vermoeid uit en dat zie je vooral rond mijn ogen, maar dat heeft dan meer te maken met te weinig geslapen te hebben dan met mijn leeftijd, dat had ik vroeger ook al.

En ja, voor die subtiele leeftijdsverschillen kan je ook naar subtiele dingen kijken, zoals kledij (vanaf een bepaalde leeftijd kleedt men zich volwassener en is de kans dus groter dat ze geen gekke dingetjes meer gaan dragen, bvb bandshirts of shirts met cartoonmeisjes of zo). Uitzonderingen daargelaten, natuurlijk.

Maar dat gaat dan vooral over de overgang van een bepaalde levensfase naar een volgende (bijvoorbeeld van studeren naar werken). Iemand van 25 en iemand van 28 kunnen in exact dezelfde levensfase zitten en dan is het moeilijk om te zien, ja. 23 en 26 is dan weer gemakkelijker. Ook natuurlijk aan gedrag, uitspraken,...

iTrader
    217 (100%)
    Weblogs
    18
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door glashelder Bekijk bericht
    Ja, ik had het ook over zo'n leeftijdsverschillen, niet over of je het verschil kan zien tussen iemand van 20 en iemand van 80 Maar binnenin die categorieŽn kan je dus, onder andere, die dingen gebruiken. Voor kinderen: grootte. Voor ouderen: rimpels en grijs haar. Voor volwassenen: kledij, accessoires, eventueel rimpels en grijs haar.

Ik ben 26, en ik merk dat dat toch wel in mijn gezicht. Ik heb geen rimpels maar... het hangt allemaal precies wat meer? Het is niet meer zo strak, er zit wat rek in Aan mijn handpalmen en polsen merk ik niks hoor. Soms zie ik er wat vermoeid uit en dat zie je vooral rond mijn ogen, maar dat heeft dan meer te maken met te weinig geslapen te hebben dan met mijn leeftijd, dat had ik vroeger ook al.

En ja, voor die subtiele leeftijdsverschillen kan je ook naar subtiele dingen kijken, zoals kledij (vanaf een bepaalde leeftijd kleedt men zich volwassener en is de kans dus groter dat ze geen gekke dingetjes meer gaan dragen, bvb bandshirts of shirts met cartoonmeisjes of zo). Uitzonderingen daargelaten, natuurlijk.

Maar dat gaat dan vooral over de overgang van een bepaalde levensfase naar een volgende (bijvoorbeeld van studeren naar werken). Iemand van 25 en iemand van 28 kunnen in exact dezelfde levensfase zitten en dan is het moeilijk om te zien, ja. 23 en 26 is dan weer gemakkelijker. Ook natuurlijk aan gedrag, uitspraken,...
    mja, kzal het met de gedrag/uitspraken-indicatoren moeten doen dan.

Approved 9-lifer Muscleduck's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Soms heb je echt van die mensen waarvan je niet weet of ze nu 20 of 40 zijn
    Meestal kan ik wel aardig schatten. het scheelt vooral als je mensen kent van verschillende leeftijden, dan heb je een beetje een referentiepunt.

Member josilirios's schermafbeelding
    iTrader
    0
    of mensen waar je niet weet of het nu een man of vrouw is xD

iTrader
    217 (100%)
    Weblogs
    18
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door josilirios Bekijk bericht
    of mensen waar je niet weet of het nu een man of vrouw is xD
    Kan pijnlijke(vooral fysisch gezien) ervaringen opleveren.

Nas
    Nas is offline
    Banned
    iTrader
    0
    Klinkt misschien dom, maar ik heb al in jaren geen Windows meer aangeraakt. Of toch nauwelijks.
    Bij OS X heb je in de Finder een map met je downloads, dus elk bestand dat je download kan je terug openen zonder opnieuw te downloaden.
    Waar heb je dit ergens bij Windows 7? Want ik sluit mijn ppt en heb die dan binnen 10 min. terug nodig. Ik moet die dan telkens terug downloaden, want ik weet begot niet waar dit ergens staat bij Windows.

Approved 9-lifer RealRoot's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    in windows 7, gewoon in de map 'Downloads' ?

Member Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    57 (100%)
    Als ge een bestand van het internet "opent" ipv "download", komt die dan nie in uw temp map?

Approved 9-lifer Therapy's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nasty Nas Bekijk bericht
    Klinkt misschien dom, maar ik heb al in jaren geen Windows meer aangeraakt. Of toch nauwelijks.
    Bij OS X heb je in de Finder een map met je downloads, dus elk bestand dat je download kan je terug openen zonder opnieuw te downloaden.
    Waar heb je dit ergens bij Windows 7? Want ik sluit mijn ppt en heb die dan binnen 10 min. terug nodig. Ik moet die dan telkens terug downloaden, want ik weet begot niet waar dit ergens staat bij Windows.
    Opslaan ipv openen.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten