Weet er iemand waar je een japanse theepot kan kopen? Tetsubin is de naam.
Online of in de regio oost-vlaanderen. Liefst niet over de honderd euro.
Weet er iemand waar je een japanse theepot kan kopen? Tetsubin is de naam.
Online of in de regio oost-vlaanderen. Liefst niet over de honderd euro.
Iemand een idee wat die song is die op het einde van The Hunger Games wordt afgespeeld?
Edit: gevonden, het is Abraham's Daughter van Arcade Fire: http://www.youtube.com/watch?v=2T1Tn3Cz3LY
Laatst gewijzigd door Général Zantas; 26 maart 2012 om 00:38
Het halve musicforum zal er zijn normaal. Allemaal verliefd op de zangeres.
Is er nog een goedkopere mogelijkheid voor een ritje met de trein heen en terug, buiten een Go Pass 10? (~€10)
Vandaag een brief gekregen van de douane om enkele documenten op te sturen die nodig zijn voor de inklaring. Zij vragen om een factuur of betalingsbewijs maar het pakket is samengesteld door familie en dus geen echte 'aankoop'. Mag ik dan gewoon een brief/mail terugsturen met de andere gevraagde gegevens?
Ah, en voor iemand het opmerkt: ik heb al anderhalf uur geprobeerd te bellen naar het nummer op de brief maar bleef maar wachten tot ik zou worden doorgeschakeld.
Iemand aanrader crèmeke dat te vinden is in den delhaize?
Kheb nogal last van droge huid..
gewone nivea? werkt perfect bij mij (als ik het niet vergeet te smeren)
Kan een persoon zowel Office 2003 als Office 2007 op zijn computer hebben zonder dat dit problemen oplevert, of kan je maar 1 werkende versie hebben?
Mijn zus heeft dit weekend een box spring laten leveren en ze wil al terug een gewoon bedDus ik heb voorgesteld om te wisselen. Maar nu heb ik gemerkt dat die matras twee keer niks waard is, kan er iemand mij eens doorverwijzen naar wat sites waar ik al eens een overzichtje kan zien van prijzen voor matrassen voor box springs? (want tot nu toe vind ik vooral de volledige bedden, geen matrassen apart)
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)