Pagina 1 van 251 123451151101 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 5001
    Super Moderator Dakantochnie's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)

Overgewicht - deel 2

Go!
    En op de achtste dag schiep Hij dakantochnie. - Epyon | Lang leve Dakantochnie. - Cyberkef
    Ik lust je wel dakantochnie! - Matti | Dakantochnie. Ofte het zijn, het bestaan en het wezen. - Manu
    Der komt NIETS zinnig uit uwen bek. En u karakter is zo rot als u toekomstig onderstel. - GADGET
    Vroeger is over en later zover. De kunst is het hier zijn, Dakantochnie - een ster. - Robust2

Approved 9-lifer
    iTrader
    15 (100%)
    First page
    Met goed nieuws: mijn streefgewicht komt steeds dichterbij. Maar met elke kilo die ik verlies, pas ik mijn doel ook aan
    "A mistake is simply another way of doing things." - Katharine Graham

Banned
    iTrader
    0
    Wanneer heeft iemand overgewicht?

Approved 9-lifer
    iTrader
    15 (100%)
    Ik heb geen overgewicht meer

Nu, uw BMI vind ik wel een goed meetinstrument. Hoewel sommigen het hier niet mee eens gaan zijn. Heb hier al een paar keer zien passeren 'dat wat je ziet in de spiegel hetgeen is dat echt telt'.
    "A mistake is simply another way of doing things." - Katharine Graham

Member
    iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Put_met_keren Bekijk bericht
    Ik heb geen overgewicht meer

Nu, uw BMI vind ik wel een goed meetinstrument. Hoewel sommigen het hier niet mee eens gaan zijn. Heb hier al een paar keer zien passeren 'dat wat je ziet in de spiegel hetgeen is dat echt telt'.
    BMI is gaat er ook van uit dat uw gewicht allemaal vet is. En dus ongezond.

Afhankelijk van uwen lichaamsbouw en hoe gespierd ge zijt, moet ge niet op de standaardwaarden afgaan. Best gewoon den huisdokter eens laten kijken als ge een objectief oordeel wilt.

Approved 9-lifer NotoriousP's schermafbeelding
    iTrader
    152 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grol Bekijk bericht
    Wanneer heeft iemand overgewicht?
    Wanneer je jezelf afvraagt of je overgewicht hebt.
    It's OK if you disagree with me.
    I can't force you to be right.

Approved 9-lifer
    iTrader
    3 (100%)
    Touché
    .

Member
    iTrader
    0
    een goeie vermageringskuur: ontbijten!
    (en een klein beetje minder eten voor de rest)

Member
    iTrader
    15 (94%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Urtein Bekijk bericht
    BMI is gaat er ook van uit dat uw gewicht allemaal vet is. En dus ongezond.

Afhankelijk van uwen lichaamsbouw en hoe gespierd ge zijt, moet ge niet op de standaardwaarden afgaan. Best gewoon den huisdokter eens laten kijken als ge een objectief oordeel wilt.
    En wat denkt ge dat een huisdokter gaat doen? Inderdaad, uw BMI berekenen

Member UnD3RD0G's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Weblogs
    15
    Ik ben na een succesvolle periode van afvallen opnieuw hervallen en weeg terug wat ik woog voor mn dieet ( +10kg )
    er mag heel wat meer af, dus ik ben er begin van de maand weer mee begonnen om het int oog te houden. sporadisch valt er wat af ( hoe meer overgewicht je hebt hoe makkelijker je de eerst kilo's verliest, en das wel een stimulans natuurlijk ).

( let wel - het bijkomen is niet omdat ik een crash dieet heb gedaan, maar eerder omdat de voorbije 3-6 maanden heel hectisch, onregelmatig, druk ens tressvol waren, geen tijd voor sport, en onregelmatig eten, en als het kon even ontspannen met een biertje... )

Ik ontbijt heel goed, een degelijk middagmaal, maar de doodsteek is avondeten, dat moet ik leren sober houden, maar as said before, eten is zo lekker (en ik denk dat een glaasje drinken ook niet helpt ).

op 2 weken tijd +- 2 kilo kwijt - uiteraard blijft het dit tempo niet volgen, momenteel 1 keer per week een uur gaan lopen int bos, 1 keer per weeg gaan joggen ( toer van 3 - 6 km afhankeliijk humeur ) en 1 tot 2 sessies op trilplaat.

Het grootste probleem is tijd en ook goesting vinden om het te doen, na een lang dag is het soms een wereldlast om nog die motivatie te vinden...
    underdogdesign vernieuwt...zichzelf! ONTDEK HET ZELF!
    webdesign | mediadesign | reclame | grafisch ontwerp | alle drukwerk | partnership | hardware | hosting | ...

Member Justchill's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Google eens op paleo-dieet; ik volg dat en ben er wel rap wat kilo's mee kwijtgeraakt. Moet wel zeggen dat ik niet echt aan overgewicht lijd.

@UnD3RD0G: komaan hé, toon eens een beetje karakter; en vergeet dat lopen (6km wtf) maar let eens wat op je voeding...

iTrader
    24 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aynix Bekijk bericht
    een goeie vermageringskuur: ontbijten!
    (en een klein beetje minder eten voor de rest)
    Heb je daar enig wetenschappelijk bewijs van?

Member
    iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door V8x Bekijk bericht
    En wat denkt ge dat een huisdokter gaat doen? Inderdaad, uw BMI berekenen
    Moet hem natuurlijk wel de vraag stellen ivm uw lichaamsbouw en of dat invloed heeft of niet, ipv al zwijgend te laten doen. Niet zo passief ingesteld zijn.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Justchill Bekijk bericht
    Heb je daar enig wetenschappelijk bewijs van?
    Van alles iets minder is ook wat ze mij hebben verteld. Het ding is dat er een mythe de ronde doet dat als ge gewoon zeer weinig eet, ge uw vetreserves zult aanspreken en die opbranden.

Dat is niet volledig correct.

Als ge zeer weinig eet, hebt ge weinig vet binnen, maar dus ook minder nodige voedingsstoffen. Het eerste dat zal opbranden zal niet uw vet zijn, maar uw spieren. Die hebben namelijk die voeddingsstoffen nodig. Mensen denken blijkbaar dat dat alleen is als ge grotere spieren wilt kweken, maar dat is dus ook voor dagelijks onderhoud.

Uw vet wordt inderdaad aangesproken, maar dan is het al te laat voor uw spieren.

Approved 9-lifer
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Urtein Bekijk bericht
    Van alles iets minder is ook wat ze mij hebben verteld. Het ding is dat er een mythe de ronde doet dat als ge gewoon zeer weinig eet, ge uw vetreserves zult aanspreken en die opbranden.

Dat is niet volledig correct.

Als ge zeer weinig eet, hebt ge weinig vet binnen, maar dus ook minder nodige voedingsstoffen. Het eerste dat zal opbranden zal niet uw vet zijn, maar uw spieren. Die hebben namelijk die voeddingsstoffen nodig. Mensen denken blijkbaar dat dat alleen is als ge grotere spieren wilt kweken, maar dat is dus ook voor dagelijks onderhoud.

Uw vet wordt inderdaad aangesproken, maar dan is het al te laat voor uw spieren.
    Tis eerder dat uw lichaam in een soort energie sparend modus gaat gaan en de eiwitten van uw spieren begint te verbranden!

Het lichaam is echt effectief
    “What could I possibly be suggesting?
    I mean, a young woman gets saved by a dashing commander who lets her join his crew and then goes off to save the galaxy?
    How could she possibly develop any kind of interest in him? ”

Tali'Zorah vas Normandy

Approved 9-lifer
    iTrader
    35 (95%)
    Iemand hier ervaring met die methode uit 4-hour-body?
    4-Hour Body - The Slow-Carb Diet

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Diëten zonder bewegen heeft weinig effect. OK je zal in't begin wel afvallen maar als je dan stopt komt het er dubbel en dik aan. Beter normaal eten (3 maaltijden per dag eten en evt. een stuk fruit tussendoor) en genoeg bewegen.
    Als ge echt lang sport (langer dan 2-3 uur op de fiets) moet ge ook tussendoor iets met suikers eten. Maar ge moet slechts 1/3 ofzo van de kcal die je verbruikt direct aanvullen.
    Slechtste wat ge kunt doen is 's avonds zitten chips eten etc. Ge kunt dan beter 's avonds minder eten en 's morgens met honger opstaan.
    En niet teveel frieten eten, met een groot pak friet + vlees + saus heb je voor een gansen dag al calorien binnen.
    Pizza's zijn ook slecht, zitten veel caloriën in en dat vult eigenlijk niet. Heb al dikwijls gehad na ne pizza dat ik een paar uur nadien weeral honger had.
    Ben na de winter van 93kg (zou nog meer kunnen geweest zijn) -> 82kg gegaan, vooral door veel te fietsen. 3 jaar geleden woog ik zelfs 100kg. Nu zien dat ik dat kan houden tijdens de winter. Ik hoop op nen winter met weinig regen van't jaar.
    Desktop: Intel Core i5-3570K 8GB RAM GTX680 256GB SSD Dell U2711

iTrader
    24 (100%)
    en vooral Jack the ripper niet geloven.. Waarom zou je moeten bewegen om te vermageren??? 't Is een kwestie van gezonde eetgewoonten te blijven behouden... Frieten mag zeker, eens in de week; je moet toch nog kunnen genieten ook hé

Approved 9-lifer Muscleduck's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Ik vind dat raar dat mensen zoiets zeggen '1x per week frieten moet kunnen'. Vorig weekend ook gelezen dat een diëtiste dat zei in Nina. Moest ik elke week frieten eten ik zou bijkomen dat het niet normaal is denk ik.
    Raptr | Steam | PSN | Last.FM | Mobile Vikings | Generation Connect | Duty Calculator | Spam
    i5 2500K | 16 GB Kingston HyperX | 590 GTX

Approved 9-lifer
    iTrader
    35 (95%)
    Heeft blijkbaar te maken met het 'upgraden' van u metabolisme ofzo? Als ge heel de week 'weinig' eet, vertraagt dat, maar door eens zo'n boefke te placeren, schiet ge da weer in gang ofzo

Approved 9-lifer
    iTrader
    51 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Muscleduck Bekijk bericht
    Ik vind dat raar dat mensen zoiets zeggen '1x per week frieten moet kunnen'. Vorig weekend ook gelezen dat een diëtiste dat zei in Nina. Moest ik elke week frieten eten ik zou bijkomen dat het niet normaal is denk ik.
    Dat valt wel mee. Je moet gewoon geen extra grote portie eten. Ik at ook nog elke week frieten terwijl ik 20kg ben vermagerd (94->74kg). Als je voor de rest van de week gewoon evenwichtig eet en wat sport gaat dat vanzelf hoor.
    “In terms of how we evaluate schooling, everything is about working by yourself. If you work with someone else, it’s called cheating. Once you get out in the real world, everything you do involves working with other people.”
    PSN: Cycloon - Final Fantasy XIV: A realm reborn character

Pagina 1 van 251 123451151101 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten