Tijd voor een nieuw deel
Printable View
Eerste dag van mn laatste jaar op kot! Een glimlach en een ergernis tegelijk! Alle nieuwe eerstejaars in Gent lopen staan toch precies gelijk een bende koeien overal wreed in de weg. Gelieve in de st.-pietersnieuwstraat op het voetpad te lopen ipv op de rijbaan.
Had gewoon nog nooit van die skillrex/skrillex dinges gehoord :p
Yep! Al had ik zelf (net zoals de meesten blijkbaar) nog geen mail gehad dat er terug tickets waren vrijgekomen. Had het ook maar viavia op FB gehoord, waarna ik meteen gebeld heb. Het enige wat ze vroegen was het reservatienummer van de wachtlijst, er wordt dus geen bepaalde volgorde gevolgd ofzo. Aangezien dat telefoonnummer enkel bereikbaar is tijdens de kantooruren en er om 16u nog tickets waren, verwacht ik dat als ge morgen om 9u belt er nog wel kaarten zijn aangezien de meesten wellicht niet weten dat er terug tickets zijn.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jessed
Holy crap, alweer een nieuw deel?
As for glimlach: het nostalgisch gevoel bij het kijken naar de avatar van Lobmans.
Zalige foto van mezelf teruggevonden als peuter :rofl:
Comment is nutteloos zonder foto zeker? :p
Achja kom: http://i51.tinypic.com/1znbuc1.jpg Sven Nys zou zelfs schrik krijgen! ^^
pas les in de namiddag, en dan nog maar een uur een half :D
Blink 182 die hun nieuw album streamt voor vandaag
Internet : Blink-182 : Neighborhoods
:love:
De dvd van het eiland nog is bovengehaald xD
Louie CK vs CAM - YouTube
:rofl:
Gisteren eerste les gehad aan Artevelde. Om te beginnen al een toffe leerkracht voor praktijk engels. ^^ Dan nog gratis drank van een studentenclub en me ingeschreven :)
2 voormiddag lessen die al wegvallen deze week :woohoo:
oeeew op de eerste pagina, das mijn glimlach van vandaag :D
1st page! :woohoo:
September 26, 2011 - Radiohead - The Colbert Report - Full Episode Video | Comedy Central
Een uur lange aflevering van CR met interviews en optredens van Radiohead. Heb er speciaal internet op mijn laptop op hogeschool voor moeten activeren, want op kot heb ik smallband, en de gewone pc's op HoGent hebben natuurlijk een achterhaalde flashplayer.