Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 68
    Member Lagoa's schermafbeelding
    iTrader
    0

Expressnet XL = Basic Internet??

Hi,

Heb al een paar jaar een Groovyshake, dit is Expressnet XL en huur Digicorder.
    Maar aangezien alle internet abo's een jaar ofzo geleden zijn uitgebreid heb ik nog altijd diezelfde shake. Maar nu betaal ik €52 voor deze shake terwijl die 'nieuwe' shake (nl. Basic Shake) maar €24,95 kost en eigenlijk gewoon hetzelfde inhoud dan wat ik nu heb.

Expressnet XL is volgens de speedtest Download 20 Mbps en Upload 1,25 Mbps en volume is 100 GB.
    Terwijl Basic Internet hetzelfde qua download en upload heeft, enkel de volume is 50 GB dan.

Dit wil dus zeggen dat ik al een jaar of langer bijna €20/maand teveel betaal??

Heb naar Telenet gebeld en gevraagd wat de correcte snelheden van Expressnet XL was en daar zeiden ze Download 40 Mbps en Upload 2 Mbps...
    Maar das dus gewoon een leugen?? Aangezien die speedtest iets helemaal anders geeft... Volgens mij weten ze het daar gwn zelf nimeer.. Ze waren ook heel onvriendelijk toen ik er zowa begon achter te vragen..

Weet er iemand de correcte snelheden van die Expressnet XL, want anders ga ik gewoon naar die Basic Internet veranderen ze... Kom wel toe met 50 GB/maand... Bespaart me bijna 20 euro de maand uit..

Greeds

Approved 9-lifer Frado2005's schermafbeelding
    iTrader
    270 (100%)
    Uw oud abo blijft altijd behouden, ook al verkoopt TN het niet meer. Bij die basic internet zal je wss wel 1malig 50euro moeten betalen omdat je 'downgrade'. Maar je kan idd beter een oog houden op nieuwe abo's, gezien die meestal meer bieden voor dezelfde prijs.

iTrader
    0
    Ja idd maar vraag me enkel af of nu idd enkel de volume verschilt tussen de twee abo's. Want die bij Telenet zei over mijn huidige abo (Expressnet XL dus) dat ik Dwnload 40 Mbps had en upload 2 mbps, wat dus volgens mij helemaaaal niet klopt mja soit...

Member
    iTrader
    3 (100%)
    hetgene onderaan bij de kleine lettertjes staat: Theoretische snelheden: werkelijke snelheid kan beïnvloed worden door verkeer op het internet en andere technische factoren.

Kheb er nog gewerkt, en de snelheden die zij opgeven zijn "maximumsnelheden", in optimale omstandigheden zou je die kunnen bereiken.

Approved 9-lifer dietrich0's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mijn download: 28,71 .. upload: 1,15
    Die basic internet lijkt me echt wel veel trager te zijn.
    http://telenet.be/media/fs/1/others/..._H09_NL_v6.pdf

Ik heb naar horen zeggen een powershake met expressnet xl aan 56euro (ofzoiets) ,dus kan ik evengoed overschakelen naar fibernet? De activatiekosten zijn gratis tot en met 19september
    Laatst gewijzigd door dietrich0; 9 september 2011 om 16:46

iTrader
    270 (100%)
    De meesten halen die snelheden toch wel denk ik.. Misschien moet zijn versterker vernieuwd worden ofzo

Member nexonion's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    ik heb ook een gold shake nu en het huidige abo van goldshake is veel sneller als wat ik heb..

de theoretisch snelhedne zijn voor nieuwe klanten omhoog gegaan, maar voor mij niet (en de limieten van downlaod is ook maar 50gb ipv 100)

wat zou het mij kosten om de snelle goldshake te krijgen?

iTrader
    0
    Die goldshake verkopen ze toch ook niet meer? Dus wordt het een fibernet shake voor je.
    http://telenet.be/1113/0/1/nl/thuis/...telefonie.html

iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dietrich0 Bekijk bericht
    Die goldshake verkopen ze toch ook niet meer? Dus wordt het een fibernet shake voor je.
    http://telenet.be/1113/0/1/nl/thuis/...telefonie.html
    weet jij wat overschakelen zou kosten? zou dit iets veranderen* aan onze tv (want wij hebben momenteel alle kanalen gratis (inclusief prime enzo) na 9 maanden

iTrader
    270 (100%)
    dan zullen ze dit mogelijks wel zien ja

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nexonion Bekijk bericht
    weet jij wat overschakelen zou kosten? zou dit iets verandert aan onze tv (want wij hebben momenteel alle kanalen gratis (inclusief prime enzo) na 9 maanden
    Overschakelen is gratis tot en met 19 september staat op de site.

iTrader
    2 (100%)
    Overschakelen is gratis tot en met 19 september staat op de site.
    ja voor nieuwe klanten zeker Promotie: gratis installatie & gratis activering van nieuwe Telenet-diensten

iTrader
    0
    Dat denk ik niet?

Member
    iTrader
    19 (100%)
    Als ik me niet vergis telt die promotie ook op bestaande klanten die internet of tv in een shake nemen..

iTrader
    0
    Ok ik heb de facturen gevonden en het vreemde is dat er niet opstaat dat het om een shake gaat.
    -internet 36,5 incl btw
    -vaste telefonie 25,96incl btw (waarvan 21 btw en de rest verbruik)

1)Zou de fibernet shake (http://telenet.be/2977/0/1/nl/thuis/...net-shake.html) dan wel goedkoper of even duur zijn?

2)Er is een optie oproep-doorschakeling tegen de prijs van 18,85 en een activeringskost van 50 (http://telenet.be/733/0/1/nl/thuis/v...freephone.html). Houdt dit dan in dat een onbeperkt aantal oproepen GRATIS wordt doorgeschakeld? Aangezien mijn vader nu aan 90 euro kosten per maand zit alleen aan doorgeschakelde oproepen..
    Laatst gewijzigd door dietrich0; 9 september 2011 om 21:37

iTrader
    0
    Mijn download: 28,71 .. upload: 1,15
    Die basic internet lijkt me echt wel veel trager te zijn.
    http://telenet.be/media/fs/1/others/..._H09_NL_v6.pdf

Ik heb naar horen zeggen een powershake met expressnet xl aan 56euro (ofzoiets) ,dus kan ik evengoed overschakelen naar fibernet? De activatiekosten zijn gratis tot en met 19september
    Ja voila op die pdf staat het toch duidelijk, Expressnet XL Download 20 en Upload 1,25. Dus die basic internet nu is net hetzelfde enkel de volume dan... Dusja ik betaaal dus werkelijk al een jaar ofzo 20 euro per maand teveel...

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DJ Trip Bekijk bericht
    Ja voila op die pdf staat het toch duidelijk, Expressnet XL Download 20 en Upload 1,25. Dus die basic internet nu is net hetzelfde enkel de volume dan... Dusja ik betaaal dus werkelijk al een jaar ofzo 20 euro per maand teveel...
    Maar nee.. dat is de oudste shake! Ze hebben dat onlangs geupgradetet(denk ik), 20 download zou betekenen dat je alleen onder perfecte omstandigheden max 20 downloadsnelheid kunt halen, dus dat zou niet kloppen aangezien ik nu aan de 28 zit bij allesbehalve ideale omstandigheden.

Bijgevolg is basicnet sowieso trager dan expressnet xl

iTrader
    0
    Ja da betwijfel ik ze, bij telenet spraken ze over Download 40 Mbps en Upload 2 Mbps.. Maar als ik bij die Speedtest elke keer rond de 19 en de 1,15 haal... Ja dan klopt er iets niet he...

iTrader
    0
    Net nog is de test gedaan : 16,77 en 1,17...

Approved 9-lifer arbiter's schermafbeelding
    iTrader
    72 (99%)
    Expressxl = 30mp down en 1,25mp up met 100gig
    Basic internet bestaat nog maar 3maand ofzo en heeft 20mb down en 1,25up met 50 gig je zal inderdaad 50euro downgrrade betalen. De snelheden die jij haalt is wss omdat er ergens een routeren tussenzit of werk je draadloos?

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten