ik ben 26 bijna 27 en ik woon thuis en ik mag ook thuis blijven zoalang ik wil.
en zal dus wss ook altijd thuis blijven wonen.
voor mijn 18de
19 jaar
20 jaar
21 jaar
22 jaar
23 jaar
24 jaar
25 jaar
26 jaar
27 jaar
28 jaar
29 jaar
30 jaar
ouder dan 30 jaar
ik ben 26 bijna 27 en ik woon thuis en ik mag ook thuis blijven zoalang ik wil.
en zal dus wss ook altijd thuis blijven wonen.
Ik ga dit jaar 21 worden, en is normaal m'n laatste jaar als student.
Enerzijds zit ik wel heel goed thuis en is het financieel een enorm voordeel, maar toch denk ik er al vaak over na om alleen te gaan wonen. Hoofdreden is dan omdat ik hier eens weg wil uit dit boerengat en enkele jaren in een stad op mijn eigen wil gaan leven![]()
Veel zal van mijn toekomstige job afhangen, maar ik zou toch liever verhuizen voor een boeiende job ipv dagelijks 3u te pendelen of een lokaal jobke oninteressant jobke uit te oefenen.
We will see![]()
Bijna 24 en woon nog thuis... Totaaal niet van plan om alleen te gaan wonen, eerst een lief vinden en dan na enkele jaren samenzijn een woonst zoeken.
Zolang ik géén vriendin heb is er geen haar op mijn hoofd die denkt om zelfstandig te gaan wonen. Enigste reden is omdat het financiëel niet haalbaar is.
Dus het is nog niet voor direct![]()
Dat is tegenwoordig een beetje 't probleem natuurlijk met de huidige woningprijzen. Als je een modaal loon hebt van 1400 euro met MC's (ja, er zijn zo mensen) ben je wel verplicht een paar jaar thuis te blijven wonen. Huren is ook geen optie vaak omdat de huurlast je spaarcapaciteit nogal aantast dan.
Ik heb ook het ouderlijk huis verlaten maar....de ouders zijn mee verhuisd...ze wonen dus bij mij in...wat ook zijn voordelen heeft (en soms zijn nadelen).
Ik heb iets vergelijkbaar gedaan. In Leuven stad via kennissen te weten gekomen dat een fantastisch appartement op de markt ging komen. Samen met ouders besproken, 3 nachtjes over geslapen, dan zonder twijfel toegehapt.
Heb er nog geen seconde spijt van gehad. De kans dat ik ooit nog, voor een publieke bekendmaking, in centrum Leuven een appartement kan kopen voor een prijs niet zo verschillend van de jouwe, is praktisch onbestaande.
Ik ben 24 maar ik zie mij hier nog niet direct vertrekken. Ik heb ook geen behoefte aan een vrouw of kinderen en zolang dat niet verandert zie ik er het nut niet van in om mijn geld op te doen aan alleen wonen.
Toch wel veel mensen die meteen willen samenwonen met de vriend/vriendin precies, of echt wachten tot ze iemand tegen komen.
Dat ligt bij mij toch anders. Vooral in het begin, zou ik liefst echt alleen wonen. Financiëel minder interessant, maar ik zit gewoon graag gerust.
De realiteit is dat samenwonen met iemand op de lange termijn gewoon interessanter is dan alleen wonen. Niet alleen financieel weegt het op je eentje zwaarder door maar ook gewoon praktisch kan het leuker zijn.
Je kan de taken wat verdelen zodat je niet alles zelf hoeft te doen. Als je dat goed regelt draait je huishouden zeer vlotjes en spaar je op de duur zelf ook tijd uit. Tijd die je anders had moeten spenderen in de winkel, in de tuin, aan kuisen etc...
ik ga op mijn eentje iets kopen, alsek dan een lief vind die bij mij wilt intrekken dan moet zij maar den elektriek/eten betalen zodat de kosten voor alletwee gelijk zijn...
kan dan ook nie buitengegooid worden, want tis mijn eigendom![]()
ik ben op mijn 18 alleen gaan wonen, maar dat kan precies niet volgens de poll![]()
Of ge kunt met iemand samenwonen die volwassen is en alles eet.
Das toch normaal, iedereen zijn eigen goestingIk heb sinds het laatste jaar ofzo ook maar pas een heleboel dingen leren lusten waar ik vroeger resoluut neen tegen zei.
Is omgekeerd ook, ik eet sommige dingen niet die hij dan weer wel eet.
Als dat al onvolwassen is ...
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)