Bekijk resultaten enquÍte: Wanneer verlaten/verlieten jullie het ouderlijk huis?

Aantal stemmers
856. Je mag niet stemmen in deze enquÍte
  • voor mijn 18de

27 3,15%
  • 19 jaar

34 3,97%
  • 20 jaar

28 3,27%
  • 21 jaar

33 3,86%
  • 22 jaar

71 8,29%
  • 23 jaar

112 13,08%
  • 24 jaar

103 12,03%
  • 25 jaar

189 22,08%
  • 26 jaar

86 10,05%
  • 27 jaar

45 5,26%
  • 28 jaar

35 4,09%
  • 29 jaar

9 1,05%
  • 30 jaar

26 3,04%
  • ouder dan 30 jaar

58 6,78%
Pagina 5 van 34 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 81 t/m 100 van 668
    Member Darks's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Ik ga dit jaar 21 worden, en is normaal m'n laatste jaar als student.

Enerzijds zit ik wel heel goed thuis en is het financieel een enorm voordeel, maar toch denk ik er al vaak over na om alleen te gaan wonen. Hoofdreden is dan omdat ik hier eens weg wil uit dit boerengat en enkele jaren in een stad op mijn eigen wil gaan leven

Veel zal van mijn toekomstige job afhangen, maar ik zou toch liever verhuizen voor een boeiende job ipv dagelijks 3u te pendelen of een lokaal jobke oninteressant jobke uit te oefenen.

We will see

Approved 9-lifer Gizmo_1987's schermafbeelding
    iTrader
    26 (100%)
    Bijna 24 en woon nog thuis... Totaaal niet van plan om alleen te gaan wonen, eerst een lief vinden en dan na enkele jaren samenzijn een woonst zoeken.
    Zolang ik gťťn vriendin heb is er geen haar op mijn hoofd die denkt om zelfstandig te gaan wonen. Enigste reden is omdat het financiŽel niet haalbaar is.
    Dus het is nog niet voor direct

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gizmo_1987 Bekijk bericht
    Enigste reden is omdat het financiŽel niet haalbaar is.
    Dus het is nog niet voor direct
    Dat is tegenwoordig een beetje 't probleem natuurlijk met de huidige woningprijzen. Als je een modaal loon hebt van 1400 euro met MC's (ja, er zijn zo mensen ) ben je wel verplicht een paar jaar thuis te blijven wonen. Huren is ook geen optie vaak omdat de huurlast je spaarcapaciteit nogal aantast dan.

Member Oldskooler's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door devil Bekijk bericht
    ik ben 26 bijna 27 en ik woon thuis en ik mag ook thuis blijven zoalang ik wil.
    en zal dus wss ook altijd thuis blijven wonen.
    Hier ook.

Voor altijd blijf ik hier nu wel niet :-/

Toch lang lang, zo lang tot ik een flink kapitaal heb en verder zorgeloos kan leven.

Member deathrecon's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Babs Bekijk bericht
    Nu is dat thuiskomen en je thuis voelen met zn tweetjes, wat toch wel een apart gevoel is
    Zwijg al maar babs...je maakt me veel te jaloers! hier is het voorlopig in men eentje

Member Skoebiedoe's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Ik heb ook het ouderlijk huis verlaten maar....de ouders zijn mee verhuisd...ze wonen dus bij mij in...wat ook zijn voordelen heeft (en soms zijn nadelen).

Member Avilowca's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deathrecon Bekijk bericht
    Verhaaltje
    Ik heb iets vergelijkbaar gedaan. In Leuven stad via kennissen te weten gekomen dat een fantastisch appartement op de markt ging komen. Samen met ouders besproken, 3 nachtjes over geslapen, dan zonder twijfel toegehapt.

Heb er nog geen seconde spijt van gehad. De kans dat ik ooit nog, voor een publieke bekendmaking, in centrum Leuven een appartement kan kopen voor een prijs niet zo verschillend van de jouwe, is praktisch onbestaande.

Member DaFreak's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik ben 24 maar ik zie mij hier nog niet direct vertrekken. Ik heb ook geen behoefte aan een vrouw of kinderen en zolang dat niet verandert zie ik er het nut niet van in om mijn geld op te doen aan alleen wonen.

Member deathrecon's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avilowca Bekijk bericht
    Ik heb iets vergelijkbaar gedaan. In Leuven stad via kennissen te weten gekomen dat een fantastisch appartement op de markt ging komen. Samen met ouders besproken, 3 nachtjes over geslapen, dan zonder twijfel toegehapt.

Heb er nog geen seconde spijt van gehad. De kans dat ik ooit nog, voor een publieke bekendmaking, in centrum Leuven een appartement kan kopen voor een prijs niet zo verschillend van de jouwe, is praktisch onbestaande.
    wauw avil! een app. vinden in hartje leuven voor die prijs van mij??? das echt uitzonderlijk en proficiat dan dubbel met je aankoop zelfs aan de rand van leuven is zoiets zelfs al nihil Fijn te horen dat andere ook het geluk erin gevonden hebben allesinds

Approved 9-lifer vloet's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Toch wel veel mensen die meteen willen samenwonen met de vriend/vriendin precies, of echt wachten tot ze iemand tegen komen.
    Dat ligt bij mij toch anders. Vooral in het begin, zou ik liefst echt alleen wonen. FinanciŽel minder interessant, maar ik zit gewoon graag gerust .

Member Avilowca's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vloet Bekijk bericht
    Toch wel veel mensen die meteen willen samenwonen met de vriend/vriendin precies, of echt wachten tot ze iemand tegen komen.
    Dat ligt bij mij toch anders. Vooral in het begin, zou ik liefst echt alleen wonen. FinanciŽel minder interessant, maar ik zit gewoon graag gerust .
    De realiteit is dat samenwonen met iemand op de lange termijn gewoon interessanter is dan alleen wonen. Niet alleen financieel weegt het op je eentje zwaarder door maar ook gewoon praktisch kan het leuker zijn.

Je kan de taken wat verdelen zodat je niet alles zelf hoeft te doen. Als je dat goed regelt draait je huishouden zeer vlotjes en spaar je op de duur zelf ook tijd uit. Tijd die je anders had moeten spenderen in de winkel, in de tuin, aan kuisen etc...

Member UltimateWeapon's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mr_vain Bekijk bericht
    Ik ben op mijn 22 jaar alleen gaan wonen. Er kwam een villa die mijn ouders verhuurden vrij en ik heb daar gaan in wonen. Woon daar nu nog steeds kosteloos dus ik mag niet klagen.
    Oh wat is de wereld toch eerlijk hť

Approved 9-lifer vloet's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avilowca Bekijk bericht
    De realiteit is dat samenwonen met iemand op de lange termijn gewoon interessanter is dan alleen wonen. Niet alleen financieel weegt het op je eentje zwaarder door maar ook gewoon praktisch kan het leuker zijn.

Je kan de taken wat verdelen zodat je niet alles zelf hoeft te doen. Als je dat goed regelt draait je huishouden zeer vlotjes en spaar je op de duur zelf ook tijd uit. Tijd die je anders had moeten spenderen in de winkel, in de tuin, aan kuisen etc...
    Volledig mee eens. Maar in feite woon je al heel je leven samen met andere mensen. Ik vind het dus vrij logisch om echt eens volledig op jezelf te willen zijn. Daarna kan je nog altijd gaan samenwonen ^^.

Member Crashtestdummy's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ik ga op mijn eentje iets kopen, alsek dan een lief vind die bij mij wilt intrekken dan moet zij maar den elektriek/eten betalen zodat de kosten voor alletwee gelijk zijn...

kan dan ook nie buitengegooid worden, want tis mijn eigendom

Member Dozzeh's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dude87 Bekijk bericht
    ik ga op mijn eentje iets kopen, alsek dan een lief vind die bij mij wilt intrekken dan moet zij maar den elektriek/eten betalen zodat de kosten voor alletwee gelijk zijn...

kan dan ook nie buitengegooid worden, want tis mijn eigendom
    Enkel ziet zij aan het einde van de rit niets terug moesten jullie uit elkaar gaan, en jij hebt je eigen stek plus gratis eten/elektriciteit gehad gedurende heel die periode?

Member Indigoke's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    ik ben op mijn 18 alleen gaan wonen, maar dat kan precies niet volgens de poll

Approved 9-lifer Babs's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deathrecon Bekijk bericht
    Zwijg al maar babs...je maakt me veel te jaloers! hier is het voorlopig in men eentje
    Komt wel nog jong!

En alleen zijn heeft ook zijn voordelen, ge doet toch lekker uw zin. Ik moet bvb de maaltijden aanpassen naar beide ons goesting, das ook nie altijd evident (maar ook geen ramp natuurlijk )

Banned
    iTrader
    2 (100%)
    Of ge kunt met iemand samenwonen die volwassen is en alles eet.

Approved 9-lifer Babs's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door majas Bekijk bericht
    Of ge kunt met iemand samenwonen die volwassen is en alles eet.
    Das toch normaal, iedereen zijn eigen goesting Ik heb sinds het laatste jaar ofzo ook maar pas een heleboel dingen leren lusten waar ik vroeger resoluut neen tegen zei.

Is omgekeerd ook, ik eet sommige dingen niet die hij dan weer wel eet.

Als dat al onvolwassen is ...

Approved 9-lifer Dennoman's schermafbeelding
    iTrader
    107 (98%)
    Weblogs
    33
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vloet Bekijk bericht
    "Financieel" kun je niet verkeerd lezen, dus zonder trema, of lere ze de mensen da ni in Balder

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten