Bekijk resultaten enquête: Wanneer verlaten/verlieten jullie het ouderlijk huis?

Aantal stemmers
856. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • voor mijn 18de

27 3,15%
  • 19 jaar

34 3,97%
  • 20 jaar

28 3,27%
  • 21 jaar

33 3,86%
  • 22 jaar

71 8,29%
  • 23 jaar

112 13,08%
  • 24 jaar

103 12,03%
  • 25 jaar

189 22,08%
  • 26 jaar

86 10,05%
  • 27 jaar

45 5,26%
  • 28 jaar

35 4,09%
  • 29 jaar

9 1,05%
  • 30 jaar

26 3,04%
  • ouder dan 30 jaar

58 6,78%
Pagina 3 van 45 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 668
    Approved 9-lifer Dennoman's schermafbeelding
    iTrader
    107 (98%)
    Weblogs
    33
    Ik zal vermoedelijk nog een jaartje thuisblijven en dan toch proberen alleen te gaan wonen. Als ik tegen dan nog niet in China zit
    ~ "You don't see faith healers working in hospitals for the same reason you don't see psychics winning the lottery." ~

Approved 9-lifer Dieterg's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik ben er nu net 20 geworden.. Ik lig hier nog niet wakker van, ik hoop wel tege men 25ste een huisje thuisje te hebben! ;-)
    -

Approved 9-lifer Babs's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Op mijn 23ste.

Eerst gehuurd om te zien of het wel ging met mij en mijn vriend, nu na 7-8 maand toch grote interesse om iets te kopen.

Financieel gaat het wel, we komen zeker toe, maar sparen te weinig. Komt sinds de beslissing om eventueel een huis te kopen wel serieus verandering in

Sociaal is wat anders. Ik zie mijn vrienden minder, maar heb er wel een toffe schoonfamilie bij die ik regelmatig zie.
    Ik zit gewoon graag met mijn vriend alleen thuis
    I am woman, hear me roar
    Project 1995 Classic Mini 1.3i SPI

Member Lord Kveldulv's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Wel op kot gezeten maar pas echt thuis vertrokken op m'n 28. Gestudeerd tot 23. Vriendin moest toen nog 2 jaar studeren en dan gingen we samenwonen. Ze studeert af en de relatie was kort erna gedaan dus planning ook om zeep.
    Dan nieuwe relatie maar toch ook effe wachten om te gaan samenwonen. Ondertussen veel en hard gewerkt. Ongeveer alles wat ik verdiende gespaard. Met als gevolg dat ik op m'n 28 alleen een villa kon kopen met een groot stuk grond terwijl ik ook maar uit een simpel arbeidersgezin kom. Vriendin is er meteen bij komen wonen.
    Het is nooit de bedoeling geweest zo lang thuis te blijven maar financiëel gezien was dat wel het beste wat me kon overkomen.

Ben op 160km van m'n ouders gaan wonen. Mijn werk lag mooi int midden dus niet van job moeten veranderen. En op sociaal vlak was het ook een hele stap vooruit. Ik heb overal kennissen en vrienden maar bijna niemand uit de streek waar ik vandaan kom (omdat ik elders gestudeerd heb). Goei vrienden die ik al 10 jaar ken wonen nu op 2km van ons en we zien ze elke week (is er niet om gedaan, we zijn hier gewoon terechtgekomen op basis van andere factoren). En mijne beste maat is een paar maand geleden vanuit noord Limburg naar hier in de streek (O-VL) verhuisd omdat z'n vriendin van hier is.
    Behalve de afstand tot de familie van niks spijt. Het is een grote verbetering geweest.

Member Oij's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Het ziet er naar uit dat mijn ouders eerst het 'ouderlijk huis' gaan verlaten aangezien ze waarschijnlijk naar het buitenland verhuizen.

Approved 9-lifer
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oij Bekijk bericht
    Het ziet er naar uit dat mijn ouders eerst het 'ouderlijk huis' gaan verlaten aangezien ze waarschijnlijk naar het buitenland verhuizen.
    Kan bij mij ook goed van dat zijn als ze een beetje vervroegd op pensioen geraken...

Member Ari Gold's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mijn god, 9% dat na hun 30ste nog altijd thuis woont? Redelijk kansloos imo
    It's only luxury when you ain't got it, it's lifestyle when you can't live without it

PSN: darkchild777

Member nTFs's schermafbeelding
    iTrader
    113 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ari Gold Bekijk bericht
    Mijn god, 9% dat na hun 30ste nog altijd thuis woont? Redelijk kansloos imo
    Even kansloos als je mening.
    Iedereen zal wel een goede reden hebben om nog thuis te blijven.
    Ik zou ze niet graag de kost geven die schoorvoetend terug naar huis komen omdat het alleen of samenwonen veel te duur uitvalt.
    I5-2500K | DP67BG | 7950 Vapor-X

Approved 9-lifer Dastardly's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    21 nu en hoe sneller hoe liever.

helaas is het financieel niet echt aantrekkelijk om iets te gaan huren als je maar alleen bent, dus is het nog efkes wachten op een vriendin (met wie ik dan ook wil samenwonen) of totdat er genoeg kapitaal is om over het kopen van een appartementje te spreken.

nog een geluk dat sparen aan een deftig tempo gaat als je thuis niet extreem veel moet afgeven en ge voor de rest geen grote kosten hebt (enkel auto, uitgaan, kleren, ...).
    Gory, gory, what a hell of way to die.

Member Artemis's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    21 jaar.
    Dat lijkt precies vroeg als ik dat zo bekijk. 'k Vind nochtans dat ik me niet 'gehaast' heb ofzo, ik had het wel goed thuis hoor, 't is niet dat ik persé rap weg wilde.
    Maar ik heb maar 3j verdergestudeerd, en ben van november, dus aan 20j afgestudeerd. Nog 1 jaartje thuis gebleven, ondertussen studeerde mijn vriend af en zijn we dan gaan samenwonen, want we waren ondertussen al meerdere jaren een koppel.
    Ik vind het voor mezelf wel ideaal, maar als je natuurlijk langer studeert is het logisch dat je langer 'thuis' blijft wonen (zelfs al zit je dan op kot, is toch nog anders dan 100% zelf al je zaken regelen vind ik).

Member snake5555's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    18 staat er niet tussen tis direct voor 18 of 19

was dus op mijn 18de
    http://www.scheidsrechters.be/

msi k8n neo4-f / amd athlon 64 x2 dc 4200+ / hd 250 200 320 gig sata wd / 3062mb (2x 1024+2x 512)/ msi 7300gs 256 ddr2

Banned ^MystiQ's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Nu ben ik er 23 en ik verwacht tegen mijn 25-26ste het huis te verlaten.

Member glashelder's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Ik ben op m'n 18de verjaardag (dat was toeval) gaan samenwonen met m'n toenmalige vriend, in Nederland. Op m'n 22ste ben ik terug thuis komen wonen.

Ik ben er nu 25 en de bedoeling is toch om over een jaar of wat te gaan samenwonen met m'n vriend.

Member xDama's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Momenteel 22 jaar en recent afgestudeerd aan hogeschool. Van zodra ik een job naar mijn zin heb met een vast contract ben ik hier thuis weg.

Ik moet niets afgeven en in theorie heb ik het hier thuis heel erg goed, maar ik begin stilaan serieus nood te hebben aan mijn 'eigen' stek. Het moet niet veel zijn, maar de dagdagelijkse verantwoording thuis begint stilaan tegen te steken.

Approved 9-lifer Dennoman's schermafbeelding
    iTrader
    107 (98%)
    Weblogs
    33
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dastardly Bekijk bericht
    21 nu en hoe sneller hoe liever.

helaas is het financieel niet echt aantrekkelijk om iets te gaan huren als je maar alleen bent, dus is het nog efkes wachten op een vriendin (met wie ik dan ook wil samenwonen) of totdat er genoeg kapitaal is om over het kopen van een appartementje te spreken.
    Zelfde situatie bij mijn (half)broer. Is vorige week officieel alleen gaan wonen, zijn hem nog mee gaan helpen verhuizen. Heeft een heel moeilijke relatie met zijn moeder en moest eigenlijk al minstens twee jaar eerder ginds vertrokken zijn als je het mij vraagt. Nu heeft hij een appartement in een blok dat eigendom is van zijn moeder, maar hij betaalt een vrij normale huur onder voorwaarde dat hij met rust wordt gelaten door haar en verder als een normale huurder wordt behandeld. Hij eet ook nog gewoon bij zijn moeder, maar daar geeft hij geld voor af.

Lijkt me een goeie regeling, als dat mens nu maar niet te rap moeilijk begint te doen
    ~ "You don't see faith healers working in hospitals for the same reason you don't see psychics winning the lottery." ~

Pagina 3 van 45 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten