Hm ik moet dus een rijke vriendin zoeken
Ik vraag me altijd af als je beiden veel kapitaal in uw huis stopt en de relatie loopt fout, wie dan "genaaid" is om het cru te zeggen.
voor mijn 18de
19 jaar
20 jaar
21 jaar
22 jaar
23 jaar
24 jaar
25 jaar
26 jaar
27 jaar
28 jaar
29 jaar
30 jaar
ouder dan 30 jaar
Hm ik moet dus een rijke vriendin zoeken
Ik vraag me altijd af als je beiden veel kapitaal in uw huis stopt en de relatie loopt fout, wie dan "genaaid" is om het cru te zeggen.
Alles goed laten schrijven bij de notaris, dan voorkom je dergelijke problemen
Tijd voor een nieuwe poll blijkbaar, wie spaart er het meest mannen of vrouwen :P
Mijn indruk: vrouwen kopen meer tierlantijntjes zoals kledij, juwelen, etc.
Mannen kopen vaak zeer grote aankopen, juist afgestudeerd en ze willen een BMW.
Nouja, ik denk dat het eerder persoonsgebonden is dan geslachtsgebonden. Maar zoiets viel mij toch op in mijn vriendenkring![]()
Hm, ben er zelf 23 en net verhuisd.
Deel een appartement met ne maat om de kosten te drukken (en omdat mijn vriendin nog studeert). Die maat is haar broer, dus 't komt wel goed uit dat ze er héél vaak is.
Ik ben vorig jaar in september beginnen werken en heb zelf zo'n 9000 euro gespaard^^
Ik woon alleen van m'n 23, een klein jaartje later is m'n vriendin er komen bij wonen. We kunnen goedkoop huren en in het huis staan heel wat 'afgedankte' meubels van m'n ouders, zo zijn we heel goedkoop begonnen en kunnen we ondertussen nog altijd sparen om op termijn iets te gaan kopen.
Dat alles veel te duur geworden is, zal wel waar zijn, maar kheb de indruk dat dit toch vaak als gemakkelijk excuus wordt gebruikt.
Hoeveel zijn er niet die direct een nieuwbouw willen gevuld met de mooiste meubels die zeker niet van den ikea mogen komen, en dan klagen dat zoiets niet betaalbaar is...
Ik denk dat je toch al in een uitzonderlijke situatie moet zitten om op je 25ste nog niet in staat te zijn (financieel gezien) om alleen te gaan wonen. Zolang je maar bereid bent van bescheiden te beginnen.
Bij ons thuis beginnen ze ook te beseffen dat ze mij moeilijk uit het huis gan krijgen.
Onlangs kreeg ik de opmerking wanneer ik eens achter een huis ging kijken, mijn ouders zeiden zelfs dat ze mij voor een groot deel wouden sponsoren. Damn tbegint al erg te worden dan
Nuja tijden zijn veranderd, mijn ouders hadden op hun 20ste al ne kleine (ik), getrouwd en woonden op hun eigen. Ik ben nu achteraan in de 20 en heb niet eens een vriendin (laat staan dat ik al aan bouwen zit te denken)![]()
+1
Ik woon ook nog thuis bij mijn vader, in een rustige buurt, in een heel ruim huis met een mooie en grote tuin. Omdat wij maar met 2 in het huis wonen, is dat echt een continu werk om dat te onderhouden. En na een tijdje begint het echt tegen te steken om zoveel te moeten onderhouden, terwijl je er maar zo weinig van gebruikt. Al een geluk dat mijn vader nu in pensioen is en ik ga werken, want het is voor hem elke dag x-aantal uren werk.
Een tuin is bv. supernice om tot rust te komen, maar de uren werk die je daarvoor moet opofferen is het gewoon niet waard. Een appartement is voor mij de komende 10-15j. dan ook de enige 'optie' om alleen te gaan wonen.
En inderdaad, het brakke aan een appartement is natuurlijk dat je niet teveel lawaai kan maken. Als al mijn gitaarmateriaal thuis staat, heb ik 800W aan versterking staan, op een appartement kan ik dat welgeteld op 0.2 zetten.
.LAST.FM.F1 manager: xDama GP-xDama RT.
Bump! Gisteren contract voor een appartement in Leuven (tussen ladeuzeplein & bondgenotenlaan) gaan tekenen. Kostprijs 680€/maand (inc. gemene lasten), heel wat maar Leuven is dan ook gigantisch duur
. Kben er blij mee, kheb de inbox vd verhuurder gezien en er waren 100 (!) reacties per mail binnengekomen bij hem... Mss is dat niet zo vreemd gezien een appartement in hetzelfde gebouw (met zelfde vorm v kamers enz.) voor 775€/maand te huur staat: http://www.immoweb.be/nl/Rent.Estate...allery&xpage=1
dat valt toch heel goed mee qua prijs? Ik ken een meisje en die betaalt voor een 1-slaapkamer appartement (+- 65 m2) een serieus stuk buiten het centrum (aan de ring) 700 € excl kosten. Is wel nagelnieuw, but still
Hoera voor wonen in een boerengat.![]()
Ik wil ook alleen gaan wonen, maar pftop enkel een invaliditeitsuitkering is dat niet simpel...
Een gewoon loon ook niet...
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)