Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
    Member
    iTrader
    0

Belgacom sociaal tarief

Hey

Dus we hebben nu internet favorite en telefonie bij Belgacom apart. Nu willen we naar belgacom pack met telefonie, internet en TV. Maar nu is het dat wij sociaal tarief hebben op telefonie van rond 8 euro dus we betalen per maand 53 euro abonnement, maar zou deze sociaal tarief nog in zitten bij de pack? Anders gaan we 63 euro moeten betalen en is het niet hetzelfde van wat we nu betalen en gaat mijn pa waarschijnlijk erover zagen.

alvast bedankt

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Best eens een winkel binnenstappen.
    The look on your face when a toddler rips out your heart and shows it to you? Priceless
    For everything else , there's FWOOSH.

Member
    iTrader
    0
    Hmmm best toch hun bellen en zo bestellen zodat ik nog kan vrage dat ze het tarief moeten laten

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Vraag eens of ze uw lijn willen controleren of belgacom-tv mogelijk is bij uw thuis.

Edit:Als ge naar een winkel gaat en ge gaat nog een jaarke bij bgc blijven vragen naar de korting!
    Laatst gewijzigd door Aescullus; 25 augustus 2010 om 22:42
    The look on your face when a toddler rips out your heart and shows it to you? Priceless

Member
    iTrader
    0
    Uhm ik heb dus voor Belgacom TV gevraagd met alles wa we nu hebben dus ook sociaal tarief erbij, we hebben box enzo al gekregen maar nu werden we gebeld en zegge ze da ze sociaal tarief niet kunne geven. Wat een zever! ze zien gewoon dat we minder moeten betalen (53 euro) dus bijna letterlijk het TV gratis gaan krijgen ma nu moeten we dus 61 euro ofzo betalen, wat is er dan gratis aan? Nou ik ga het toch nemen maar serieus ze moeten stoppen met mensen op te lichten. Je moet is rijk zijn en hun aanklagen met top advocaten:P

Approved 9-lifer
    iTrader
    38 (100%)
    Belgacom kan zelf niet beslissen of je recht hebt op sociaal tarief dat doet het bipt. Als je recht hebt op sociaal tarief dan zal je dat normaal ook krijgen.

Member
    iTrader
    1 (100%)
    FYI: Het BIPT is een controle orgaan. Het heeft dus niets te zeggen over sociale tarieven waarvan de voorwaarden wettelijk bepaalt zijn.Trouwens zij hebben nuttige informatie over de ombudsdienst (@ R!PPER misschien eens raadplegen)

& BGC-TV is wel gratis ( mits activatiekosten & het huren van stuff),ge betaalt gewoon de volle pot voor uw internet en vaste telefoon.

Member
    iTrader
    0
    als je recht hebt op sociaal tarief heb je er recht op. dus op telefonie moet je sowieso korting krijgen. hoe het voor tv zit weet ik niet. maar aangezien je die via kabel wel krijgt (dacht ik toch) zul je die bij bgc ook moeten krijgen?

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten