Pagina 165 van 262 EersteEerste ... 65115155161162163164165166167168169175215 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.281 t/m 3.300 van 5239
    Banned
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kil911ler Bekijk bericht
    Ik ben fan van de ''-smiley.

²

Approved 9-lifer BuBbA's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Troj Bekijk bericht
    Nog beter zou zijn dat gij eens een week naar hier komt en al die katten hier komt ophalen, steriliseren en uitzetten in een desolaat natuurgebied! Ik ben zelfs bereid een collecte te doen met de buurt om u te vergoeden - uitgezonderd de kateigenaars waarschijnlijk .
    Als ge nog wa "tips" nodig hebt, PM maar.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Mensen die op iemand anders z'n post gewoon met "" antwoorden.

Serieus, als ge toch wilt hautain doen en tonen da ge de man zijn moet ge ook nie zo tam zijn om er ook wat tekst & uitleg bij te plaatsen.

En dan hebde ook nog da volk da hier dan 1 x per maand is iets posten dat dan die post gaan quoten en er gewoon 2nd! bij gaan plaatsen.
    2nd!

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Een vriendin van mijn zus pleegt plagiaat op 2 foto's van mij (voor een fotowedstrijd) en mijn ma vindt dat allemaal maar normaal... Ze zegt zelfs dak trots zou moeten zijn.
    www.directo-mundo.be // IGN LoL: Naakt

Member cram's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Dat er maar meer en meer reclame op een staats zender vrt komt.

Crew Member Rubmifer's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Zo, mijn fietstocht van daarnet heeft een spectaculaire wending genomen: onderuit geschept door een wagen Nog nooit eerder meegemaakt dat ik met de fiets in aanraking kwam met een wagen, en meteen kon het al aardig tellen.

Ik kwam aan een kruispunt (sowieso al een irritant kruispunt), en ik vertraagde zeker om toch zeker te zijn dat ik niemand zou raken, maar tegelijkertijd kwam er langs de linkerkant (ik kwam van rechts, dus ik was iig niet in fout) kwam er net ook een wagen aan. Die kon niet meer op tijd remmen, ik kon niet meer op tijd remmen en ontwijken, met als resultaat dat ik als een lappenpop onderuit wordt geschept urrender: Eerst wat glijden over de motorkap, om dan op de vloer te belanden en een paar tuimelingen te maken. Gelukkig stapte ik heel erg snel weer rechtop en merkte ik dat ik alleszins niets gebroken had (voelde al meteen aan mijn sleutelbeen, maar gelukkig ben ik er van gespaard gebleven). De mensen in de auto (was een gepensioneerd koppel) waren er duidelijk van aangedaan (je ziet ook niet elke dag een jongeman met zien fiets spectaculair op je motorkap belanden). De vrouw stapte vrijwel meteen uit, maar de man was duidelijk toch geschrokken en bleef nog ff zitten. Een paar mensen hadden het incident ook zien gebeuren en kwamen meteen kijken of ik OK was. Ik was eigenlijk op dat moment meer bezig met mijn fiets, want het is eigenlijk de fiets van mijn broer, en ik wou weten of hij nog heel was. Ketting lag eraf, maar meer leek er niet aan de hand te zijn.

Ik had eigenlijk bizar veel toeval met het feit dat die wagen mij net aanreed, want het koppel was opweg naar een fietsenmaker met de fiets van hun kleinzoon :laugh: Stelden meteen voor om mijn fiets in de koffer te steken, zodat ik op de kleinzoon zijn mountainbike naar de fietsenmaker kon rijden (Was 5 minuutjes rijden). Bizar veel toeval dus

Bij de fietsenmaker bleek alles gelukkig in orde te zijn. Dus dat viel enorm goed mee. Daarna weer op de fiets gekropen en na een tijdje merkte ik toch dat ik niet zo snel meer kon gaan. Een helling die ik normaal makkelijk aan +20km/h kon nemen ging nauwelijks. Even aan de kant gestaan, en zag dat mijn voorrem balkje constant op het voorwiel zat te duwen. Ik reed dus eigenlijk constant met een handrem op zeg maar. Gelukkig kwam er net een mede wielertoerist langs die vroeg wat er mis was. Ik zei dat mijn rem tegen mijn wiel zat te duwen, en de vriendelijke meneer heeft me meteen geholpen!

Eind goed al goed dus Ik ben ontzettend blij dat ik niets mankeer. Enkel mijn knie heeft het wat lastig, wat niet zo heel onlogisch is natuurlijk, aangezien het de knie was die de meeste kracht heeft moeten verwerken.

Weet je, het enge vond ik niet eens de val zelf. Het echte enge vond ik echt het moment waarop je beseft dat je het aan je rekker hebt. Het moment waarop je zeker bent van 'ja, deze wagen kan ik niet meer ontwijken, en ik ga hier een fikse tuimeling maken'. Het moment zelf duurt maar een fractie van een seconde, maar is echt intens. De val zelf was natuurlijk ook spectaculair en eng, maar die moet je gewoon ondergaan. Het enige wat ik dan kon doen is mij voorbereiden om de schok zo goed mogelijk op te vangen

Het feit dat ik klikpedalen gebruik is ook niet altijd even handig. KLikpedalen zijn enorm goed als je rustig op je fiets kan zetten en volop kan blijven trappen, maar als je plots in een situatie komt zoals bij mij krijg je je voeten echt niet op tijd uit die pedalen, waardoor je dus met fiets en al gewoon de lucht wordt geknald.

Maar goed, ik ben ok, en dat vind ik toch het belangrijkste
    "You know what, there's a ton of lore on unicorns too. In fact, I hear that they ride on silver moonbeams, and that they shoot rainbows out of their ass!" -Dean Winchester

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rubmifer Bekijk bericht
    Boem - Fiets - O.K.
    Nja, waarom laat ge u niet vallen als ge merkt dat ge niet meer op tijd kunt remmen?

En had de auto iets?

Nuja, maar goed dat er dus eigenlijk niets aan de hand is!
    Wel leuk dat er nog mensen u hebben geholpen.

Crew Member Rubmifer's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stoomboot Bekijk bericht
    Nja, waarom laat ge u niet vallen als ge merkt dat ge niet meer op tijd kunt remmen?

En had de auto iets?

Nuja, maar goed dat er dus eigenlijk niets aan de hand is!
    Wel leuk dat er nog mensen u hebben geholpen.
    Ik had klikpedalen aan, dan is dat niet zo evident Had ik gewoon los gezeten had ik mij nog beter kunnen voorbereiden, ging nu niet.

Auto had gelukkig niets. Ik zag een klein deukje in hun nummerplaat, maar kan evengoed al van voor mij geweest zijn.
    "You know what, there's a ton of lore on unicorns too. In fact, I hear that they ride on silver moonbeams, and that they shoot rainbows out of their ass!" -Dean Winchester

Banned
    iTrader
    0
    blok begint en mijn linker tandvlees en wang is plots gezwollen.

Member cram's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Dat irritante pacman ding op google.
    edit: gelukkig is er adblock.

Member
    iTrader
    0
    Ik had klikpedalen aan, dan is dat niet zo evident Had ik gewoon los gezeten had ik mij nog beter kunnen voorbereiden, ging nu niet.

Auto had gelukkig niets. Ik zag een klein deukje in hun nummerplaat, maar kan evengoed al van voor mij geweest zijn.
    Ho jong, chance gehad. Nog tof dat ze begaan waren met u. In Leuven was het vandaag anders afgelopen met een voetganger. Broekventen rijden in de binnenstad aan hogere snelheid een oude man dood en plegen vluchtmisdrijf. Cunts.

Ben vandaag ook nog gevallen met de fiets. Zat in mijn riempkes, was wat aan het kloten, en tuimelde omver. Aan 0 per uur.

Member
    iTrader
    0
    Heel den dag uitgekeken op nen avond alleen thuis...

NEEEH, is iedereen thuis omdat 1 iemand aant pitte is in zenne nest !
    Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altijd windstil....

Approved 9-lifer Muscleduck's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Gelukkig stapte ik heel erg snel weer rechtop en merkte ik dat ik alleszins niets gebroken had (voelde al meteen aan mijn sleutelbeen, maar gelukkig ben ik er van gespaard gebleven).
    Ik kan u zeggen dat ge niet aan uw sleutelbeen moet voelen om te voelen dat het gebroken is. Dat is 1 van de pijnlijkste breuken.
    Wel goed dat jij en je broer zijn fiets ongedeerd zijn (of quasi). Alleen raar dat die fietsenmaker het defect aan de rem niet heeft opgemerkt.
    Raptr | Steam | PSN | Last.FM | Mobile Vikings | Generation Connect | Duty Calculator | Spam
    i5 2500K | 16 GB Kingston HyperX | 590 GTX

Member Troj's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arifiene Bekijk bericht
    1. In Leuven, kzal mij haasten
    2. Gij denkt dat ik ni beter te doen heb zeker?
    3. Huiskatten doen we niet.
    4. In natuurgebied moogt ge geen katten zomaar uitzetten, want die verstoren het evenwicht
    5. Collecte? Ge zou de volledige kosten mogen betalen ja, en transportkosten erbovenop!

Jee, Arifiene, dat je katten niet in een natuurgebied mocht uitzetten wist ik echt niet . 't Was meer mijn manier om te zeggen dat ze de rest van hun dagen op een kinderboerderij mochten doorbrengen tussen lammetjes enzo.

Pas op, ik ben dan nog geen kattenhater ofzo, maar is het nu echt zo moeilijk om naar die vogels te springen vanop de fucking Fiat Panda die naast mij staat geparkeerd?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BuBbA Bekijk bericht
    Als ge nog wa "tips" nodig hebt, PM maar.
    Waarom krijg ik et gevoel dat ge "BB-gun + Nightvision" gaat PM'en zoals in die thread die ik gegoogle'd heb stond ?
    puni: Ik ga volledig akkoord met Troj en ben stiekem jaloers op zijn kennis .

Banned
    iTrader
    0
    Bubba is op zoek naar goedkoop voedsel voor zijne kameleon.

Approved 9-lifer
    iTrader
    27 (100%)
    bubba heeft ne baardagaam alsk het goed voorheb
    ik heb hier de kameleons

Approved 9-lifer BuBbA's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Waarom krijg ik et gevoel dat ge "BB-gun + Nightvision" gaat PM'en zoals in die thread die ik gegoogle'd heb stond ?
    Neenee, geen BB-gun... meer "permanente" oplossingen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door e.House Bekijk bericht
    Bubba is op zoek naar goedkoop voedsel voor zijne kameleon.
    Kheb geen kameleon.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Trolle Bekijk bericht
    bubba heeft ne baardagaam alsk het goed voorheb
    ik heb hier de kameleons
    Kheb ni alleen nen baardagaam.

Voor de moment een baardagaam, 3 luipaardgekko's en een pauwoog doornstaartagaam.

Member Arifiene's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Jee, Arifiene, dat je katten niet in een natuurgebied mocht uitzetten wist ik echt niet . 't Was meer mijn manier om te zeggen dat ze de rest van hun dagen op een kinderboerderij mochten doorbrengen tussen lammetjes enzo.

Pas op, ik ben dan nog geen kattenhater ofzo, maar is het nu echt zo moeilijk om naar die vogels te springen vanop de fucking Fiat Panda die naast mij staat geparkeerd?

Die katten hebben stijl eh .
    Je suis blonde, et alors?
    http://www.katzoektthuis.be

Member
    iTrader
    0
    deredactie.be: Lady Gaga op half uur tijd weer uitverkocht

En dat allemaal voor een omhooggevallen popzangeresje.

Member
    iTrader
    3 (100%)
    Bwa, ze heeft wel een paar leuke nummers en kan wel zeer goed zingen.

YouTube - Lady GaGa Poker Face Acoustic - BBC Radio 1 Live (HQ) AND DOWNLOAD LINK!

Pagina 165 van 262 EersteEerste ... 65115155161162163164165166167168169175215 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten