Pagina 180 van 334 EersteEerste ... 80130170176177178179180181182183184190230280 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.686 t/m 2.700 van 5007
    Banned
    iTrader
    18 (100%)
    Debuutplaat Jonsi (zanger van Sigur Ros) op de achtergrond, een lekker glas rode wijn, een fantastisch boek en dat in een zalige zetel. Life is gooood

Approved 9-lifer Bram's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fireflies Bekijk bericht
    Debuutplaat Jonsi (zanger van Sigur Ros) op de achtergrond, een lekker glas rode wijn, een fantastisch boek en dat in een zalige zetel. Life is gooood
    Mijn avond is zo begonnen (enkel dan met een pintje en 9lives ipv een goed boek ). Ondertussen zittek hier luchtgitaar te spelen en te headbangen op Blink 182.

Of hoe de dingen kunnen verkeren.
    If I had a nickel for every time someone told me that my idea for melting down coins to make a giant robotic parrot was a bad idea, I would have one kicka$$ giant robotic parrot.

Approved 9-lifer ?therapy?'s schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dobbelsteen Bekijk bericht
    I just had to click it I couldn't resist

Member Inspector Monkfish's schermafbeelding
    iTrader
    33 (100%)
    Haha, dat is al de derde keer dat ik mij laat vangen door die site

- en dan deleten de admins uw sig wegens NIET gepast -
    - Edit by admin: of omdat uw sign te groot is volgens de regels

Approved 9-lifer Poepoei's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Karre Bekijk bericht
    Dat niet puur mogen blijven zitten is in ieder pretpark zo ze.
    In Walibi en Bobbejaanland ben ik toch al verschillende keren gewoon mogen blijven zitten hoor

Zo'n regel hanteert men eerder om verwarring te voorkomen dan gezondheidsredenen hoor. Zo moet iedereen terug 'aanschuiven' ipv dat ze zeggen dat je mag blijven zitten en er dan opeens een groep aankomt die moet wachten omdat jij 2x na mekaar gaat.

Hartklachten kan je er ook niet echt mee vermijden aangezien uw hartslag maar weinig zal zakken op dat rondje van de uitgang naar de ingang + de meesten zullen ook goed doorstappen of zelfs lopen en over de hekken springen om er rapper te zijn.

Het gebouw rond de Sirocco heeft eigenlijk niets met dat ongeval te maken, de populariteit ervan was trouwens enorm gestegen na het ongeval. Het was gewoon een enorm lawaaierige achtbaan die dan ook nog eens bijna in de achtertuin stond van de buren van het park. Door aanhoudende klachten over geluidsoverlast heeft men uiteindelijk besloten hem deels te overdekken.
    flickr | PSN: Pannepot

Member Rizla+'s schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poepoei Bekijk bericht
    In Walibi en Bobbejaanland ben ik toch al verschillende keren gewoon mogen blijven zitten hoor

Zo'n regel hanteert men eerder om verwarring te voorkomen dan gezondheidsredenen hoor. Zo moet iedereen terug 'aanschuiven' ipv dat ze zeggen dat je mag blijven zitten en er dan opeens een groep aankomt die moet wachten omdat jij 2x na mekaar gaat.

Hartklachten kan je er ook niet echt mee vermijden aangezien uw hartslag maar weinig zal zakken op dat rondje van de uitgang naar de ingang + de meesten zullen ook goed doorstappen of zelfs lopen en over de hekken springen om er rapper te zijn.

Het gebouw rond de Sirocco heeft eigenlijk niets met dat ongeval te maken, de populariteit ervan was trouwens enorm gestegen na het ongeval. Het was gewoon een enorm lawaaierige achtbaan die dan ook nog eens bijna in de achtertuin stond van de buren van het park. Door aanhoudende klachten over geluidsoverlast heeft men uiteindelijk besloten hem deels te overdekken.
    Zoveel is er toch niet aan die Sirocco - Turbine... Ok, het is wel ffe verschieten binnen, maar ik vond het zeker niet de moeite om daarvoor 1 uur aan te schuiven!

Approved 9-lifer Poepoei's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rizla+ Bekijk bericht
    Zoveel is er toch niet aan die Sirocco - Turbine... Ok, het is wel ffe verschieten binnen, maar ik vond het zeker niet de moeite om daarvoor 1 uur aan te schuiven!
    Het was nochtans mijn lievelingsattractie in het park.

Volgens hedendaagse normen stelt hij misschien niet zo veel voor, maar voor zijn tijd was hij revolutionair. Een Schwarzkopf (niet die van de shampoo ) met een vrij sterke lancering voor een systeem met vliegwiel gecombineerd met een bijna ronde looping die toch redelijk wat G's trekt.

Om nog maar te zwijgen over het subtiele brandgeurtje bij de lancering
    flickr | PSN: Pannepot

Member Rizla+'s schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)

Volgens hedendaagse normen stelt hij misschien niet zo veel voor, maar voor zijn tijd was hij revolutionair. Een Schwarzkopf (niet die van de shampoo ) met een vrij sterke lancering voor een systeem met vliegwiel gecombineerd met een bijna ronde looping die toch redelijk wat G's trekt.

Wel, ik ben eigenlijk nog maar enkel in Disneyland, Efteling, Walibi en Bobbejaanland geweest, dus ervaring heb ik nog niet echt. Maar niet om te stoefen ofz maar voor mij hoe harder hoe liever. Als ik zie zoals in America enz hellingen van 90 meter recht naar beneden... Sounds dope!

Approved 9-lifer Muscleduck's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    therapistunlimited.com
    Raptr | Steam | PSN | Last.FM | Mobile Vikings | Generation Connect | Duty Calculator | Spam
    i5 2500K | 16 GB Kingston HyperX | 590 GTX

Banned
    iTrader
    0

de Looping Star vroeger in bobbejaanland was zalig ook verschillende keren achter elkaar in gegaan. helemaal vanvoor in het eerste karretje was het beste spijtig dat die plaats heeft moeten ruimen voor dat gedrocht van die typhoon dat er nu staat.

Member NovaHova's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Muscleduck Bekijk bericht
    HarryBalls.com

Member Santa's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Jónsi

Approved 9-lifer Muscleduck's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zSylar Bekijk bericht
    Name fail: YouTube - Name Fail
    Raptr | Steam | PSN | Last.FM | Mobile Vikings | Generation Connect | Duty Calculator | Spam
    i5 2500K | 16 GB Kingston HyperX | 590 GTX

Member NovaHova's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Epic shit man.

Member Proim's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Met mijn short aan voel ik mij volledig in de zomervakantiesfeer
    Niet dat het zo'n goed weer zal zijn vandaag

Pagina 180 van 334 EersteEerste ... 80130170176177178179180181182183184190230280 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten