Het niveau van de Pokerkampioen Van Vlaanderen :")
30 minuten van mijn leven verloren door naar die belachelijke fotos te gapen![]()
ik zie daar dus niks 3d aan, die van W!mpix werkt wel dus aan mijn ogen zal het ni liggen!
Je kan de foto's eigenlijk ook zelf makenbelichting is wel belangrijk
Kmoe wel zeggen dat ik nog geen 100% detail heb soms![]()
als ik scheel zie, kijk ik automatisch naar mijn neus. als ik verder probeer te zien, kijk ik terug gewoon. Heb blijkbaar geen tussenstand.
Heb het zo een millisecond gekunnen, maar alles was wazig
![]()
Ik ben ook wel fan van zo een 3D beeldjes. Cross eyed is het gemakkelijkste en is wat de meeste hier postten. Parallel is door verder dan het beeld te kijken. Cross eyed kijken op een beeld bedoeld voor parallel, of omgekeerd geeft een 3D achtig effect, maar infeite geinverteerd (ver wordt dichtbij, en dichtbij ver).
Het uitdagendste vind ik autostereogrammen (google maar eens), waarbij je meestal met parallel kijken moet werken. In de afbeeldingen of ruis zit een periodiciteit en je moet je ogen een periode uiteen zien te krijgen. Dan verschijnt er een 3D silhouet.
Voor de mensen die Mallrats ooit gezien hebben: dit is die 'zeilboot' die dien dikke heel den tijd aan het zoeken was in die afbeelding.
you and your big words and your...small difficult words
zijn de telenet snelheden omhoog gegaan , Ik dl ineens 1mb /s meer xD !!
haha, die photoshops op pagina 6
This is what it looks like when someone sees you take a pic of them at the gym... - Bodybuilding.com Forums
Lol, nog altijd bezig met die 3D ofwat? Wat heb ik gestart
Eénmaal ge het kunt, blijft ge het wel kunnen. Elk foto/filmpke zie ik in 3D na max. 3 seconden.
Te lang kijken doet wel pijn![]()
Photoshop die zegt da ik geen geld mag kopiërenDa heb ik nog nooit geweten.
Is gewoon kortingsbon, briefke van 200 euro me tekst op.
videozone
Op 2:40, diene van Standard trapt de bal weg recht in het gezicht van een medespeler.
(ken geen namen dus voor mij noemen die allemaal "diene van Standard")
+ dat ik alle spelers van Standard gisteren nog zien huppelen heb ik het Biznis hotel in Lokeren met hun Louis Vuitton-toilettaskes![]()
Die 3D shizzle lukt echt niet bij mij![]()
Depressing Comic Week 4 van Cyanide & Happiness![]()
wow, weird shit die 3d. Plots zitten uw ogen lik 'vast' en moet ge wegkijken om er weer 'los' van te geraken lol.
Na 500 keer bellen ofzo eindelijk reservatie kunnen maken bij Terrae!![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)