Jersey Shore![]()
Laatst gewijzigd door Oldskooler; 14 april 2010 om 22:17
Kort samengevat: marinho had ooit eens de banden van ne kameraad lekgestoken omdat die zijn (toen nog toekomstige) vriendin had binnengedaan.* Dacuda vond dat moreel onverantwoord, en toen begonnen ze alletwee wat op elkaar af te geven.
* Ik moet wel zeggen dat ik quasi dubbel lag toen ik die post las.![]()
En toen zei Dacuda van dat hij Genk niet belachelijk moest maken met zen marginaliteit, dus, flamewar...
Ehehehe, droog: Mega Robot Smelly Finger 1080p on Vimeo :')
Och, die gast vind 't normaal dat ge met uw niet-vriendin naar de cinema gaat en als dan ne vriend daar mee praat / wa flirt ge zijn banden maar moet afsteken.
Die gast was dan van Genk (ik ook) dus zei ik dat hij weer al eens een aanleiding gaf om Genk een slechte naam te bezorgen. (ik legde ook de link naar een groep personen in Genk, aangezien zo'n acties typischer voorkomen bij die mannen)
Meneerke zei toen dat ik maar moest oprotten en nog foto's van braziliaanse posten (in de negatieve zin), waarop ik zei dat ik te druk was met banden af te steken..
•❤• http://www.facebook.com/belgiansbyheart •❤•
•••
"Wat jij met je natte vingers doet is voor jou rekening. Dat heeft bij mij niks te maken met een forumpost."
Was dat voor of nadat je zei dat Gent aan de kust ligt?![]()
Kerel die na een dagje samenzijn met zijn vriendin op haar facebook zet 'twas goeien crème he'
Terug na 3 dagen ziekenhuis. Blijkt dat ik een onbekende infectie in de buik heb. Toch blij dat ik thuis verder mag genezen. Nu moet ik wel nog een goeie week een suiker en vetarm dieet volgen![]()
YouTube - Alan Braxe and Fred Falke - Rubicon
YouTube - Alan Braxe & Fred Falke - Intro
YouTube - Together - So Much Love To Give (Original Version)
YouTube - Cassius - 1999
YouTube - stardust-the music sound better with you
YouTube - Daft Punk - Face To Face
die fransen hebben toch wel wat muziek gemaakt dat mij blij maakt![]()
de dag is maar 1uur oud en ben een lekkere kebab aant eten ^^ ya![]()
this makes my day![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)