Tienermoeders is weer strijk gaan![]()
neen, ik heb het op de gewone "album" versie van 19/2000 : YouTube - 19-2000 by Gorillaz
maar de soulchild versie is blijkbaar de meest bekende:
YouTube - Gorillaz 19/2000 Soulchild Remix
Briefje gehad dat er een aangetekende zending op me ligt te wachten in het postkantoor. Ik verwacht 2 pakjes, dus het is nog spannend welk het gaat zijn![]()
Het mag hier eens gezegd worden maar Shazam. Dankzij die app heb ik al talloze namen van liedjes kunnen achterhalen die ik wou weten. Zalige applicatie gewoon die echt extreem goed werkt. Zelfstoe met veel lawaai tussendoor weet hij nog altijd de correcte naam van het lied te vinden. Dus, hoera voor Shazam!
De test van de BMW in volt...
Een nieuw heet poppeke da werkt in de moviemaxkan nie wachten om morgen de film binnen te doen.^^
Jammergenoeg heeft die uitbater de gewoonte om elke hete chick die hij in dienst neemt te versieren.![]()
Al mijn wijsheidstanden laten trekken, is momenteel nog niks gezwollen buiten mijn lip wa en doet ook weinig pijn. Hopen dat het zo blijft.
Ik heb het vorig jaar ook rond deze periode laten doen (de vrijdag voor de paasvakantie, was toen 5 april ofzo). Na ~10 dagen was de zwelling volledig weg en de pijn grotendeels tijdens het eten. Na 14 dagen was mijn linkerkaak wel nog heel klein beetje geel, zo op de trein naar school, plezant is anders mja. Nuja, ik heb er wel erger van gehad dan de gemiddelde persoon precies (alhoewel de dag van de operatie alles wel redelijk ok was).
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)