|
||||||
| Algemene Discussies - Algemene en serieuze vragen & discussies horen hier thuis. Luchtigere zaken horen thuis in de 9lives Lounge. |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie | Discussie waarderen |
|
|
#5 (permalink) | ||||
|
Daarstraks tijdens het nieuws werd ik zowaar emotioneel van de beelden uit Haīti.
Ik ben niet snel ergens van onder de indruk, maar dit is echt erg. Het armste land ter wereld dat gewoon letterlijk ingestort is.-Opgelet voor de bijzonder harde beelden- HLN Aardbeving in Haīti - Gruwel in de straten van Port-au-Prince (1054442) |
||||
|
|
#7 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
|
#9 (permalink) | ||||
|
Joa alle, k ben zo al gene emotionele mens, ma bij zo'n dinge kan k eigenlijk alleen puur rationeel denken, komt echt geen gevoel bij mij in, soms een goede eigenschap, ma soms ook slecht
|
||||
|
|
#12 (permalink) | ||||
|
|
Ok, ik post hier zelden op het forum maar deze past hier wel.
Juist een vol glas rum cola over mijn toetsenbord... Ik kuis dat op en draai mijn toetsenbord verticaal, en de drank loopt er gewoon uit. AAArgh... Ben er nu op aan het typen maar wil wel eens zien of het morgen nog werkt. |
||||
|
|
#14 (permalink) | |||||
|
Citaat:
best alle toetsen losklikken en es wassen in de pombak. |
|||||
|
|
#17 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
![]() |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/algemene-discussies/698004-je-ergernissen-van-vandaag-deel-10-a.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| Verheugd II? - Page 1087 - Shrimp Refuge Forums | Post #0 | Refback | 24 februari 2010 16:38 | |
| Verheugd II? - Page 1087 - Shrimp Refuge Forums | Post #0 | Refback | 24 februari 2010 14:40 | |
| Verheugd II? - Page 1087 - Shrimp Refuge Forums | Post #0 | Refback | 24 februari 2010 14:29 | |
| Verheugd II? - Page 1087 - Shrimp Refuge Forums | Post #0 | Refback | 24 februari 2010 12:31 | |
| Verheugd II? - Page 1087 - Shrimp Refuge Forums | Post #0 | Refback | 24 februari 2010 12:31 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|