|
||||||
| Algemene Discussies - Algemene en serieuze vragen & discussies horen hier thuis. Luchtigere zaken horen thuis in de 9lives Lounge. |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie | Discussie waarderen |
|
|
#41 | |||||
|
Citaat:
en als de prijs meevalt is het huis/app een krot vol met mankementen ![]() net eens rondgereden en 2 woningen tegegekomen, 1 hob aan 950€/maand en een duplex app aan 850€/maand, als ge zoiets kunt betalen kunt ge evengoe een huis kopen ze pff |
|||||
|
|
#46 (permalink) | ||||
|
Onze nieuwe aartsbisschop. Die mens zijn uitspraken, meningen en opinies zijn echt te gek voor woorden. De Kerk beseft nog steeds niet waar het om te doen is ... Op dit moment, waarop er zovelen een houvast zoeken, gaan zij zich distantiëren van ieder maatschappelijk thema door het af te doen als abnormaal en anti-christelijk. Maar bon, als ze nog wat pedofielen onderdak kunnen bieden, zijn ze content uiteraard ...
F*ck man, ik kan me echt zo razend kwaad maken in zulk kortzichtig wanbeleid... |
||||
|
|
#49 (permalink) | ||||
|
Haïti Haïti Haïti Haïti Haïti Haïti Haïti ...
Op TMF een oproep die om de zoveel tijd op het scherm verschijnt: stort geld voor die arme sukkeltjes. Een speciale show die op poten wordt gezet. De 'verplichting' om in te zitten met die mensen en geld te geven. Mij interesseert het niet, ik ga er geen minuut van wakker liggen en ben niet van plan om ook maar 1 eurocent te geven. Er is een reden dat Haïti één van de armste landen ter wereld is, namelijk omdat niemand er iets om geeft. Maar nu ineens is het één en al Haïti dat de klok slaat. ![]()
|
|
#54 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
|
#55 (permalink) | ||||
|
Argh, vul ik mijn beker met warme koffie. In het begin drink ik er af en toe eens van tijdens het leren..
Omdat ik blijkbaar zo "geconcentreerd" bezig ben vergeet ik dat dan helemaal en heb ik koude koffie . |
||||
|
|
#59 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Dat hij zijn meningen gaat kunnen afdwingen geloof ik niet. |
|||||
|
|
#60 (permalink) | |||||
|
Citaat:
De universiteit is opgericht door katholieken, vandaar KUL. Men gaat niet ineens de K schrappen omdat het niet meer overeen zou komen met de weg die de universiteit inslaat. Daarom als die man zijn mening zou doorduwen (waar ik overigens ook niet in geloof), zou dat niet goed zijn en allesbehalve logisch. Om even een ander voorbeeld te geven. Ik heb bij een voetbalploeg gespeeld waarvan de afkorting KHOK was. Die K stond voor koninklijk (verkrijgt ge na een bepaalde tijd dacht ik). Zeggen: het is logisch dat er aan de katholieke universiteit Leuven een lid van de kerk staat (wat nu ook niet het geval zou zijn, maar kom), is als zeggen: het is logisch dat de koning in het bestuur van de voetbalploeg zit Ik weet dat deze redenering niet helemaal klopt, maar ik bedoel gewoon dat je niet teveel naar de naam moet kijken, die komt wel van iets en heeft nu nog gevolgen, maar het is niet logisch dat deze zo vergaand zouden zijn als het geval dat er een conservatieve aartsbisschop in het bestuur zou moeten zitten die dan z'n wil zou doorduwen? |
|||||
![]() |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/algemene-discussies/698004-je-ergernissen-van-vandaag-deel-10-a.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| Verheugd II? - Page 1087 - Shrimp Refuge Forums | Post #0 | Refback | 24 februari 2010 16:38 | |
| Verheugd II? - Page 1087 - Shrimp Refuge Forums | Post #0 | Refback | 24 februari 2010 14:40 | |
| Verheugd II? - Page 1087 - Shrimp Refuge Forums | Post #0 | Refback | 24 februari 2010 14:29 | |
| Verheugd II? - Page 1087 - Shrimp Refuge Forums | Post #0 | Refback | 24 februari 2010 12:31 | |
| Verheugd II? - Page 1087 - Shrimp Refuge Forums | Post #0 | Refback | 24 februari 2010 12:31 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|