|
||||||
| Algemene Discussies - Algemene en serieuze vragen & discussies horen hier thuis. Luchtigere zaken horen thuis in de 9lives Lounge. |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie | Discussie waarderen |
|
|
#21 | ||||
|
idd, whats the use of programming on paper...
alsof ge dat int echt ga doen ![]() al 2 jaar zo'n examen programmeren, en iedere keer faal ik daarin. maar geef mij een computer en ik slaag zonder problemen... |
||||
|
|
#22 (permalink) | ||||
|
het feit dat ge nie kunt rekenen op uw debugger en dus zelf moet nadenken?
Das hetzelfde als waarom ge ne integraal zou leren uitrekenen als ne computer het toch kan... |
||||
|
|
#26 (permalink) | ||||
|
mijn buren.. das nu al 3 maanden sinds ik hier woon dat ik hier nie moe slapen, hebbek de vroeger dan speelt hunne tv voor gans de buurt tot 12u snachts terwijl ik er om half4 uit moet, die boven ons wegen blijkbaar 10 ton aan de stampen te horen, nen fucking haan die hier elke dag van smorgens zit te krijsen, volk die hieronder buiten aan de kant van mijn slaapkamer zit te roepen (spreken noem ik da nie..), van smorgens 6u hun bad laten vollopen wat een fucking irritant geluid maakt een half uur aan een stuk, of den andere die van smorgensvroeg zijn wasmachien in gang steekt, of staan ze in de gang wat te roepen gelijk een bende dove viswijven..
geen probleem, als ze oorlog willen gaan ze het ook krijgen, tis tijd om mijne bass eens open te zetten tot ik een nieuw app./huis vind om te huren, dan ben ik hier direct voort, en de laatste weken zullen een regelrechte hel zijn voor die boeren hier in de blok, ik ben het beu, en ze zullen het weten ook, van ons had niemand last, maar als zij ons geen rust gunnen, ik dan hen ook nie meer, en ik nie slapen = niemand nie slapen |
||||
|
|
#27 (permalink) | ||||
|
gisteren had m'n vriendin, na een periode van ong. 3 jaar,nog eens zin om samen wat te gamen.Dus wij de Xbox 360 aangezet...krijgt de Xdoos toch wel nen RRoD zeker
![]() Godzijdank werkt de "truc met de handdoeken" al is het dan ook maar tijdelijk (maar we hebben gisteren dan toch nog wat kunnen gamen) |
||||
|
|
#28 (permalink) | |||||
|
Citaat:
edit: ik zou wachten tot die van belkin er nog eens op komt, die is veel kleiner en mooier afgewerkt, is wel denk ik iets duurder en je krijgt er geen net adapter bij. Deze Laatst gewijzigd door Dreetn; 16 januari 2010 om 13:03 |
|||||
|
|
#29 (permalink) | |||||
|
Citaat:
die "towel trick" eens opgezocht. Dat is nu echt een oplossing voor console-gebruikers absoluut niet nadenken en het ding ongelooflijk laten oververhitten. Hoe kunt ge nu ooit denken dat dat een goed idee is? Stuur dat ding terug naar Microsoft en zorg ervoor dat ge een nieuwe krijgt ![]() |
|||||
|
|
#37 (permalink) | ||||
|
Een of andere mongool die gisteren door de brievenbus heen een vuurwerk achtige bom heeft gegooid in het jeugdhuis.
Dat ding is dus op 1 meter van mij ontploft en ik heb al zéér gevoelige oren waardoor mijn gehele avond verpest was en ik nu nog steeds een lichte fluittoon in mijn oren heb. Extra probleem: ik moet sebiet een tracklist opstellen maar ik krijg direct koppijn als ik te lang naar muziek luister. |
||||
|
|
#38 (permalink) | ||||
|
Bepaalde immo-advertenties: veels te hoge prijs voor wat aangeboden wordt, amper informatie, geen foto's of foto's van belachelijke dingen (2x de douchekraan bv, wtf?), studio's die blijkbaar alleen voor meisjes zijn, ... hoe willen die nu iets verhuren met zo'n advertenties
![]() |
||||
|
|
#39 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Het is niet omdat gij luid gaat, dat zij stil gaan. Kans is prolly veel groter dat ze denken: amai, das een lawaaierigen, ik ga me ook niet meer inhouden. |
|||||
![]() |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/algemene-discussies/698004-je-ergernissen-van-vandaag-deel-10-a.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| Verheugd II? - Page 1087 - Shrimp Refuge Forums | Post #0 | Refback | 24 februari 2010 16:38 | |
| Verheugd II? - Page 1087 - Shrimp Refuge Forums | Post #0 | Refback | 24 februari 2010 14:40 | |
| Verheugd II? - Page 1087 - Shrimp Refuge Forums | Post #0 | Refback | 24 februari 2010 14:29 | |
| Verheugd II? - Page 1087 - Shrimp Refuge Forums | Post #0 | Refback | 24 februari 2010 12:31 | |
| Verheugd II? - Page 1087 - Shrimp Refuge Forums | Post #0 | Refback | 24 februari 2010 12:31 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|