|
||||||
| Algemene Discussies - Algemene en serieuze vragen & discussies horen hier thuis. Luchtigere zaken horen thuis in de 9lives Lounge. |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie | Discussie waarderen |
|
|
#2301 | |||||
|
Citaat:
![]() edit: aja die werken daar ook enkel me ne computer zeker -.- |
|||||
|
|
#2305 (permalink) | ||||
|
Groepswerken int algemeen zijn hatelijk bij mij. Alleen maar luie mensen die ofwel
a) geen klop uitsteken maar toch met de eer gaan lopen b) kwalitatief zo ver achterop zitten dat ge beter toch afzijt met alles alleen te doen En in bijna alle gevallen is het een combinatie van de twee O middelbaar, how I hate you |
||||
|
|
#2306 (permalink) | ||||
|
Bleh, toets wiskunde verzet van morgen naar vrijdag. Ik keek al uit naar vanaf morgen niets meer te hoeven doen behalve een verslag maken samen met nog iemand
![]() |
||||
|
|
#2307 (permalink) | ||||||
|
Citaat:
Citaat:
Ik voel me nu prima waar ik werk, maar hoe langer ik werk, hoe meer mijn vriend en ik de optie krijgen om te gaan samenwonen. Ik moet naar zijn kanten verhuizen, wat mijn rijafstand naar het werk op een totaal van 40 min (60km ofzo?) brengt. Aangezien mijn auto zuipt, gaat da al bijna geen optie niemeer zijn dat ik daar nog ga werken, hoewel ik da nog graag wil doen. Nuja, ik heb nog geen vast contract, ma da zit er wel dik in omda ze volk tekort komen en content van mij zijn. Ik weet niet of ik dan in staat ben om bepaalde "eisen" te stellen (vergoeding voor afstand).
|
#2308 (permalink) | |||||
|
Lief van een maat die blijkbaar niet genoeg aandacht van haar vriend krijgt (wegens avondschool ofzo) en mij dan om de 5 botten lastig valt. Aandacht geven is de taak van het vriendje, niet de mijne.
Met die foking irritante squeel-stem en al dat gejammer... Vlakaf zeggen zou natuurlijk van mij een eikel maken, joy. Citaat:
|
|||||
|
|
#2314 (permalink) | ||||
|
Net van een vriendin van men zus gehoord dat een vriend van men zus en broer (dus iemand die ik wss ook ken) zelfmoord gepleegd heeft
![]() En de onzekerheid van niet weten die het is maakt het nu nog een pakje erger, tot morgen wachten voor ik het hoor. ![]() RIP |
||||
|
|
#2316 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
|
#2319 (permalink) | ||||
|
Moet de 'heb jij een lief' thread nu echt zo lang dichtblijven ?
![]() |
||||
![]() |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/algemene-discussies/698004-je-ergernissen-van-vandaag-deel-10-a.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| Verheugd II? - Page 1087 - Shrimp Refuge Forums | Post #0 | Refback | 24 februari 2010 16:38 | |
| Verheugd II? - Page 1087 - Shrimp Refuge Forums | Post #0 | Refback | 24 februari 2010 14:40 | |
| Verheugd II? - Page 1087 - Shrimp Refuge Forums | Post #0 | Refback | 24 februari 2010 14:29 | |
| Verheugd II? - Page 1087 - Shrimp Refuge Forums | Post #0 | Refback | 24 februari 2010 12:31 | |
| Verheugd II? - Page 1087 - Shrimp Refuge Forums | Post #0 | Refback | 24 februari 2010 12:31 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|