Vraagje
Mijn zus heeft een samsung star en word regelmatig gebelt (onbekend)
Ik had hier ergens gelezen dat dit de gsm zelf is die dit doet
Ze heeft die gms nog niet zo lang
Hoe moet ik dit uitschakelen ?
thx
Vraagje
Mijn zus heeft een samsung star en word regelmatig gebelt (onbekend)
Ik had hier ergens gelezen dat dit de gsm zelf is die dit doet
Ze heeft die gms nog niet zo lang
Hoe moet ik dit uitschakelen ?
thx
ne gsm die naar zichzelf belt als onbekend?![]()
Is een functie van samsung, "fake call".
Zo kan je doen alsof je gebeld wordt.
Zie handleiding om uit te zetten.
ne maat met ne andere samsung heeft dit ook. Ik gok op een of andere centrale ofzo? Nooit op gezocht eigenlijk
wtf is het nut nu van zo'n functie :')
kheb dezelfde gsm (compleet niet de doelgroep maar kom) en khad dat ook een tijd lang -> gsm kan het zelf (om u uit 'vervelende' situaties te redden *sigh*, via een toetsencombinatie maar die duwt ge ni zomaar in) maar kans is groot dat het gewoon u provider is die ne test uitvoert om te zien of dat hun lijn werkt (bellen naar willekeurig nummer)
Als je de volumetoets 3 sec inhoudt naar beneden (dus om te verminderen) gaat hij zo'n fake call doen normaal
Idd kan wel handig zijn natuurlijk
Sommige mensen blijven maar praten over dingen die u niet boeien![]()
of als je stoer wilt doen door te laten zien dat je "vrienden" hebt als je op een onbekende plek zit![]()
superhandige functie![]()
Tot iemand het plots door heeft.
BUMMER !!
goed voor mensen die geen vrienden hebben lol
Nu die hier toch staat.
Heeft iemand zijn 30 euro van de cashback actie al gezien?![]()
Ik heb die nog altijd niet teruggekregen.
Zo'ne cashback actie is immers alleen om aan u gegevens te geraken zoda ze u kunnen attacken met reclame ;-) Ma tverzacht mss wel de pijn van de prijs voor zo'ne touchscreen gsm. Ik heb drie dagen geruild me een vriendin van mij (LG Cookie) en na welgeteld drie minuten wou ik em in de vuilbak smijten. Ik drukte op alles wa nie moest en hij luisterde nie naar wa ik deed. Ik zal wel te dikke vingers hebben ofzo. Hebbeding imo
Na een dag ben je daaraan gewend.
Ik typ liever met dat touchscreen toetsenbord dan met knoppen op een normale GSM. Star kost niet meer dan de meeste andere modellen en ik heb geen reclame van Samsung gehad sinds dat formulier is ingestuurd.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)