Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
    Member paulV's schermafbeelding
    iTrader
    0

Thumbs up Vervolg op "Goedkope laptop op Kapaza"

Met het gevaar dat ik versleten wordt voor spammer hier mijn verhaal dat begint op dinsdag 8 december, toen, surfend door kapaza, mijn oog op een aanbieding met een zeer interessante prijs viel. Aangeboden werd een laptop Acer 7535G-653G32MN Azerty aan de prijs van 425 euro. Na enig surfen werd mij duidelijk dat diezelfde laptop op verschillende andere plaatsen werd aangeboden aan 100 - 150+ euro duurder. Goed, de volgende dag besloot ik om het er op te wagen en bestelde er eentje. De factuur liet geen uur op zich wachten en de laptop zou binnen de 7 dagen worden geleverd indien in stock bij leverancier.
    De volgende dag, begon ik, ietwat telaat, toch te twijfelen en zocht op Google meer gegevens, waarbij ik op deze site terechtkwam. Het geen ik las over bedoelde verkoopster was alles behalve bemoedigend en daarenboven was de advertentie met als hoofding "Kerstactie" verwijderd van Kapaza. Zaterdag 12 december stuurde ik een mailtje met de vraag of de laptop tenlaatste op woensdag 15 zou kunnen geleverd worden daar deze als geschenk was bedoeld.
    In het daarop volgend mailtje werd mij beloofd dat de bestelling op dinsdag tussen 18:00 en 22:00 uur door DHL zou worden geleverd. Nu vond ik het wel raar dat DHL zou laat nog op de baan was, maar vermits ik vroeger reeds om 19:30 een pakje mocht ontvangen van diezelfde firma......
    Eerlijk gezegd was ik er niet 100% gerust in....ik was dan ook prettig verrast toen men op de afgesproken dag, vandaag dus, de laptop leverde.
    Bij nader bekijken van de verpakking stelde ik vast dat het subtypenummer niet overeenkwam met mijn bestelling. Ik ontving daarentegen en dit tot mijn grote verbazing een type zwaarder. Harddisk van 500Gb ipv 320Gb en 4Gb ipv 3 Gb geheugen!!
    7535G-653G32MN was besteld en 7535G-754G50MN Azerty kreeg ik toegestuurd. Al het gewauwel op vorige thread was dus gebakken lucht. Mijn ervaring is tastbaar en reeŽl ........Ik wou dit even rechtzetten, aangezien bepaalde personen hier op onjuiste wijze werden geportretteerd en ik het nodig acht hiervan melding te maken....
    .

Member
    iTrader
    0
    Ale veel plezier ermee!

Approved 9-lifer _ns_'s schermafbeelding
    iTrader
    86 (100%)
    Aight, ge hebt dus ne gepikte laptop gekregen, int vervolg wat deftiger alinea's plaatsen en da komt in orde.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten